Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosenhoitaja ulkomailla + oma hevonen?

Lähettäjä: mutu 
Päivämäärä:   21.2.19 15:43:06

Ehtiikö hevosenhoitaja ratsastamaan omaa hevostaan? Riippuu tietysti paikasta mutta mutta..

  Re: Hevosenhoitaja ulkomailla + oma hevonen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.2.19 15:47:17

eiköhän ulkomaille mennä töihin ja oma hevonen jää auttamatta "jalkohin".
Kun teet se 10-12 h töitä niin ei sitä enää ratsastaminen kiinnosta.

  Re: Hevosenhoitaja ulkomailla + oma hevonen?

Lähettäjä: Groomi 
Päivämäärä:   21.2.19 19:26:55

Riippuu ihan sopimuksesta. Itse olin valmennus/myyntitallilla ja kaikki aloitettiin/lopetettiin työt samaan aikaan ja omat ratsastettiin siinä päivän mittaan. Työpäivät oli toki vaihtelevan pituisia, n 10h.

  Re: Hevosenhoitaja ulkomailla + oma hevonen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.19 20:12:32

Olisin kerennyt hyvinkin ratsastamaan kun olin Jenkeissä. Päivät olivat 7-12 tuntisia riippuen vähän. Jos kaikki hevoset treenasivat niin saattoi venyä 12 tuntiin jos joutui viemään viimeisenä spahan. Mutta tosiaan yleensä olin valmis 1 aikaan päivällä joten loppu ilta oli vapaata. Joka toinen päivä oma tiimi hoiti ruokinnan klo 17. Mutta tosiaan koska olin Jenkeissä niin ei ollut rahaa viedä omaa mukana. Jos olisi niin olisin muuttanut sinne pysyvästi oman hepan kanssa.

  Re: Hevosenhoitaja ulkomailla + oma hevonen?

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   21.2.19 20:40:44

Läheskään kaikkiin työpaikkoihin ei saada ylipäätään ottaa omaa mukaan. Mutta kuten sanottu, riippuu niin paikasta.

  Re: Hevosenhoitaja ulkomailla + oma hevonen?

Lähettäjä: *.* 
Päivämäärä:   21.2.19 21:31:55

Työpaikkoja on niin monenlaisia.

Edellinen työni englannissa oli n. 8h päivä ja oman ratsastin joko ruokatunnilla tai päivän päätteeksi.
Nykyisessä työssä saksassa saan ratsastaa oman hevosen työaikana, kunhan se ei sotke aikatauluja/en jätä töitä tekemättä. Jos haluan valmennuksen, niin se tapahtuu ruokatunnilla/työpäivän jälkeen.
Kisamatkoilla minun täytyy antaa se toisen groomin ratsastettavaksi tai sitten antaa sille vapaata.
Yleensä annan vapaata, se on sitten joko laitsalla tai kävelytyskoneessa.

Mutta tiedän paikkoja, jonne ei omaa hevosta saa viedä ollenkaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.