Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaisella summalla yritykset sponsoroi kisoiss

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   20.7.25 14:28:41

Yrittäjänä mietin millaisilla summilla yritykset on mukana kisojen yhteistyökumppaneissa nykyään?

Toki riippuu kilpailuista sekä varmasti myös itse yrityksen koosta mutta missä hinnoissa liikkuu esimerkiksi pääyhteistyökumppanuudet?

Olen itsekin näitä haalinut SM-kisoihin yli 10 vuotta sitten mutta ajat ja hinnat on varmasti muuttuneet joten yleisellä tasolla kiinnostaa tietää millaisiksi :)

Re: Millaisella summalla yritykset sponsoroi kisoiss

Lähettäjä: Aluekisat 
Päivämäärä:   20.7.25 17:40:44

Sponssattu aluekisaan palkinnot. Voittajalle 45e, toiselle 40e, kolmannelle 35e ja loput sijoittuneet 25e/ratsukko. Olikohan luokassa 7 sijoittunutta. Reilu 200e lasku tuli.

Näkyvyys oli yrityksen nimi luokan nimessä (Luokka 2, Prix de yritys) ja muutaman kerran luokan aikana kuuluttajan maintsi ”Luokkaa 2, Prix de yritys johtaa Raisa Ratsastaja, toisena Liisa Laukkaaja, kolmantena Harri Hyppääjä”.

Palkintojen jakoon sai osallistua, mutta muuten ei kisapaikalla mitenkään huomioitu. Ei toki odotettukaan mitään henkilökohtaista seuraneitiä koko kisan ajaksi, mutta olisiko seuran talous kaatunut, jos edes kahvikupillinen (ehkä pullan tai makkaran kera) olisi tarjottu.

Re: Millaisella summalla yritykset sponsoroi kisoiss

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.7.25 17:54:50

Aluekilpailuja olen ollut myymässä ja tapahtumasta riippuen sponsorisummat on yleensä 100-500e välissä. Näkyvyys on juurikin luokan nimessä firman nimi, sekä luokkaa aloittaessa ja palkintojen jaossa lausuttu muutama mainos slogan. Esim "seuraavaksi ratsastetaan luokka 2, prix de Maansiirto Mattiteppo. Mattiteppo on paikallinen maanrakennusfirma, joka auttaa sinua niin pienissä kuin suurissa maansiirto töissä. Maansiirto Mattitepolla on 20-vuoden kokemus ratsastuskenttien rakentamisesta"

Sponsorointiin lähteville kuuluu myös buffetista 2x kahvi/tee/limu ja leivos.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.