|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 2.11.25 09:35:48
Miksi vastaisikaan enää sinun yhteydenottoihin, ei ole mitään syytä eikä velvoitetta? En itsekään vastaisi.
Jos olit ilmoittanut, että pari viikkoa sitten, menee se pari viikkoa (lokakuun loppuun) myyjä kyseli muutama päivä ennen parin viikon sovitun ajan umpeutumista (ja kuun vaihdetta), että ostatteko vaiko ette, kun ilmeisesti et itse ollut ilmoittanut, että antamasi aikataulu ei pidäkään ja mitäs nyt tehdään, ja päätti myydä toisaalle kun et pysynyt sovitussa. Tai silloin pari päivää sitten ilmestyi ostajaehdokas, joka pystyi maksamaan ja hakemaan ponin heti, ja myyjä pääsi ponin ylläpitokuluista ja turhasta säädöstä eroon, mahdollisesti vielä olisi joutunut maksamaan marraskuun tallivuokran kun ilmoittamasi hakuaika ei pitänytkään. Eli kyllä tässä nyt oli aloittajan moka. Jos on tosissaan, niin sitten ostaa heti ja sopii itse miten ponin tallimaksut hoidetaan siihen asti, että on itse valmis ottamaan ponin kotiinsa. Ei niin, että ei ilmoittele aikataulun venymisestä, ei maksa ponia eikä sen ylläpitoa siltä ajalta kun omat aikataulut ei pidä ja olettaa vaan myyjän mielellään maksavan ponin elämisen X ajan vielä sovitun ajan jälkeen ilman mitään varmuutta ponin myynnistä. Itsekään en olisi odotellut kuin sen kaksi viikkoa, mikä oli sovittu alunperin.
|