Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: toimii? 
Päivämäärä:   19.2.17 11:23:53

Olen miettinyt vieväni hevoseni valmennukseen ammattitallille, mutta monessa olen törmännyt siihen, että tarhoja on vähän suhteessa hevosmäärään,varsinkin ratatalleilla. Saattaa olla 4-5 hevostakin tarhaa kohden. Miten tällainen toimii vai toimiiko ollenkaan?

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   19.2.17 11:30:24

2h/hevonen

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: KM 
Päivämäärä:   19.2.17 11:33:14

Treenipäivinä eivät tarhaa lainkaan ja kun tarhaavat niin muutama tunti per hevonen.Usein näin...valitettavasti.

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   19.2.17 12:34:58

Forssassa on pilvenmäellä talleilla minun mielestä hyvin tarhoja ja hevosia pidetään paljon ulkona,minulla on hevonen treenissä pilvenmäellä.

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   19.2.17 12:47:09

Muutama tunti pihalla per hepoa. Joissakin talleissa myös yövuoro.

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.2.17 13:01:01

Treeniinhän se menee eikä tarhaan seisomaan....

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   19.2.17 13:06:10

^ se treeni vie n. 1 h per päivä / hoitoineen max 2 (toiveajattelua että näinkään paljoa puleerattaisiin). Eikä tietysti läheskään joka päivä. Sillä todellakin on merkitystä mitä se hevonen tekee loput 23h vuorokaudessa, nyt vähän taas valoja päälle!

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: Jaha 
Päivämäärä:   19.2.17 13:06:29

Kahdessa vuorossa meillä ainakin tarhaavat ja laumassa ne ketkä pystyvät. Toiset 06-18 ja toiset 18-06.

Yövuoroissa muutama säännöllinen hevonen, loput vaihtelee vähän reenien mukaan. Kaikissa tarhoissa katos ja maksimissaan 3 hevosta, opetettavia enemmän samassa tarhassa sitten.

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: ranskis 
Päivämäärä:   19.2.17 13:15:32

Kun kävin viimeksi Nizzassa, niin oli 1 tarha monelle sadalle hevoselle. Ja hyvin kulkee.

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: Kiito 
Päivämäärä:   19.2.17 13:26:35

Joo meillä on jokaisella omat. Mutta ei me panna sinne seisomaan. Reenin jälkeen tai vapaapäivänä. Ja ei me laumoissa tarhata jo vahinkojen välttämiseksi. Tämä on vuosikymmenien toimintatapamme.

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: toimii? 
Päivämäärä:   19.2.17 20:48:39

Joo ymmärrän kyllä että tarhausaika on tuollaisissa paikoissa vähäistä. Sitä lähinnä mietin että voiko hevoset hyvin tuollaisissa paikoissa ja voiko tulla tulosta raviradoilta. Itse kun olen tottunut pitämään paljon ulkona.

  Re: Vähän tarhoja suhteessa hevosmäärään, kuinka

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   19.2.17 22:42:27

monet ammattitallit pitää hevosia yölläkin ulkona,saavat olla enemmän ulkona kun paljon hevosia ja vähemmän tarhoja.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.