Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rats.koulun vaihto koska inhokkiheppa tunnilla

Lähettäjä: Tuntiratsastaja 
Päivämäärä:   27.9.24 14:13:06

Onko ihan hullua vaihtaa ratsastuskoulua jos opettaja aina laittaa minulle inhokkihevosen tunnille? Olen maininnut opettajalle monta kertaa, että en sovi hevoselle. Hevosessa ei ole mitään vikaa, mutta on minulle liian haastava. En saa tunnista mitään irti kun en tällä osaa ratsastaa. Ratsastukseni itseasiassa on huonontunut, kun viimeset 7 tuntia olen joutunut tämän kyytiin, enkä pysty istumaan kunnolla ja tuntuu että olen taas alkeistunnilla tämän selässä.
Opettajan mielestä pitää oppia ratsastamaan kaikenlaisia hevosia, periaatteessa ymmärrän, mutta toisaalta maksan tunnista että parantaisin istuntaa ja ratsastusta, ja ennen kaikkea että saan nauttia ratsastuksesta. Nyt ratsastus on kaikkea muuta kuin kivaa, ja opettaja aikoo laittaa minut tämän selkään kunnes opin sillä menemään, ahdistaa jo nyt ensiviikon ratsastustunti… pitäisikö vain perua ja mennä muualle?

  Re: Rats.koulun vaihto koska inhokkiheppa tunnilla

Lähettäjä: Kiva 
Päivämäärä:   27.9.24 14:17:50

Vaiha vaan iha hyvällä omatunnolla.
Maksat siitä että opitratsastamaan ja kehittymään.

  Re: Rats.koulun vaihto koska inhokkiheppa tunnilla

Lähettäjä: muffe 
Päivämäärä:   27.9.24 14:19:42

Siis haluaisit parantaa istuntaa, mutta et kuitenkaan halua ratsastaa hevosella, jonka selässä sinun pitäisi parantaa istuntaa ollaksesi hölskymättä siellä? Et sinä sitten oppia halua vaan nimenomaan vain sitä että voi puksutella kivasti ja nauttia. Pieni- ja helppoliikkeisillä hevosilla et opi istumaan, koska niiden selässä on helppo olla huonossakin istunnossa. Puutteesi tulee esiin tämän hevosen askellajeissa ja sitten marmatat, että haluat helpomman, jonka selässä saa valheellisen tunteen siitä että osaa jo.