Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.17 09:46:06

Moikka
Etsinnässä olisi uusi kouluvalmentaja nyt kun ruvettu kilpailemaan enemmän koulua, olisiko kellään Iisalmen läheisyydessä tietoa oikeasti hyvistä ja sitoutuvista valmentajista? Mahdollista kulkea myös Kuopioon päin ja toki tästä kiuruvedelle tms lähialueelle.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   24.4.17 10:22:06

Minä myös kiinnostunut. Enimmäkseen hypätään mutta tarttis ehottomasti kouluratsastustakin! Taso joku max heB täl hetkel. Käykö Laura Porthan enää?

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.17 10:29:31

Lauraa ei ainakaan oo mainostettu enää, sen treeneistä mäkin tykkäsin!

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 11:35:17

Vuokko Porthan, käy myös Iisalmessa

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   24.4.17 11:39:14

Vuokko huippu!

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: poni 
Päivämäärä:   24.4.17 11:59:13

Päivi Pake Kinnunen käy säännöllisesti noin kerran kuussa Iisalmessa (2 vrk).

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: tassu 
Päivämäärä:   24.4.17 12:06:57

Tällainen meidän lähiseudulla tulossa, tosin viikonloppu kurssi mutta hurjan kiinnostava aihe!

https://tinyurl.com/ljdhfjn

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.17 18:26:37

Up

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Jeps 
Päivämäärä:   25.4.17 22:17:29

Vuokko käy. Facesta ja nettisivuilta löytyy päivät kun siellä suunnalla

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.17 11:24:52

Onko muita kuin vuokko ja päivi

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.4.17 15:10:10

Mäkin tosiaan muita etsisin, molempia olen testannut ja kumpikaan ei ole ollut ihan mun tyyppinen valmentaja

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.4.17 18:09:44

Maru taitaa käydä hingunniemessä.

Laura porthan ei valitettavasti ole käynyt enää aikoihin täällä päin.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

LähettäjäHeta 
Päivämäärä:   1.5.17 17:56:18

Itse olen Pohjois-Savon/Pohjois-Karjalan alueella valmentamassa ainakin toukokuun puolesta välistä kesän lopulle, ainakin.

Olen muualta päin Suomesta, pitkään valmentanut ja tälläkin hetkellä useita kymmeniä valmennettavia aloittelijoista entistä kansallista tasoa meneviin. Minut tavoittaa sähköpostilla ja kerron mielelläni itsestäni lisää :)

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   1.5.17 19:14:26

Heta: jos sinulla on useita kymmeniä valmennettavia, et voi valmentaa, ainoastaan opettaa. Näillä kahdella asialla on aika iso ero.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Lollid 
Päivämäärä:   1.5.17 19:37:28

Pohjois-Savossa on yksi melko oikea esteratsastaja ja ei yhtään kouluratsastajaa, jotka oikeasti kisaa ja VALMENTAUTUU siis yksilöllisesti.

Valmentajia eli niitä, jotka elävät kiertämällä yhden kahden oppilaan mukana maailman ympäri, ei ole missään ratsastuksen lajissa yhtään.

Kaikki käyvät käytännössä ratsastustunneilla, toiset tavoitteellisemmin kuin toiset.

Tiina lie itse huippu tai huipun henk koht valmentaja.

Jos Heta on se Heta, joka kisannut EM kisoja myöden, tervetuloa tunninpitoon eli savolaisittain valmentamaan!

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Heta 
Päivämäärä:   1.5.17 20:14:54

Huh, olipas vastaanotto.
Itse nimenomaan valmennan, tietenkin minulla on ihan ratsastustunti oppilaita, mutta kyllä, olen koulutukseni saanut valmentaja touhuihin sekä kyllä, kuljen oppilaideni kanssa kisoissa mukana. Kyllä, keskityn myös ruokintaan, varusteisiin ja kyllä, säännöllisest oppilaani treenavat myös fysiikka valmennuksessa personal trainerin kanssa jolloin meitä on kaksi liikunta-alan ammattilaista samassa tiimissä. Mutta mikään pakko mun ei ole saada uusia valmennettavia. :)

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Åpe 
Päivämäärä:   1.5.17 20:18:26

Heta, tervetuloa!

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Nanna 
Päivämäärä:   2.5.17 08:12:25

Noniin en tiiä onko tästä hyötyä vai ei mutta kokeillaan!

Etsinnässä siis viikko/koti valmentaja kouluratsastukseen. Estepuolen hommat suht kunnossa.
Asun kuopion eteläpuolella eli voin liikku Pieksämäki, suonenjoki, kuopio, leppävirta, tervo, siilinjärvi akselilla.

Tällä hetkellä hevosta pitäisi saada nopeammaksi jalalle, suoristettua rutkasti sekä kulkemaan rehellisesti tuntumalla. Kisattu on heA:ta tähän mennessä.

Vuokosta en itse ole saanut irti tosin en tällä hevosella ole käynytkään, mutta myöskään ei pidä oikein missään niin et pääsis käymään sen 1-2kertaa viikossa.

Vaurion Ville on tähän mennessä keneltä saanut eniten irti mutta sen reenejä ei oo kun max kerran kuussa.

Ketä teille tulisi mieleen?

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   2.5.17 08:43:06

Nanna: Ingaa suosittelen. Vaikuttaa Tervossa mutta kiertää lähes viikoittain Kuopio-Leppävirta akselilla.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.5.17 09:47:02

Iisalmen alueella ketään/mitään?

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Nanna 
Päivämäärä:   2.5.17 13:28:01

Ingaa en oo kokeillukkaan, mutta mitä oon muutaman valmennuksen nähnyt ei valitettavasti vakuuttanut, mutta toki kokeilemalla selviäisi.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Hmm.. 
Päivämäärä:   10.5.17 20:15:53

Itse seurannut Ingan ratsastusta enkä ikinä häneltä oppia ottaisi. Gramaanit tiukemmalla kädessä kuin ohjat ja piiska viuhui niin että maneesi raikasi. Kävi sääliksi hevosta. Toisen kerran eri hevosella ratsasti niin kuolaimen alle ettei mitään rajaa, ei kovin kaunista katseltavaa...

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.5.17 21:07:07

Inga ei sovi kukkahattutädeille, valitettavasti. Tilanteessa tilanteen vaatimalla tavalla. Kannattaa todeta itse, ja testata.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Hmm.. 
Päivämäärä:   10.5.17 22:02:21

Nykyään kaikki jotka kyseenalaistaa hevosille haitallisia koulutusmetodeja luokitellaan kukkahattutädeiksi... Jos tuot yhdenkin epäkohdan jostain esille olet samantien kukkahattutäti.. Huoh.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.5.17 22:14:34

on tainnut inga olla niitä viimosia ratsastajia monelle hevoselle, kun ei enää kukaan muu oo suostunut ratsuttaan ... ;) mutta onneks täällä savossa on tarjolla ihan saletisti kaikille jotain ja tyylejä tsiljoona! toiset tykkää äitistä toiset tyttärestä, testiin vaan, hyviä on monia.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: noniin 
Päivämäärä:   10.5.17 22:23:48

Terhi Vartiainen, Elina Korhonen, Inga Bjugg, Vuokko Porthan, Mari-Tiina Jääskeläinen... Vierailevia kiertäviä valkkuja paljon lisääkin. Siitä testiin ens alkuun..

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.5.17 22:53:24

Salla Salkola, Emmi Väisänen, yllä olevien lisäksi Kuopio-Siili alueella. Itse pitänyt molemmista sekä Terhistä, muista mainituista en pidä tai ei ole kokemusta, haukkumaan en ala ketään.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Nanna 
Päivämäärä:   10.5.17 23:36:35

Tuosta listasta Terhi ois varmaan kokeilemisen arvoisin. Vaikuttaako edelleen kikalla ja mikä siellä systeemi pääseekö ulkopuolisena miten helposti esim terhin yksärille?

Ja osaako kukaan verrata terhiä vaikka elinaan tai vuokkoon?

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Huoh. 
Päivämäärä:   10.5.17 23:39:49

Soita Terhille eiköhän sieltä tule selvin vastaus miten asiat on.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Pimpula 
Päivämäärä:   10.5.17 23:44:03

Kertokaa minulle näiden valmentajien koulutus ja kokemus ja meriitit, sen jälkeen tiedän kenet haluan. En halua ketään viikonlopun valmentajakoulutusta käynyttä.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   11.5.17 05:32:23

Valmentajakoulutukset ovat aina ns viikonloppukoulutuksia ja niihin vaaditaan tietty lähtötaso urheilussa.

Nämä agrikoulutukset, joihin edellinen lienee yrittää onnahdellen viitata, ovat koulutodistuksella haettavia lasten kouluja, joilla ei ole edes onnahdellen tekemista ratsastuksen tai urheilun kanssa vaan kyse on maatalouspuolen tutkinnoista, joihin ei ole missään vaiheessa minkäänlaisia urheilullisia kriteereitä. Eli 0/100 pistettä edelliselle. Hyvin huono yritys.

  Re: Pohjois-Savon alueelta kouluvalmentajia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.17 19:56:39

Heta: missä päin pohjois-savoa? Kokemusta ravureista? Kuski tarviis neuvoja omaan tekemiseen ja työkaluja hevosen kanssa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.