Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Musiikin kuuntelu

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   20.11.19 23:57:40

Mitä ajatuksia teillä herättä se että ratsastaessa kuuntelee musiikkia korvanapeilla?

  Re: Musiikin kuuntelu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 19:02:05

No sitten ei kyllä kuule jos tulee jotain yllättävää tapahtumaa. Varsinkin jos maneesissa on muita hevosia niin ei missään nimessä. Turvallisuuskysymys. Hevonen on iso pakoeläin ja hevosten kanssa toimiessa on hyvä olla huomio 100% siinä eläimessä.

  Re: Musiikin kuuntelu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 19:13:37

yksinratsastaessa okei. kunhan ei aivan täysillä soita

  Re: Musiikin kuuntelu

Lähettäjä: || 
Päivämäärä:   21.11.19 19:21:55

Korvanapeille mun mielestä ehdoton nounou jos molemmissa korvissa ja soi kovaa. Jos soi hiljaa ja nappi vain toisessa korvassa niin ihan ok niin kuulee jos joku esim pyytää tilaa tai joku yllättävä tilanne. Yhdellä napilla openkin ohjeita kuunnellessa jopa hankalaa kuulla mitä ulkona tapahtuu, jos hevonen reagoi niin tulee sitten oikeasti yllätyksenä itselle. Yksin ratsastaessa sitten tekee miten tekee asian suhteen mutta yleensä suosisin radiota kentän laidalla jos ei kerta selviä ilman musiikkia ratsastaessa.

  Re: Musiikin kuuntelu

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.11.19 19:38:37

Eikö teidän mielestä kuurot saa ratsastaa? Noitahan on kisoissakin ja hyvin pärjäävät

  Re: Musiikin kuuntelu

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.11.19 19:42:52

Googlettakaa vaikka bike accident headphones niin näette millaista jälkeä voi tulla jos jotain läy

  Re: Musiikin kuuntelu

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   21.11.19 19:44:17

Musiikin kuuntelu/puhelut ratsastaessa fine, kunhan pitää tarkkaavaisuutensa pääasiassa siinä, mitä tekee ja mitä muut tekevät.
Mä en kykene moiseen multitaskingiin, enkä kyllä haluakaan. Mulla musiikki vie mennessään, keskityn siihen, joten kun ratsastan, keskityn ratsastamiseen.
Joskus vähän hirvittää kun huomaa jonkun olevan omissa maailmoissa em asioiden kanssa, vaikka kai ne sitten osaa keskittyä moniin asioihin yhtäaikaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.