Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.11.20 11:49:24

Etsin hevoselleni liikuttajaa tai hoitajaa (raha ei vaihda omistajaa) ja muutaman kanssa olen käynyt parin vuoden aikana keskustelua ja on sovittu että tulee katsomaan vaikka ensi viikonloppuna. Sitten laitan ennen viikonloppua viestiä, että no, miten pääsisit, että olen tallilla silloin ja silloin ja mitään vastausta en koskaan saa.

Olen jo oppinut, että jos ehdokas siirtää tai peruu sen ensimmäisen sovitun tapaamisen, niin ei hän kyllä koskaan ole tulossakaan paikalle, joten en tätä viimeisintäkään odottele, mutta itseäni ärsyttää ihan älyttömän paljon että ghostataan!

Millaisen viestin siis laittaisit henkilölle, joka lopetti viesteihin vastaamisen? Haluan ehdottomasti sulkea tapauksen ettei hän myöhemmin kerro mitään nyyhkytarinaa kuolleesta hamsterista.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   25.11.20 11:52:46

No en laittaisi mitään. Ei voi tietää, onko vastapuolella vaikka oikeasti mielenterveysongelmia, tai 2suuntaista (hyvin todennäköistä, maaniskaudella suunnittelee ja sitten masennuskaudella ei vastaa..). Mitä sillä näpäytysviestillä hyötyy? Tiedät olevasi oikeassa oman asiasi kanssa, ja eikö se riitä? Tai sitten on oikeasti vaikka lähipiirissä vaikeaa.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: gt 
Päivämäärä:   25.11.20 13:15:52

"Hei, jos et vakavissasi ole vuokraamassa hevostani niin olisi asiallista edes ilmoittaa ettet ole tulossa. En haluaisi käyttää turhaa aikaani hupivuokraajiin."

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: Suffe 
Päivämäärä:   25.11.20 13:31:13

Oikeasti kiinnostunut laittaa itse viestiä perään.

Voit esim pyytää 1-2 päivää aikaisemmin kyselemään miten sinä olet tallilla ja ehdotuksia mitä aikoja sinulle kävisi. Silloin tiedät että aloite on toisella ja unohdat ns koko asian kunnes viesti tulee.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   25.11.20 13:51:05

ei mitään

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: pullaporsas 
Päivämäärä:   25.11.20 14:06:44

Ei minkäänlaista.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   25.11.20 14:23:45

Ghostaaja???

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   25.11.20 14:44:19

En laittaisi mitään, mutta en myöskään vastaisi enää jos yrittää jatkossa sopia aikoja, todennäköistä ettei kuitenkaan tule. Oikealla asialla oleva vuokraaja peruu ajoissa ja sopii samantien uuden kokeiluajan..

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: :/ 
Päivämäärä:   25.11.20 14:54:58

Näitä riittää
Kerrotaan pitkä romaani taidoistaan ja kun kysyy milloin pääset katsomaan niin vaatii vähintään 2 viikkoa kunnes " on aikaa"
Ihan höpö tyyppejä 90% vuokraajista
Taso myös sellainen että tunneille mars!

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: Muusa 
Päivämäärä:   25.11.20 15:53:09

Omistaja ilmoittaa että "voit tulla katsomaan joka aikaan x tai y" Jos kyselijälle ei kumpikaan aika sopi, niin kyseessä on huono ja epäluotettava tyyppi, hyvä että selviää heti!

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.11.20 17:47:01

Kiitos kommenteista, valtaosan mielestä ei kannata laittaa mitään. Mutta kun minäkään en haluaisi jälkikäteen vastailla mitään JOS häneltä tuleekin jossain vaiheessa se marsun hautajaisviesti joka vei kaikki voimavarat. Eli myöskään minä en halua jäädä mitenkään odottavaan tilaan.

Vastaan siis hänelle erittäin ystävällisesti ja toivotan onnea hoitohevosen löytämiseen ja sillä selvä.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   25.11.20 17:55:14

Mitä ihmettä se näpäytysviesti siihen auttaa. Voihan vuokraaja silti laittaa sinulle vaikka marsun hautajaisviestin. Toisekseen eihän sinun vaan tarvitse sitten vastata.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.11.20 22:52:22

Missä tällainen diili olisi tarjolla? Saavun paikalle vaikka aamukuudelta.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.11.20 23:32:55

Mä vastaa mitään. Ja näitä riittää ja vielä enemmän niitä jptka ei tule ekan kokeilu kerran jälkeen eikä kuululaan mitään ikinä...

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.11.20 10:19:10

"Mutta kun minäkään en haluaisi jälkikäteen vastailla mitään JOS häneltä tuleekin jossain vaiheessa se marsun hautajaisviesti joka vei kaikki voimavarat."

No et vastaa mitään tai vastaat lyhyesti että "Löysin jo vuokraajan, hyvää jatkoa". Mikä ihme tässä on niin vaikeaa?

Ja noita ghostaajia aina löytyy. Meillä on ollut niitä jopa työhaastattelussa: sovitaan aika, perutaan aika jollain verukkeella, sovitaan uusi aika, tyyppi ei taaskaan pääse paikalle tai ei edes ilmoita ja odotellaan Skypessä turhaan. Mutta mikäs siinä, tuollainen käytös on paras mahdollinen vihje siitä, että emme ko. tyyppiä haluaisikaan tiimiimme.

Ei ghostaajille tarvitse eikä kannata laittaa mitään viestiä. Jos ei ilmesty paikalle niin se on siinä, ei tarvi ko. ihmisen kanssa enää olla tekemisissä.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: Öh 
Päivämäärä:   26.11.20 10:23:33

Marsu voi olla jollekin yhtä tärkeä, kuin aloittajalle hevonen, joten ihmettelen tuota vertausta halventavassa merkityksessä.
Ehkä ghostaajat ovat huomanneet kuinka ikävä ihminen aloittaja on ja siksi häipyneet vähin äänin.

  Re: Millainen viesti vuokraaja ghostaajalle?

Lähettäjä: Voi hyvää 
Päivämäärä:   26.11.20 12:30:16

päivää Öhiä. Marsun kuolema on siis tietenkin tekosyy. Olen kuullut myös että ei päässytkään kun a) kaveri oli hädässä b) sauna oli tulessa c) Äiti pyysi siivoamaan d) auto hajosi (te ette usko miten monta autoa mun vuokrausilmoitukset ovat hajottaneet, satoja!) e) tuli ylitöitä f) Name It. En keksi mitään mitä ei olisi jo käytetty. Suurin osa ei ilmoita mitään. Ei tule edes sitä ensimmäistä sovittua kertaa paikalle.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.