Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: Tea 
Päivämäärä:   21.2.19 06:55:11

Onko enää olemassa asiallista vakuutusta, joka kannattaisi ottaa, vai onko kaikki vakuutukset jo täynnä "pientä pränttiä"? Onko kenelläkään kokemusta? Ja hinta-laatusuhde kiinnostaisi myös.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   21.2.19 07:42:37

Sama kiinnostaisi myös, jos jollakin olisi kokemusta.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.2.19 08:26:32

Itse olen ottanut Lähitapiolan suppeat vakuutukset nuorille. Ei turhan kalliita ja korvaavat kuitenkin perusasiat kuten ähkyt ja haavat.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: Ruuna 
Päivämäärä:   21.2.19 09:09:08

En ole vuosiin enää pitänyt, kuin vastuuvakuutukset hevosilla. Niiden kattavuus on niin huono ja hinnat huikeita. Normi ell laskusta ei paljon saa takaisin, kun omavastuu ja %osuus on poistettu.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.2.19 12:09:23

yritin just kysellä FENNIASTA vakuutusta, kun yhdellä tutulla on siellä ja kehuu kovasti, mutta palvelu oli ihan luokattoman huonoa. eivät kuulemma vakuuta "kilpahevosia" eivätkä edes keskustelleet, mitä tällä termillä oikein tarkoittivat. meillä on harraste-kilpahevonen ihan niin kuin varmaan suurimmalla osalla hevosenomistajia eli ei todellakaan ole mistään ammattilaishommasta kyse. mutta ei, eivät vakuuta "kilpahevosia" hohhoijaa. no, pidetään meidän perheen kaikki vakuutukset kyllä sitten tiukasti muualla. lähitapiolassa tällä hetkellä justiinsa noiden hevosvakuutusten takia. eiväthän ne ehdot kovin häävit ole, mutta korvaukset on kyllä saatu nopeasti kun on ollut tilanne, josta ne pitää saada.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.19 14:50:22

Ruuna; mistä yhtiöstä saa pelkän vastuuvakuutuksen? Lähitapiolasta ei saa ja op pitää olla kotivakuutus siellä niin sisältyy siihen

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: mummo 
Päivämäärä:   21.2.19 15:03:33

Lähitapiolasta saa vakuutuksen jossa vastuuvakuutuksen mukana henkivakuutus, minulla maksaa Lähitapiolan keskitysalennuksella noin 140 eur/vuosi.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: Nita 
Päivämäärä:   21.2.19 21:13:54

Oisko kenelläkään lisää kokemuksia?

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: tosiaan 
Päivämäärä:   21.2.19 21:18:40

mummo millainen vakuutiksesi on henkvak summa jne

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: mummo 
Päivämäärä:   22.2.19 09:08:12

tosiaan: Henkivakuutuksessa on enintään 2500 euroa, joka on määritelty sillon vakuutuksen ottohetkellä suhteessa ostohintaan. Tällä nyt minulle ei ole mitään merkitystä kun kyseessä on just pari tonnia maksanut putte, mutta tuo vastuuvakuutus se tärkeempi.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   22.2.19 09:45:50

meillä sai Ifin kotivakuutuksen kylkeen hevosille vastuuvakuutukset. Tiedä toki sitten mitä oikeasti korvaisivat jos tulisi sellainen tilanne...

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   23.2.19 08:05:33

Mitä haluat että se vakuutus kattaa?

Ite en oo yhdelläkään hevosella pitänyt vakuutusta. Se on aika harvat tapaukset mitä se korvaisi. Itelle on sattunut 20v aikana vain 2 tapausta missä vakuutus ois korvannut. Hevosia ollut koko ajan 1-4.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: Tea 
Päivämäärä:   23.2.19 08:15:10

Perusvakuutus hakusessa. Mulla on korvannut parin hevosen lopetukseen johtaneet tapaturmat, pikku rikamia en edes viitsi kysellä. Nyt ollut hevosista vuosi taukoa, ja näköjään kaikki muuttunut sillä välin. En pidä vakuutusta kuin aluksi, riski uuden hevosen saapuessa suurin. Lähitapiolasta ei saa vakuutusta, jos siellä ei ole muuta. Täytyy jatkaa kyselyä.

  Re: Asiallinen hevosvakuutus nuorelle hevoselle

Lähettäjä: -. 
Päivämäärä:   23.2.19 09:35:14

Mulla lähitapiolassa henki- ja vastuuvakuutus. Sen henkivakuutuksen voi ottaa aika pienelle summalle, niin saa sen vastuuvakuutuksen. Ei siellä muita vakuutuksia tarvi olla.

Itse halusin nimenomaan vastuuvakuutuksen, kun kisaillaan sen verran paljon, että riskitkin on vaikka kolhia jonkun autoa jos heppa pääseekin kisapaikalla karkuun vaikka hoitajalta (tai itse putoaa selästä ja heppa juoksee vapaana).

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.