Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kotimäen talli

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   20.8.19 19:12:08

Kokemuksia kotimäen tallista turun liepeiltä? Olen miettinyt josko sieltä saisi hevoselle tallipaikan jossain vaiheessa, mutta olisi kiva kuulla millainen paikka käytännössä on ja millainen ilmapiiri?

  Re: Kotimäen talli

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.8.19 19:58:50

Tallivuokrasopparia ei saa. Moni asia täytyy hankkia itse (suolakivi, vesiämpäri tarhaan, rehuastia ja jopa kauha sekä oma talikko). Vesiastia ulos pitää täyttää itse. Moni asia tulee yllätyksenä. Estepainotteista porukkaa.

  Re: Kotimäen talli

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   20.8.19 20:21:05

Kuulostaapa erikoiselta.. miksei vuokrasopimusta saa? Luin että täyshoitoon ilmeisesti kuuluu karsinan siivous viikolla, niin siivooko joku sitten aina käyttäen vuorotellen kaikkien omia talikkoja?:D millainen ilmapiiri ihmisten kesken mahtaa olla?

  Re: Kotimäen talli

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.8.19 20:41:49

Tallityöntekijä käyttänee tallin talikkoa, mutta vkl-siivoukset jokainen tekee omillaan. Tallityöntekijät ovat mukavia ja en ole kuullut mitään kärhämiä tmv. asiakkaiden välillä.

  Re: Kotimäen talli

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   20.8.19 20:56:04

okei, osaatko sanoa onko tarhaus hevosystävällistä, eli onko isot tarhat tai mahdollisuus tarhata toisen hevosen kanssa? Ja tulipa mieleen kysyä sitäkin, onko kotimäen talli nykyään vain yksityisille hevosille vai onko siellä vielä ratsastuskoulutoimintaa?

  Re: Kotimäen talli

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   20.8.19 22:31:37

Vain yksityishevosille ollut jo pitkään. Todella pienet tarhat ja lyhyt tarhausaika, mutta hyvät treenipuitteet kyllä.

  Re: Kotimäen talli

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   21.8.19 08:00:22

Puolipäivätarhaus. Aamuruuat jaetaan talliin ja päiväheiniksi sisälle.
Suurin osa tarhaa yksin, muutama tarhaa parin hevosen porukassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.