Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   1.2.17 11:14:18

Haussa uudet ratsastuhousut korkealla vyötäröllä ja kokopaikoilla. Mielellään enimmäkseen puuvillaa. Vinkkejä? Plussaa tietysti hyvä hinta-laatusuhde. Nettikauppojen kuvista ei aina saa käsitystä eikä kuvauksissa välttämättä sanota vyötäröstä mitään.

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   1.2.17 11:48:57

Montarilla löytyy sekä Back to backin Paris housut

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: Pallo 
Päivämäärä:   1.2.17 13:34:05

Pikeurin luganat on mun lempparit! Istuu tosi hyvin ja ihanan korkea vyötärö. Lucinda myös ihan kiva malli, vyötärö vähän matalampi, mutta myös riittävän korkea ainaki omaan makuun. En kestä yhtään jos tulee sellainen olo että persvako vilkkuu :D

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: /// 
Päivämäärä:   1.2.17 13:39:48

Pikeurin Luganat saa äänen myös täältä! Parhaat housut :)

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: Poppe 
Päivämäärä:   1.2.17 14:31:21

Hööksiltä ostin ihanat! Alle 100e. Vyötärö nousee lähes kainaloon Parhaat ikinä!

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: inna 
Päivämäärä:   1.2.17 14:46:28

Pikeurin Candelat on oikeasti korkeat. Luganat on ihan normaali.

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   1.2.17 18:36:44

Pikeurin Luganat on mukavat ja ihanat, mutta Pikeurilla on tosiaan korkeavyötäröisempiä malleja.

Lugana Hip tai Lugana Trend tms oli matalammalla vyötäröllä! Varokaa sitä :D

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: /// 
Päivämäärä:   1.2.17 18:46:11

Olen itse toki lyhyt ja lyhytselkäinen muutenkin, voi olla että siksi lugana mallissa vyötärö nousee minulla yli navan ainakin :)

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   1.2.17 21:07:17

Kiitos vinkeistä! Eiköhän jotkut löydy:)

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: molla 
Päivämäärä:   1.2.17 23:28:11

Montarin Highwaistit on ihan super mukavat päällä, ja lahkeetkin tarpeeksi pitkät normisti pitkällä lahkeella ostavalle

http://just-dressage.verkkokauppaan.fi/t

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.2.17 23:34:51

Hei mites Luganan ja Mondegan/Montanan erot, kokemuksia? Luganaa (ja Princesseä) olen käyttänyt paljon, uskaltaako Mondegasta tai Montanasta tilata saman koon?

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   19.2.17 07:08:38

Eurostarilla Enie jossa korkea vyötärö , super hyvät päällä, kestävät hyvin käyttöä, ja nätit.

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: === 
Päivämäärä:   19.2.17 10:14:36

Mulla kanssa EuroStarit ovat aina loppupeleissä olleet lempparit, vaikka uusia ostaessa kokeilen muitakin myös Pikeurin housuja. Mutta korkevyötäröisissäkin on eri tavoin istuvia malleja, minusta Pikeurit ja EuroStarit ovat ihan tyyppisiä.

Monet ES:t ovat kyllä kalliimpia kuin Pikeurin perus-Luganat, mutta just niitä oli Viljarin alennusmyynnissä, josta tuli ostettua superpehmeät ja joustavat Coco farkkuratsarit kokogrippipaikoilla, mutta ne eivät ole mitkään peruspuuvillahousut.

ES Lauretat on mulla ehkä lähinnä sellaiset mitä aloittaja hakee. Niissä on korkea vyötärö, ovat erittäin vahvat ja säilyttävät muotonsa varmaan ikuisesti, vaikka joustot on sivuissa ylhäältä alas. Vyötärö niissä ei ole venynyt yli kolmessa vuodessa tippaakaan, joten eivät mene päälle silloin kun olen lihonnut ;-)

  Re: Korkeavyötäröiset ratsastushousut

Lähettäjä: *.* 
Päivämäärä:   19.2.17 13:10:52

Cavallon Chagall. Taatusti korkea vyötärö.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.