Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Honda CRV

Lähettäjä: Hessu 
Päivämäärä:   20.9.20 00:35:58

Kellään Honda CRV neliveto ajossa? Tekniikan maailma tiesi, että jopa 2000€:n Honda oli vörtti vetoauto... Näinkö on?

  Re: Honda CRV

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.9.20 01:02:57

meillä oli automaattivaihteistolla ja ei pystynyt vetämään, heitti kierrokset niin matalalle että loppui vedot aina mäkiin ja siinä sitte käynnisteltiin ja odoteltiin että alkais toimimaan

  Re: Honda CRV

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.9.20 15:43:25

Mulla manuaali diesel koneella vm. -07 ja hyvin on koppi perässä tullut. Oliko - siinä automaattikoneessa joku pykälä mikä piti laittaa päälle kun kärry perässä? Parilla automaatilla joilla koppia vetänyt niin ei vedetty sillä perus D:llä millä normiajoa ajetaan.

  Re: Honda CRV

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   20.9.20 16:41:12

Meillä menossa jo toinen vm 2008 manuaali diesel. Kelpo vetoauto. Todella halpa pitää, ei vikoja, käy ja kukkuu. Yleensä meillä vedetään vain yhtä, mutta välillä on talvikelilläkin ollut toinen mukana. Kytkimen joutuu vaihtamaan ja se yleensä on vähän kalliimpi paukku. Itse olen käynyt Virossa vaihdatuttamassa. Toisella meidän autoista on ajettu noin 400 000 eikä muuta remonttia tosiaan tehty kuin kytkin. Juuri tätä CRV tä pidetään yhtenä luotettavimmista autoista, tiedetään, että koneella ajaa helposti 500tuhatta joillain ajettu yli miljoona kunhan muistaa vaihdatuttaa perä- ja laatikkoöljyt ja käyttää Hondan omia öljyjä niin ei niistäkään ole mitään ongelmaa

  Re: Honda CRV

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   20.9.20 18:14:16

Meilläkin crv - 09 manuaali ja hyvin vetää kahtakin, vaihtelevissa keli olosuhteissa ollaan menty, vaikka mikään aito nelikko ei olekkaan. Noita jonkun verran näkee kisoissa traikun edessä, eli ilmeisen toimiva ja tykätty auto, helppo myös arkiajossa.

  Re: Honda CRV

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   20.9.20 19:12:09

CRV diesel, automaatti. Hyvin vetää perus-D:llä ja on joustava ja voima riittää. Vuosimalli 2012

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.