Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastus tallitöitä vastaan - kuinka paljon?

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   21.11.24 13:05:00

Kuinka paljon te, jotka ratsastatte tallitöitä vastaan, käytätte niihin töihin aikaa ja mitä kaikkea teette?
Minulla ei ole mitään tallitöitä vastaan ja teen ne hyvin, mutta ongelma on siinä, että sen kolmen tai neljän tunnin työrupeaman jälkeen en usein jaksaisi tehdä hevosen kanssa enää mitään.

Re: Ratsastus tallitöitä vastaan - kuinka paljon?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.11.24 13:13:13

Itse pitäisin periaatteena kympin tuntihintaa. Eli jos normi vuokraushinta olisi vaikka 20€ niin kaksi tuntia tallitöitä.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   21.11.24 13:15:54

Kympin tunti.

Kannattaa käydä erikseen ratsastamassa. Ei tarvi väsyneenä yrittää.

Lähettäjä: Enni 
Päivämäärä:   21.11.24 13:46:15

Ehdottomasti se ratsastus eri päivälle tallitöiden kanssa, jos vaan mahdollisuus ja aikaa. Itsellä tallivuoroja aamutallit 5h ja iltatallit 3h. Saan ratsastaa kuinka paljon vain, mutta käytännössä noiden tallitöiden jälkeen ei jaksa, eli ratsastan 3krt viikossa.

Lähettäjä: Lala 
Päivämäärä:   22.11.24 09:30:47

Tunnin tai puolitoista tekisin yhtä ratsastuskertaa (n.tunti) vastaan. Ei mulla olisi aikaakaan tehdä ensin neljää tuntia töitä ja ratsastus ja matkat päälle. Ylipäänsä neljän tunnin tallityöt onnistuisi lähinnä viikonloppuisin, vaikka kävisi ratsastamssa eri päivänä. Saisi aika ihmeellinen kopukka olla, että viitsisin. Ja mä sentään tykkään tallitöistä ja olen ripeä tekemään. Mutta neljän tunnin vuoro käsittää jo varmaan 20 hevosen hoidon! Mielestäni nämä toimii muutaman hevosen kotialleissa jolloin siinä reilussa tunnissa ehdit hoitaa koko tallin (tallin siivous, ruuat, vedet, tarhan siivous) tai sitten jossain omahoitotallissa hoidat sen yhden hevosen (karsina, tarha, ruuat).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.