Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.9.24 11:10:07

Jossakin lukee, että on pientä kokoa. Mikä koko kannattaa ottaa suokille (ei erityisen leveä/raskas) jonka loimet on 155, tuo vai pykälän isompi?

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: Seppo 
Päivämäärä:   20.9.24 11:12:11

Mun mielestä ihan normaalit koot. Shamrockista Bucasilta meillä 155 ja ulkoloimista Bucasilta 165

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.24 11:45:02

Isot koot. Mun hevosella on muilta merkeiltä 155 loimet mutta tuo shamrock on kokoa 145 ja on sopiva. Myös bucas ulkoloimet pitää olla kokoa 145 että hevonen ei huku niihin.

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.24 13:04:46

Onko Shamrockin malli muuttunut? Mun uusinkin on jo vähintään 5 vuotta vanha ja se on aika kapea edestä. Hevoseni (keskikokoinen pv) käyttää yleensä 145 cm sisäloimia (esim. HW Amigo Insulator) ja Shamrock on tuossa koossa hieman pieni. Jos ostaisin uuden, ottaisin kokoa 155 cm.

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.9.24 14:07:25

., mietin samaa kun osa nettikaupoista neuvoo ottamaan sen normaalin koon, mutta sitten olen kuullut useammalta että olisi naftia kokoa varsinkin edestä.

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.24 14:10:27

Meillä pääosin HW Rambo loimia, jotka kokoa 6,3/140cm, Bucas Shamrock Power on kokoa 6,6/145cm ja on juuri sopiva. Ostettu keväällä, joten oletettavasti malli ei ole siitä muuttunut.

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: Tim 
Päivämäärä:   22.9.24 11:18:05

Mun mielestä tässä on ihan normaali koko, tosin oma loimeni on vuodelta 2018.

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.9.24 11:33:50

Ihan normaalia kokoa on, mutta toki Bucasit ylipäätään XL-malleja lukuun ottamatta eivät ole mitoitettuja edestä kovin leveälle ja/tai paksukaulaiselle hevoselle.

  Re: Bucas Shamrock koot

Lähettäjä: Sara 
Päivämäärä:   22.9.24 12:42:28

Eikö Shamrockissa ole sellainen laparypytys eli on tilava edestä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.