Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   1.7.22 09:30:53

Vastalauseena näille kaikille haukkumisketjuille :)

Aloitan itse.
Meidän tallinpitäjä on maalaisjärkinen, luotettava, ajattelee aina hevostan parasta ja on kouluttanut alalle todella paljon. Hän osaa ja tietää "kaiken", mutta ei tuputa osaamistaan ja antaa asiakkaiden hoitaa hevosensa heille mieleisellä tavalla. Hän on empaattinen, mutta jämäkkä.

Kaiken kaikkiaan hevoset ja ihmiset viihtyvät tallilla hyvin ja sinne on kiva mennä :) Apu löytyy aina kaikkeen.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: -------* 
Päivämäärä:   1.7.22 09:37:40

Meillä on aivan mahtava tallinpitäjä! Tosi fiksu, looginen ja maalaisjärkeä löytyy ja kaiken lisäksi rautainen ammattilainen <3

Enää ei tartte usein ees jutella keskenään, kun asiat menee just kuten oon itse ajatellut :D Hänestä myös huokuu positiivisuus ja se huokuu koko talliporukasta. Kaikki on tosi positiivisia, auttavat toisiaan ja tsemppaavat, kun jollain menee huonosti. Ja uskon että kaikki on lähtöisin siitä, millainen tallinomistaja on luonteeltaan: kun hän on mukava, positiivinen (mutta jämäkkä), niin kaikki muutkin käyttäytyy siten. Hän on myös valkannut tosi hyviä työntekijöitä, jotka ovat samantyylisiä.

On myös ihana kun mulle ilmoitellaan, jos joku huomaa hepassa jotain outoa. Autellaan puolin ja toisin asioissa. Ei ihme, että talli on yksi alueen suosituimmista, ellei suosituin. Tallipaikkajono on pitkä ja tunneille ei vaan enää sovi uusia ja tuntipaikkaa on pakko jonottaa.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.7.22 10:47:06

On kyllä fiksu nainen!
Hakee hevoset helteellä talliin, tarjoaa heinää, lisäjuottaa elektrolyyttivedellä, suihkuttaa viileällä vedellä, laittaa myrkyt ja tarjoaa vielä koivun oksia ajanvietteeksi. Kiertää laitumet päivittäin, pesee saavit päivittäin ja hoitaa ötöloimet päälle.

Ajattelee aina hevosen parasta!
Ai niin, mutta sehän olen minä itse :-D

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   1.7.22 12:00:42

Onpa ikävän vähän löytynyt kehujia.
voisin itse kehua meidän tallinpitäjää. Tiedän ettei hänellä ole helppoa, mutta ei anna ikinä sen heijastua asiakkaisiin eikä hevosiin. Tietää älyttömän paljon hevosiin liittyen ja osaa oikeastaan kaikkea mahdollista myös käytännössä. On pelastanut mut monesta pulasta ja oon säästänyt hirveästi rahaa kun hän on osannut epäillä vaivaa jota edes elääinlääkärit ei oo löytäneet. Kertoo jo etukäteen mitä haasteita mihinkin asiaan lliittyy ja mun kannattaa varautua esim nuoren hepan kanssa.

eihän tollasia enää oikein edes ole!

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   1.7.22 14:51:10

Kohtelee kaikkia normaalisti, ei juoruile selän takana. Asiat hoituvat tallilla mistä maksetaankin. Hänen kanssaan voi keskustella mahdollisista ongelmista rakentavasti. Ahkera ja normaalijärkinen. Ei valita. Asiakkaat ovat samanarvoisia. Aito kiinnotus hevosten hyvinvointiin mielestäni.

Paikkakunnalla missä asun on harvoja tämän tallin lisäksi mistä voisin kehuja tallinpitäjästä antaa.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   1.7.22 15:30:42

Tekee sovitut hommat. Hevoset eivät tuota päänvaivaa, hanskaa ne ammattitaidolla ilman mitään turhaa sirkusta.
Ei lupaa kenellekään kuuta taivaalta eikä väsytä itseään turhilla pikkuaskareilla ja jos tekee niin osaa pyytää niistä aina kunnon korvauksen.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   1.7.22 15:31:40


Kyllä niitä on mutta alkavat pikkuhiljaa väsyä kaikentietäviin asiakkaisiin.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   1.7.22 16:19:09

Meidän tallinpitäjä on erittäin rautainen ammattilainen, joka pystyy aina neuvomaan, jos asiakas neuvoa tarvitsee. Hän ei tuputa omia ajatuksiaan, ei kyttää eikä arvota hevosia naamakertoimen mukaan (tästä on kokemusta aiemmalta tallilta). Hän hoitaa hevoset ammattitaidolla mutta kuitenkin yksilöllisesti. Voin luottaa aina, että hevonen on hoidettu.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.7.22 19:07:34

Ei kaveeraa asiakkaiden kanssa, hoitaa hommansa sovitusti ammattitaidolla ja kommunikoi hyvin.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   1.7.22 19:39:32

Puruja karsinassa riittävästi ja karsinat siistit, heinät 5xpäivä punniten, huolehtii, että hepoilla on ulkona aina vettä saatavilla, kaikki ohjelma hevosilla tapahtuu aina tarkasti samoin joka päivä. Hevosten ollessa tallissa taustalla soi hiljainen musiikki iltaruokiin saakka, hevoset ulkoilevat aamusta iltaan, paitsi hirmuhelteellä, rankkasateella ja kovalla pakkasella tilanteen mukaan. Hänellä on aikaa jokaiselle kaviokkaalle ja luo aina ulosviennin ja sisääntulon yhteydessä katselmuksen, että hevosilla on kaikki kunnossa. Siis minä itse sen jälkeen, kun otin hevoset omaan pihaan. Tämä kaikki onnistuu siis muun perheen avustuksella.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: Jaaha 
Päivämäärä:   4.7.22 16:11:13

Hoitaa hommat sovitusti. On maalaisjärkinen eikä draamaile turhista. Asioista voi aina keskustella.
Hevosia pidetään niille luonnollisella tavalla, eli paljon ulkoilua tilavissa luonnonpohjatarhoissa, ei pitkiä ruokintavälejä jne.
Toki hoidan itse juottoa ja teemme asioita yhdessä, hommat sujuu.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: Seela 
Päivämäärä:   4.7.22 21:48:08

On maalaisjärkinen ja hoitaa hevoset yksilöllisesti ja aina hevoslähtöisesti, eläinten etu on hänelle todella tärkeää.
On sopivan joustava silloin kun se on järkevää ja mahdollista, siksi häntä mielellään tallilla autetaan myös vastavuoroisesti.
Hänellä on tallillaan järkevät säännöt, mutta ei pilkunnus...
Tekee sovitusti asiat ja jos tulee mitä tahansa probleemaa, asioista pystyy keskustelemaan aina rakentavassa ja hyvässä hengessä.
Positiivinen ja iloinen ilmapiiri ja tunnelma tallilla aina, vaikka olisi muutoin miten kiire ja tuhat muuta hommaa. Se kiire ei silti kostaudu ihmisille tai eläimille ikävällä tavalla ja kaikki eläimet ovat tyytyväisiä tallilla.
Tallilla on siis oikeasti aivan mahtavan rento ja mukava tunnelma, jokainen voi rauhassa harrastaa omalla tavallaan. Neuvoja annetaan jos joku niitä kaipaa, mutta omaa mielipidettä ei tyrkytetä.
Ei pihtaile heinässä eikä kuivikkeissa, huolehtii myös aina puhtaat vedet ja ruoka-astiat.
Ei puhu seläntakana ikinä pahaa kenestäkään!
Pitää kaikkia tallilla samanarvoisina, ei ole mitään suosikkeja tai inhokkeja.
Käsittelee hevosia taitavasti.
Arvostaa kyllä selvästi aidosti asiakkaitaan ja tarjoaa välillä kahvia ja keksejä ja vienyt myös syömään.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: 000 
Päivämäärä:   4.7.22 22:08:12

Meilläkin on hyvä tallinpitäjä: pitää paikat kunnossa, hoitaa hevoset hyvin, on ystävällinen mutta jämäkkä. Koskaan ei tarvitse pelätä, ettei sovitut asiat hoituisi. Ei ihme, että monet ovat viihtyneet tallilla todella pitkään, jopa toistakymmentä vuotta.

Ei sillä, kyllä monessa muussakin paikassa olen törmännyt hyviin tallinpitäjiin :)

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.7.22 22:13:55

Meillä Pirkanmaan vähemmistöön kuuluva tallipitäjä eli maalaisjärjellä varustettu.

Talli aina kunnossa, hevosten vointia tarkkaillaan ja ilmoitetaan heti "normaalista" poikkeavasta. Asiat hoituu, hevosten rutiinit pysyvät samanlaisina. Apua saa aina. Ympäristöstä pidetään huolta. Tallille on aina hyvä mennä.

  Re: Kehu tallinpitäjää!

Lähettäjä: Pos 
Päivämäärä:   5.7.22 00:33:32

Meidän tallinpitäjä on todella mukava. Rehellinen, huumorintajuinen, ei tuomitse toisten toimintatapoja ja antaa yksäreiden tehdä omat ratkaisunsa hevostensa kanssa. Auttaa mielellään pulmatilanteissa, välillä tuntuu että asiakaspalvelu menee liiankin sutjakkaasti! Tallilla hoidetaan tilukset hyvin sekä tallinpitäjä huolehtii kentästä & maneesista säännöllisesti, pihaton siisteydestä huolehditaan hyvin. Lisäksi vuokra on edullinen ajatellen, että talli on täyshoito maneesilla, ruokinta automaateilla, täyshoidolla ja on pk-seudun tuntumassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.