|
Lähettäjä: Raisa
Päivämäärä: 3.2.26 06:14:10
Ihan näin omalla nimellä tiedoksi, että käräjäoikeuden käsittely asiassa on tulevana perjantaina. Se, että onko vararikon partaalla olevan ratsastusseuran järkevää lähteä riitelemään oikeuteen, kun tiedossa on, että vastapuolena on vain vähän aikaa toiminut varaton oy - voi jokainen pohtia mielessään? Olipa lopputulos oikeudessa mitä tahansa, on se aina huono seuralle.
Käräjäoikeus on kahteen kertaan kehottanut osapuolia sopimaan riita-asian, joka myös minun mielestäni olisi järkevin ratkaisu tilanteessa - jos seura siis jollain tasolla haluaa saavuttaa asiassa jotain muutakin kuin merkittäviä taloudellisia tappioita. Ainoa lohtu asiassa on, että viime kädessä seuran hallituksen jäsenet ovat henkilökohtaisessa vastuussa tekemistään päätöksistä.
Asiassa on monta puolta ja paljon asioita on tapahtunut. Minun versioni tapahtumista löytyy tallin fb-seinältä.
Tallin toiminta jatkuu toistaiseksi niin normaalisti kuin näissä olosuhteissa voi. Seuran puolelta harjoitetun järjestelmällisen kiusanteon ja mustamaalaamisen vuoksi kaikki tallin sometilit ovat kiinni, enkä käytännössä voi tiedottaa tallin toiminnasta/tapahtumista mitään julkisesti.
Uteliaat voivat kysellä asiasta suoraan minulta vaikka soittamalla tai laittamalla sähköpostia talli.silius@gmail.com tai laittaa viestiä mesessä.
Halukkaita tilan vuokraajiksi ei tiettävästi ole ollut. Seuran viimeisin julkisesti kerrottu visio on alkaa pyörittämään ratsastuskoulutoimintaa itse palkatun henkilökunnan voimin.
Elämä jatkuu ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Nykytilanteessa tuskin on tiedossa mitään kovin nopeaa ratkaisua ellei seuran puolelta edelleenkään olla valmiita neuvottelemaan mistään.
|