Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   16.1.17 23:39:19

Ajattelin tilata horseprolta ratsastushousut, aikaisemmin en sieltä mitään ole tilannut. Onko jollakulla kokemuksia tästä verkkokaupasta? Onko ollut luotettava ja kuinka nopeasti tuotteet on yleensä toimitettu?

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.1.17 23:42:39

N. Kuukaus sit tilasin.. nyt haettavissa postista :/

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   17.1.17 06:03:15

Toimitusaika voi olla mitä tahansa 2 pv - ei ikinä välillä, tuurista kiinni :P Itse olen kyllä saanut rahat nopeasti takaisin ei ikinä -tapauksessa, mutta niidenkin palautuksessa on kuulemma ollut tekemistä toisinaan. En tilaisi jos ei jotain erityisen halpaa (vertailethan yleiseen hintatasoon, Horsepron sivuilla "isoja aleprosentteja" varten lisätään monesti reilusti ilmaa normaalihintaan) ja varmasti varastotuotetta olisi tarjolla.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.1.17 06:07:06

Kaikki on tavaroiden palautusta lukuun ottamatta mennyt hyvin.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   17.1.17 11:18:53

Tyytyväinen :) Ei ole tavinut palautella mitään.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.17 11:21:56

Toiminut tähän mennessä hyvin ja nopeasti, jos vaan on tavara mikä varastossa, tilaustuotteille voi venyä toimitus.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.1.17 11:25:11

Jep, se on huomattu että normaalihinnat kummasti pompsahtavat ylöspäin aina juuri kuin ale alkaa. Kuulostaahan se toki hienommalta, kun voi myydä 200 euron tavaran huikealla 50 prosentin alennuksella, kuin tismalleen saman tuotteen (normaalihinta ennen alea 140 e) vaivaisella 30 prosentin alella...

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.1.17 11:49:15

Suurin tilauksista mennyt hyvin ja tuotteet tuleet ajallaan. Kerran odottelin pari kk, mutta vika oli toimittajalla (tilaustuote) ja sain asiallisen vastauksen pahoittelujen kera Horseprolta, vaikkei suoranaisesti heidän vika ollut. Odottelin kerran myös suitsia pari viikkoa ja sitten laittoivat viestiä, että niitä on saatavilla vasta toukokuussa seuraavan kerran. Pari viikko turhaan venailin... Onneksi en ollut niitä maksanut vielä, niin peruin vaan sen tilauksen ja ostin muualta suitset.

Noin 10 kertaa olen tilannut ja kaksi ollut huonompaa. Kyllä vielä tilaisin silti :)

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.1.17 11:52:49

Horseprolla noita selityksiä kyllä riittää "toimittajan vioista" yms. ;)

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   17.1.17 11:56:38

Yksi tilaus ei tullut ikinä. Tilaan välillä silti, ja suosittelen verkkokauppaa myymälän sijaan.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.1.17 12:14:59

paska. Muuta ei voi sanoa.
Avaan sen verta, että 10 tilausta ja niistä 4 saanut sellaisina mitä tilasin. Monet tuotteet loppu vaikka netistä voikin tilata, varaudu siis siihen, että viestiä tulee perään: "valitettavasti tämä tämä ja tämä loppu".
En suosittelisi yhtään sitä puljua, mutta ikäväkyllä maahantuo monia tuotteita joita ei muualta suomesta ole mahdollista saada.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

LähettäjäKonkari 
Päivämäärä:   17.1.17 12:21:56

Itse tilasin useamman satasen tilauksen alkuvuodesta - luvattu toimitusaika piti ja tilaus oli juuri se mitä pitikin olla. Ei moitittavaa...

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: tadam 
Päivämäärä:   17.1.17 12:38:21

97% sujunut loistavasti, niin palautukset kuin tilauksetkin, ja olen tuolta tavaraa tilannut ainakin parikymmentä kertaa. Aina on saanut nopeasti vastauksen ja neuvoja jos on ollut epävarma. Vääränlaisten kuolaimien palautus onnistui jopa 3 kk oston jälkeen (olivat tietenkin käyttämättömät). Kerran piti kysellä yhden tuotteen perään kun toimitusaika venähti, mutta sekin tuli sitten aikanaan. Mutta arvaahan sen, jos tuotteessa lukee tilaustuote, niin se voi tulla milloin vaan... Olen itse töissä paikallisessa tukussa, niin valitettavasti ei voida aina taata asiakkaille että meidän päämiesten eli maahantuojien aikataulut pitää :( Sama myös se, että yksittäisiä tuotteita ei kannata tilata erikseen jotta toimituskulut ei nouse kohtuuttomasti, joten joidenkin tuotteiden kohdalla varmaan tälläkin verkkokaupalla on sama juttu, että asiakas joutuu odottelemaan. Mutta eihän sitä tieten oikein pysty asiakkaalle sanomaan, koska sitten se menee ja ostaa tuotteen muualta.

Enemmän mua häiritsee kaupat joissa sanotaan että tuotetta on varastossa ja sitten ei olekaan!!! Moni on moittinutkin Horseprota, mutta näköjään vähän tuurissaan että jollekin osuu enemmän huonoja kokemuksia kuin esim allekirjoittaneelle.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: mn 
Päivämäärä:   17.1.17 16:56:17

Itse olen saanut tavaran mitä tilannut ja eikä ole toimituksessa mennyt kauan.Tuolla oli,että normihinnat nousevat,kun on tarjouksia.Tuohan tuntuu olevan ihan normijuttu verkkokaupoissa.Juuri pari päivää sitten totesin sen eräästä toisesta verkkokaupasta.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   17.1.17 17:03:20

Itse olen tilannut sieltä iihan liian paljon. Aluks oli vähän pitkiä toimitusaikoja, mutta ehkä huomasivat, että ostelen usein ja kannattaa pitää tyytyväisenä :D Yleensä siis yli sadan tai parin tilauksia. Horsepro siksi, että mielestä siellä paras valikoima Eskadronia mitä Suomessa on ja siis rakastan Eskadronin tuotteita! Kaikinpuolin voin suositella, mutta pitkiin toimitusaikoihin kannattaa varautua.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.1.17 17:06:12

Hyvin onnistui tilaaminen ja palautuskin. :)

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   17.1.17 20:47:19

Hienosti on mennyt jo parin vuoden ajan. Päivällä chat vastaa heti ja sieltä olen saanut aina todella hyvää palvelua ja vastaukset kysymyksiini.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: ZZ 
Päivämäärä:   17.1.17 23:11:37

Hintojen nostaminen ennen alea vaan on laitonta. Ei ihan pikkurapsulla pääse jos näin tehdään. Ei missään nimessä hyväksyttävää.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: ........ 
Päivämäärä:   17.1.17 23:51:21

Ei niitä nosteta välttämättä. Ite ymmärtäny että "alkuperänen" hinta, mikä näkyy aletuotteissa ja vedetty yli, on paljon enemmän mitä normaalihinta. Alea saa siis kyllä normihinnastakin mutta ei niin paljoa mitä luulisi kun vanha hinta on väärä.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.1.17 06:00:39

http://tinyurl.com/j8pl5ub

"Alennus lasketaan hinnasta, jota on peritty aiemmin samassa kauppapaikassa ja samasta tuotteesta, välittömästi ennen alennusmyyntiä."

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.1.17 06:47:56

Toimituksista vaikea sanoa, mutta itse noudan liikkeestä.
Ei ole valittamista ollut. Tilaamani tuotteen olin hakemassa ja sanoivat että kokeile ja tuossa on sitten sattumalta toista kokoa, jos tilattu ei sovikaan. Ja muutenkin ihan ystävällistä toimintaa ollut aina.

Siellähän nykyään mahdollista tilata Klarnalle...

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   18.1.17 08:45:38

Minä tilasin netin kautta postiin ja kesti ja kesti ja kesti, vaikka lupasivat nopeaa toimitusta jatkuvasti.. Sitten kun tuli, maksoin laskun ja sen jälkeen sitä uusittiin ja uusittiin monta kertaa ja kaikki meni pieleen.
En tilaa enää koskaan.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: lop 
Päivämäärä:   20.1.17 21:57:31

Aika monta kertaa on viime aikoina käynyt niin, että pitkän odottelun jälkeen tulee viesti, että valmistajalta onkin loppu/väärä toimitus/varastosaldoissa häikkää. Loistava valikoima, mutta suurin osa tilaustavaraa jonka saamisessa menee yleensä ainakin se 2 viikkoa. Eli jos jotain pitää saada nopeasti, ei toimi. Muutama vuosi takaperin uskomatonta sekoilua palautuksissa, jonka jälkeen pidin pitkään taukoa tilaamisesta. Nyt taidan taas pitää, kun liikaa tullut näitä tavaran loppumisia.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: Vaeni 
Päivämäärä:   20.1.17 22:09:59

^^^^ tämä. Tilaat ja tuotetta ei olekkaan. JOKA kerta pettymys. En suosittele.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: hj 
Päivämäärä:   21.1.17 23:41:58

Kuinka ihmeessä tämä pulju voi vielä olla pystyssä ja porskuttaa?

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: Maaret 
Päivämäärä:   22.1.17 00:44:05

Muutaman kerran sieltä tilannut tavaraa eikä kummallakaan kertaa tavaroita ikinä tullut. Ihan kiva koroton laina niille kun tavarat maksoin heti tilatessa ja parin kuuauden päästä sain takaisin:(

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: jephep 
Päivämäärä:   22.1.17 12:39:34

Toimitukset ovat kestäneet todella kauan. Yhtä tilausta en saanut ollenkaan ja rahoja sai kaun odottaa takaisin. Palvelu ei ole kovin ystävällistä. :(

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: Leon 
Päivämäärä:   23.1.17 04:01:44

Olen tilannut usein. Ei ole ollut ongelmia. Todella suuri valikoima, joten eivät voi pitää varastossa noita. usein myös hintavertailussa voittaa muut, jos ei puhuta ale-tuoteista. Jos joku on myöhästynyt olen saanut myös lahjakortin tai alennukse seuraavasta tilauksesta.

Käytän edelleen jatkossakin.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: mauh 
Päivämäärä:   25.1.17 14:31:48

Itse en ole mitään hyvityksiä saanut ja myöhästymiset olleet pahimmillaan yli kuukausi. Tai viesti loppumisesta on tullut vasta kuukauden odottelun jälkeen... Tilaan aina laskulla toimitusaikojen vaihtelevuuden vuoksi niin ei tarvitse rahoja odotella takaisin.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: GOOO 
Päivämäärä:   25.1.17 18:10:36

Itse kun kerran tilasin niin tuli ilmoitus että tilaamaani tavaraa ei olekaan. Ei maksettu rahoja takaisin vaan annettiin lahjakortti, joka ei sitten toiminutkaan. Ja kauhea säätö siihen jatkoksi. En enää aio tilata.

  Re: Kokemuksia Horsepro.fi?

Lähettäjä: Alma 
Päivämäärä:   25.1.17 19:19:26

Itse tilasin 18.1. klipperin ja tänään oli noudettavissa postista, eli ei valittamista sen osalta. Oli myös melkein 100e halvempi kuin monessa muussa verrkokaupassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.