Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   23.4.17 21:55:33

Pääseekö joku kipaan? Mulla herjaa että palvelin ei vastaa 😕

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Segh 
Päivämäärä:   23.4.17 21:56:51

Juu ei pääse, perslele!!

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: >:( 
Päivämäärä:   23.4.17 22:00:36

Ei pääse.....

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   23.4.17 22:05:21

Joo ei pääse. Kyllä hermo menee...

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.4.17 22:31:10

joo, tossa se koittaa ja koittaa ja koittaa aueta... tämä ei kyllä ole todellista. Sanonko taas, että mistä v****ta me maksetaan??? SRL haloo???

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.4.17 22:47:50

Sunnuntai-illat on aina kilpailukaudella tämmöisiä, koska valitettavasti hyvin iso osa ilmoittautuu vasta viimeisillä tunneilla. Kilpailunjärjestäjän kannalta on todella turhauttavaa, kun maanantaina alkaa yhteydenotot otsikolla "kipa ei toiminut, en päässyt ilmoittautumaan" ja kyse on näistä mattimyöhäisistä. Tämä on toistunut jo niin monta vuotta, että luulisi ihmisten vihdoin tajuavan sen, että ilmoittautuminen kannattaa tehdä ajoissa, eikä aina viimeisen päivän viimeisillä tunneilla.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Suvi 
Päivämäärä:   23.4.17 22:51:48

Järjestelmän, jota sääntöjen puitteissa velvoitetaan kilpailijoiden käyttävän, olisi toimittava virheettömästi koko sen ajan, mikä määritellään ilmoittautumisajaksi. Turha syytellä käyttäjiä toimimattomasta järjestelmästä, josta kuitenkin maksetaan aika tavalla.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.4.17 22:53:09

Yleensävikat ilm. päivät on vasta ma-ti vklpun kisoihin. Kyllä kipan putäisi toimia myös viimeisenä ilmopäivänä!!

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   23.4.17 23:00:03

Tänään ainakin vika ilmo Ainon koulukisoihin.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Mhm 
Päivämäärä:   23.4.17 23:17:12

Kilpailuajan puitteissa ilmoittautuva ei ole mattimyöhäinen, vaan ihan ajoissa asialla. Sen ilmoittautumisen saa jättää viime tinkaan, ja järjestelmän tulisi silloin toimia.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Terttu 
Päivämäärä:   23.4.17 23:34:33

Miten tässä nyt toimitaan? Tänään menee viim. ilm umpeen (Aino ko) eikä tosiaan Kipan kautta onnistu, on yritetty jokunen tunti ja kohta vrk vaihtuu ja se ilm. aika mennyt umpeen.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   23.4.17 23:36:46

Mulla ainakin kipa toimii nyt.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Terttu 
Päivämäärä:   23.4.17 23:39:59

Pääsitkö oikein ilmoittautumaan? Ei edes avaudu täällä

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: ?!?! 
Päivämäärä:   23.4.17 23:41:45

Mulla avautuu kännykällä, tosin hyvin hitaasti

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Muuli 
Päivämäärä:   23.4.17 23:44:01

Pääsin ilmottautumaan Ainoon just hetki sitten.. ilta kasista asti yrittäny.. eli kolme ja puoltuntia meni ilmottautumiseen

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Terttu 
Päivämäärä:   23.4.17 23:47:24

Ei se täältä käsin toimi, kaatui kokonaan, aiemmin vain jumitti.
Kännyllä ja toisella yhteydellä sama homma. Nyt jos joku päässyt kuitenkin tekemään ilmoittautumisen niin eivät varmaan ota huomenna enää vastaan mitään?

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   23.4.17 23:47:39

"Service Unavailable"
KIPA-palvelimen huoltokatko
:(

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   24.4.17 08:23:14

Hevosurheilussa luki, että Kipaan ei ole tehtykään jotain sovittua muutosta. EHkä se alkaa toimia, kun muutos tehdään.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   24.4.17 08:32:04

Eikös me olla jo muutama vuosi maksettu sitä 2 ja nyt 3 euroista että se menee Kipan uudistukseen? Kipale ei tehdä mitään, sen sijaan pääsihteeri saa miljoonaosingot .
Ollaan me tyhmiä kun suosiolla maksetaan.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.4.17 08:34:10

Jos kipa on kaatunut, ilmoittautukaa sähköpostilla! Ilmoittautumisajan sisällä, niin pääsette varmasti kilpailemaan!

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.4.17 08:36:48

Miljoonaosingot? Pääsihteeri..? :D

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 15:02:43

Viimeisenä iltana ilmoittautuva ei ole muuta kuin täysi idiootti.
Ilmoittautua voi hyvissä ajoin ja perua ilman kuluja ilmoittautumisajan puitteissa, millä sen saisi näiden ääliöiden kalloon taottua?

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   24.4.17 15:25:00

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 24.4.17 15:02:43

Viimeisenä iltana ilmoittautuva ei ole muuta kuin täysi idiootti.
Ilmoittautua voi hyvissä ajoin ja perua ilman kuluja ilmoittautumisajan puitteissa, millä sen saisi näiden ääliöiden kalloon taottua?

--

Ei katsos voi ilmoittautua aiemmin, kun voi tulla jotain muuta menoa ;) Mä oon tota samaa täällä kommentoinut monesti, mut ei noi pässit vaan tajua..

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 15:32:52

no ei voi perua ilman kuluja vikana iltana, kun kipa kaatunut.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.4.17 15:35:09

millä saisi näiden ääliöiden kalloon taottua, että kyllä, kipassa PITÄÄ VOIDA ilmoittautua myös viimeisenä ilmoittautumispäivänä? ei paljon peruutusmahdollisuus lohduta, katsos kun sekään ei onnistu sen paremmin kuin ilmoittautuminen silloin kun kipa kaatunut. jos kaikki ilmoittautuisivat ajoissa ja peruisivat viimeisenä iltana, ihan sama ruuhkautuminen tapahtuu...

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 17:15:25

joittenkin hevoset kulkee vuodesta toiseen ilman saikkuja vaikkei hoideta kunnolla, joittenkin hevoset ovat herkkiä saikkuamaan vaikka kuinka hoitaisi. Parempi mahd myöhänä ilmottautua myös siksi jos ei ole varma saako töistä vapaata tms niin aikaisin kuin jotkut muut.

Mikä teitä vaivaa jotka valitatte ettei ilmoteta ajoissa? Te kaikki kilpailijat maksatte 3€/ startti srl-maksua palvelusta joka ei edes toimi kunnolla? Ihme hiljaisia hyväksyjiä kun tämä on teidän mielestä ok..

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   24.4.17 19:40:02

Minä en kyllä ymmärrä että miksi ihmeessä viimeisenä ilmoittautumispäivänä ei saisi muka ilmoittautua? Ilmoittautuminen tulee hoitaa annetun ajan puitteissa ja se viimeinen päivä on myös sitä annettua aikaa ihan kuten mikä tahansa muukin päivä. Idioottia on lähinnä se, että haukutaan toisia ihmisiä netissä sen mukaan milloin he ilmoittautumisensa hoitavat.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: söndag 
Päivämäärä:   24.4.17 21:03:51


Minä en ainakaan ilmoittaudu seuraaviin kisoihin, ennenkuin olen nähnyt miten edelliset kilpailut ovat menneet. Nytkin tein päätöksen tulevista kisaluokista vasta kun olin tullut kisareissulta kotiin, eli myöhään sunnuntai-iltana.

Kilpailujärjestäjä voisi ennakoida näitä tilanteita ja laittaa viimeisen ilmoittautumispäivän maanantaille. Silloin ei tuliis näitä viikonloppuongelmia.

  Re: Taasko Kipa nurin?!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.4.17 21:16:19

..ja jos kaikki isot järjestäjät laittavat viimeisen ilmoittautumispäivän maanantaille, Kipa on jatkossa maanantai-iltaisin nurin ;)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.