Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko Pikeurit hintansa väärti?

Lähettäjä: B) 
Päivämäärä:   5.6.20 12:06:47

Otsikossahan itse kysymys tulikin. Kestävätkö ne oikeasti ahkeraakin käyttöä? Erityisesti Luganat kiinnostaa, mutta myös muista housumalleista saa laittaa kokemuksia.

  Re: Onko Pikeurit hintansa väärti?

Lähettäjä: Hih 
Päivämäärä:   5.6.20 12:17:58

Vanhat pikeurit oli, uusissa on laatuvaihtelua. Osa uusista hyviä ja kestäviä, osa ihan maanantaitavaraa. Myös housujen mitoituksissa nykyisin vaihtelua. Ennen uskalsi ostaa huoletta postimyynnistä luganat kokoa 36 tai 72, nykyisin koko voi olla 36, 38, 72 tai 76, sen verran mitoitus voi heittää.

  Re: Onko Pikeurit hintansa väärti?

Lähettäjä: Aktiiviharrastaja 
Päivämäärä:   5.6.20 13:53:08

Kyllä ovat. Ainakin itselläni olleet. Kestäneet pesuja todella hyvin. Mukavat päällä. Kangas näyttää yhä hyvältä niin läheltä kuin kaukaakin, vaikka paljon käyttöä ja pesuja takana.

  Re: Onko Pikeurit hintansa väärti?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.6.20 14:14:11

Mulla Pikeur Valessat jotka ostin Horse Fairista on jo nukkaantuneet reiden päältä. Ovat siis olleet vasta muutaman kuukauden käytössä, ja ei tietty koko ajan. Eivät ilmeisesti siedä lahkeiden nostamista ylöspäin. Samalla tavalla kului kahdet Luganat puhki reideltä. Equilinet on kestäneet ihan samaa käsittelyä jo useamman vuoden, nyt alkaa niistä vaan kuminauhat kankaasta katkeilla haarojen edestä. Sitäkään ei onneksi kovin huomaa kun housut on päällä.

  Re: Onko Pikeurit hintansa väärti?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   5.6.20 14:17:35

Joskus 15 vuotta sitten olivat, mutta mielestäni eivät enää. Nykyään on niin paljon vaihtoehtoja, että puolet halvemmalla saa jo vähintään samanlaatuiset, muun merkkiset housut.

  Re: Onko Pikeurit hintansa väärti?

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   5.6.20 23:17:44

Kalliit ja vetoketjut ei psy kiinni???

  Re: Onko Pikeurit hintansa väärti?

Lähettäjä: ,. 
Päivämäärä:   5.6.20 23:28:58

Ovat, ei yhtä hyviä kun aikanaan, mutta ovat. Itse tilaan aina samassa koossa ja vastaa mun mielestä kokoaan kyllä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.