Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Omahevonen (paikka)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.25 11:11:44

Kovasti tulee mainoksia tuolta omaan feediin. Onko oikeasti niin mukava paikka kuin annetaan ymmärtää ja onko hintansa väärti ( maksuhan ovat ihan jäätävän korkeita)?

Re: Omahevonen (paikka)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.2.25 11:26:00

Ilmeisesti ei tallia eikä kenttää...

Lähettäjä: MiiMai 
Päivämäärä:   27.2.25 11:28:41

Nuohan sinun pitää itse kokea ja määritellä. Ei kukaan voi sinun puolestasi määrittää mitä pidät mukavana ja miten sinä koet, saatko rahoillesi vastinetta vai et.

Itse en käy tuolla, seurailen kyllä somea, olen saanut positiivisen mielikuvan, mutta olen myös todennut, että ei ole MINULLE hintansa värtti. Saan ratsastaa ja kisata enemmän ja edullisemmin kun käyn ratsastuskoulussa.

Itselleni isoin miinus on se, että tuolla joutuu itse tekemään järjestelyjä, jos haluaa käydä ulkopuolella kisaamassa. (Korjatkaa, jos olen väärässä)

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   27.2.25 11:32:52

Menisin kokeilemaan jos ei olisi omaa hevosta. Toki olen kyllä niin kermaperse nykyisin, että kaipiaisin lämpimiä tallitiloja hevosen varustamiseen ja hoitamiseen ja niitä ei tuolla taida olla.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   27.2.25 12:58:18

Ei ole minun paikka. Haluan kilpailla klipatulla hevosella ja varustaa lämpimässä. Kesällä varmasti kiva, mutta talvisin en halua laittaa hikistä karvaturria pihattoon.

Muutama oikeasti hyvä valmentaja ja klinikat iso plussa.

Käy katsomassa onko sinun paikka?

Lähettäjä: Pöliö 
Päivämäärä:   27.2.25 13:05:56

Itseäni kiinnostanut paikka pitkän aikaa, mutta valitettavasti turhan kallis, pitää odottaa parempaa rahatilannetta :')

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.