Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.20 15:56:26

Mitä estehevosia väh. 120-130cm tasolla tekeviä tiedätte hiljaisessa myynnissä?

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.20 16:06:59

Mulla olisi, mutta ei halpa. Tuo todistetusti tunarin maaliin, kun vain ohjaa tolppien väliin.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Etsijä 
Päivämäärä:   2.10.20 22:38:35

Kiinnostaa myös

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.10.20 08:24:38

Täälläkin opetusmestari etsinnässä.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.10.20 08:51:02

Mikä hevonen? :)

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Etsijä 
Päivämäärä:   3.10.20 14:51:59

Millainen hevonen pisteellä myynnissä? :)

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.10.20 17:03:15

UP

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.20 07:05:08

Jos on hiljaisessa myynnissä, ei niitä tänne kerrottaisi.
Varmaan kaikki myynnissä, kun joku tarjoaa (tarpeeksi).
Minäkin voisin myydä omani, mutta en missää nimessä muulle kuin ammattilaiselle omaan talliin kisahevoseksi isoihin luokkiin. En täysihoitotalliin enkä opetteluhevoseksi vaan sellaiselle, joka meneee hyvällä rutiinilla isoja luokkia.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: liima 
Päivämäärä:   26.10.20 14:20:55

Teet niinkuin Euroopassakin tehdään. Jos näet kisoissa kivan hevosen, menet ja sanot että olet kiinnostunut ja haluaisit ostaa hevosen. Joku myy, joku toinen ei.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.20 15:11:04

Lähes kaikki hevoset on myynnissä kun tarjous on sopiva.

Jokainen vähän enemmän hevosia tehnyt ja kilpailutulevaisuuttaan ajatteleva myy, koska tietää ettei se juuri silloin parhaillaan alla oleva hevonen tule kestämään ikuisesti ja ennemmin tai myöhemmin tulee aika jolloin hevosesta on luovuttava.

Oikea ostaja ja hinta, niin saa rahat uuteen hevoseen.. Näin se vain on fiksuinta toteuttaa, jos ostaja tulee eteen.

Minulla tällä hetkellä hevonen että tarvittaisiin juuri oikea koti ja 65 000 euroa. Hevonen on minulle täydellinen tähän tilanteeseen. Ei ole tarvetta myydä mutta oikealla summalla ja kodilla lähtisi.

Kolmen vuoden päästä yhteinen kisaura on ohi (taso tulee vastaan, ikä yms) ja hintalappu sulanut kokonaan :´)

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.20 15:47:44

Pisteellä voisi kotia vailla olla 11v pv tamma, jos riittävästi maksetaan... kuten sanottu, tuo tunarin maaliin 120 luokista, jos ohjaa edes sinne päin. 130 luokkia oli tarkoitus hypätä tällä kaudella, mutta oma aika eikä pää riitä. Tekee 130+ tehtäviä hyvin treenissä. Ok rtg kuvat.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Piste kaksi 
Päivämäärä:   26.10.20 21:00:56

Hah, minulla kaksi pisteen kuvauksen tyylistä hevosta, paitsi että toinen jo mennyt 130 tasoa. Jos joku tulisi kisoissa kysymään, todellakin voisin ryhtyä kaupoille. Enkä edes mitään järjetöntä hintaa pyytäisi. Mutta kun ei ole tarvetta myydä, niin minkään 20000 euron takia en todellakaan laita julkista myynti-ilmoitusta ja ryhdy siihen härdelliin.

Kait se olisi nykyään helppoa katsoa vaikka Havenista kesän kaikki kisat ja jos joku hevonen miellyttää erityisesti, pistää omistajalle viestiä olisiko kenties myynnissä ja mihin hintaluokkaan.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Rezahe 
Päivämäärä:   26.10.20 21:24:24

Mun hevonen on aina myynnissä re 130cm. Harmi että on niin hankala että ostajia ei ole jonoksi. Siis kukaan ei ole kysynyt kun nakkelee kaikki tonttiin.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.10.20 22:29:43

Rezahe: mikä heppa ja missäpäin? Miksi nakkelee kaikki alas?

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

LähettäjäH 
Päivämäärä:   26.10.20 22:51:00

Minulle tulee huomenna Ruotsista iso rautiaankirjava esteruuna. Sellefrancais. Kuvattu ja lausuttu tänävuonna. Mennyt muutama 135startti. Amatöörillä 120 mini gptä. Meni 2019 sixbarin 185cm ja voitti. Jos jotakin kiinnostaa niin nakkaa sp. Säkää 180cm. Rehellinen hyppääjä. Mennyt myös maastoesteitä. 35k

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Kiinnostunut 
Päivämäärä:   26.10.20 22:59:06

Paljonkos pisteen hepalla on pyynti?

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Etsijä 
Päivämäärä:   27.10.20 13:21:15

Mua kiinnostaa myös pisteen hepan hinta. 2 pisteellä myös hyvät hepat :)

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   27.10.20 13:56:40

Tännekin tämä tutun hevosmyynti-ilmoitus, kun sen viereiseen keskusteluun liitin myös. Ajattelin, että olisivat kalliita, mutta tämän keskustelun perusteella eivät ole. :D https://www.ratsut.fi/ilmoitukset/ad/19-esteratsastus/ 26011-myydaeaen-laadukkaita-hevosia.html

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   27.10.20 17:34:46

Barco myynnissä.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: uH 
Päivämäärä:   27.10.20 17:45:55

Mikä on Bottaksen hevosten tilanne? Niitä ollut Madiksen, Sannan ja Suskin alla.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Ppp 
Päivämäärä:   28.10.20 08:56:00

Belgiassa hollanissa on paljon hevosia ja pääsee ihan valitsemaan mieleisensä. Suosittelen, itse kävin sieltä. Saa haluamansa.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   28.10.20 09:24:39

Ihan mielenkiinnosta; missä hinnoissa pyörii Barcon kaltaiset hevoset? Onko kymmenissä vai sadoissa tuhansissa..?

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.20 09:55:37

Piste sanoi, että hevonen lähtee, jos riittävästi maksetaan. Julkisesti jos myyntiin laittaisin, olisi hinta varmaan 20.000-30.000e. Tämä hyppää vaikka kuski ei hyppäisi. Ei kyttäile tai kieltele.

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   28.10.20 11:47:33

Barcon hinta oli 20-25000, kuullostaa halvalta luulen että on jotain sanomista terveydessä, ikääkin on. On kyllä hieno hevonen

  Re: Hiljaisen myynnin estehevoset

Lähettäjä: Akka 
Päivämäärä:   28.10.20 16:29:10

Barcon hinta on juuri se mikä käy ilmi ellin tarkastuksen jälkeen!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.