Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Erja 
Päivämäärä:   18.9.24 07:50:48

Mistä voi katsoa Ypäjän Haimihallin livenä? Kiinnostais nuo Amateurtour luokat ja löysin clipmyhorselta vaan opistohallin live linkin.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.9.24 10:05:52

Ei mistään

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.9.24 13:01:32

Ei näytetä, koska taitoluokkia ja niiden arvostelu yleensä vähän sinne päin.. Kasin suorituksella sun pisteet voi olla mitä tahansa 7.5 ja 8.5 välillä.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   18.9.24 16:26:06

Oispa haven ni tulis kaikki -_-

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   19.9.24 12:02:09

Liiton yks suurimmista virheistä tuo ulkomaalainen cmh

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   19.9.24 12:06:53

Miksi Haven ei kuvaa Haimi hallin luokkia...

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   19.9.24 12:22:11

Ei näy. Liitto haluaa maksaa ulkomaiselle toimijalle kotimaisen sijaan.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: antti järvinen 
Päivämäärä:   19.9.24 13:24:27

Kotimaisen toimijan hinnoittelupolitiikka oli pitkään epäselvä ja vaihteli paljon palvelun kysyjän pärstän/lompakon/kuun ja tähtien asennon mukaisesti. Peliin liittyi ulkomainen toimija, joka tarjosi X hintaan X kattavuuden ja X näkyvyyden ennalta sovittuihin tapahtumiin, joka jätti ne kaikki muut tietysti "vapaaksi" kotimaiselle toimijalle. Haluttiin vaihtaa palveluntuottajaa kansainvälisemmäksi ja samalla tarjota suomalaisille harrastajille mahdollisuus X vuosimaksulla katsoa myös kansainvälistä huippu-urheilua monessa lajissa, huutokauppoja, kantakirjauksia yms näin muutamia mainitakseni.

Molemmat toimijat ovat myös mahtuneet samaan kilpailuun eri areenoille kuvamaan, joten kotimaisen toimijan "puuttuminen" toisesta maneesista voi johtua lukuisista eri syistä. Minä tilaan molempia ja koen saavani rahoille oikein hyvin vastinetta. Yksi omituinen piirre tässä vuodessa livestreamauksen osalta on kyllä ollut: kisapaikoilla en ole kuullut kenenkään kaipaavaan kotimaista toimijaa, vaan ovat olleet hyvin tyytyväisiä ulkomaiseen toimijaan. Täällä nettifoorumilla asia on toisin päin.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Aino 
Päivämäärä:   19.9.24 13:40:01

Ehkä olet kulkenut laput korvilla. Kyllä minä olen kuullut paljonkin napinaa ulkomaalaisesta.
Toisinaan myös kotimaisesta. Kotimaisen vahvuus on ollut myös äänimaailman osaaminen. Onhan heillä myös äänentoistoyritys.
Viimeaikaiset cmh lähetykset ovat pitkälti olleet todella huonoa kuvaamista. Juurikin nämä suomen kisat. Mullakin on molemmat palvelut maksettuna. Mutta koen saavani havenilta enemmän. Koska olen tavallinen tallaaja jota ei kiinnosta ulkomaalaiset kisat yhtään.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Kaija 
Päivämäärä:   19.9.24 13:42:58

Mielestäni hinnoittelussa ei ole ollut mitään epäselvää ainakaan kahteen vuoteen :D Vain katsojat ja mainostajat maksavat palvelusta.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 15:48:36

Minä tilasin Havenin vuodeksi käyttööni 7.10.2023. Maksoi 120 euroa. No, juuri viime viikolla kävin katsomassa, että koskas se mun tilaus loppuu. Ja huomasin, että ihan juuri. Niinpä sitten painoin nappia "peruuta tilaus" ja j*malauta, Haven peuutti minun tämänhetkisen, JO MAKSETUN tilauksen! Millä logiikalla? Peruutin sen tilauksen siksi, koska ajattelin sen peruuttavan sen tulevan tilauksen, josta olisin mennyt veloitus 7.10. Siellä meinaan oli korttitiedot tallella. Ihan naurettavaa toimintaa, kiitos vaan kovasti Haven, enpä tuossa nähnyt äkkiseltään mihin olisi voinut palautettakaan laittaa. Olis ollut ihan kiva katsella vielä viime vklpn Ypäjän kisat ja lokakuun alussa suokkien laattarit tilauksella, JONKA OLIN JO MAKSANUT.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   19.9.24 15:58:47

Ota yhteyttä. Mitä tulee CMH:n, kuvan laatu on melkein aina kuraa.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   19.9.24 15:59:26

Siis yhteys Solidsportiin

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Kukkkuuuu 
Päivämäärä:   19.9.24 16:01:53

Laitappa valitusta Solidsportille jos katkesi ennen aikojaan. Ei Haven sille voi mitään tehdä. He ovat vain Solidsportin sisällöntuottajia. Sä maksoit siis Solidsportille, et Havenille. Että haukut nyt väärää puuta…

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 17:13:34

No mulle on ihan sama miten asia on, joka tapauksessa se Havenin Live on tuohon yhteydessä. En jaksa alkaa miettiin jotain palautetta englanniksi parin viikon takia joten antaa olla. Mutta varoituksena vaan muille.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   19.9.24 17:30:54

:D ok.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   19.9.24 19:24:06

Ypäjän kisat tulee CMH:n kautta,Haven ei kuvaa mitään.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   19.9.24 20:38:06

Tulee vain toinen halli. Typerää

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   19.9.24 20:51:08

+ luitko edes otsikkoa?

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Qq 
Päivämäärä:   19.9.24 21:34:52

Epäisänmaallista SRL:ltä rahoittaa tällä tavoin yritystä, joka ei maksa verojaan Suomeen.

Ei hyvää mainosta liitolle tässä talouden tilanteessa. Suorastaan halveksuttavaa.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   19.9.24 22:13:49

Å, luin. Haven ei kuvaa mitään, tulee vain CMH:n kautta. Eli ei voi katsoa mistään. Harmi.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   21.9.24 07:50:40

Haimihalli näkyy myös Clipmyhorsessa.

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   21.9.24 08:16:59

Ei ainakaan tulevissa lähetyksissä näy cmh?

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   21.9.24 08:51:28

No ei todellakaan näy!!

  Re: Ypäjä Haimihalli, näkyykö jostain?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   21.9.24 11:03:33

Aamulla väitti että näkyy Haimi halli mut eipä pitänyt paikkaansa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.