Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   16.10.12 14:56:28

Eli taas tämä sama ongelma, mikä ainakin meillä on joka vuosi. Mitkä vaatteet olisi asianmukaiset laittaa HIHSiin päälle kun lähtee katsomaan?

En ajatellut mitään tennarit, huppari + lökärit jalassa lähteä. Ideoita siistiin asuun?

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: diud 
Päivämäärä:   16.10.12 14:57:53

ihan normaalit vaatteet jolla menisit kouluun/töihin :D ?

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: iitu 
Päivämäärä:   16.10.12 14:58:49

Farkut, paita, pitkähihainen ja takki. Mä ainakin jäädyn aina katsomossa, joten lämmintä päälle ja mukaan ainakin :)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: trrr 
Päivämäärä:   16.10.12 15:01:06

Heh juuri pohdiskelin samaa tänään :D Todennäköisesti osalla on parempien ratsastusmerkkien paitoja ja takkeja, osalla ihan vaan normaalit siistit vaatteet millä töihinkin/kaupungille lähtisi.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: GP 
Päivämäärä:   16.10.12 15:02:30

Mua naurattaa se viime vuotinen keskustelu vieläkin tästä aiheesta.
Ja aivan varmasti tämäkin ketju siihen menee.

Itse pukeudun ihan samoihin vaatteisiin kuin töihin. Perussiisti. Lapset saavat luvan lähteä ihan tennarit ja farkut linjalla. Voi olla, että tulevat suoraan tallilta sinne, joten saattaa olla jotain KL yläosaa päällä ;)

Itselle otan kyllä sellaisen shaalin matkaan, koska katsomossa tuppaa tulla vilu, kun koko päivän istuskelee ja sen saa pois ja päälle helposti.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: Apuva 
Päivämäärä:   16.10.12 15:06:32

No eipä tullut vaatteet vielä edes mieleen..jospa laitan jotain perus siistiä mitä töihinkin..ehkä voin kauluspaidan jättää kotiin ja laittaa vaikkapa pelkän neuleen ;)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.10.12 15:09:49

voi ei...

Oikeesti? Onko se joku vuoden näyttäytymispaikka?

Ihan tavalliset vaatteet, varmaan farkut ja joku paita, joka kaapista löytyy. Merkin ei väliä.

En nyt menisi haisevissa tallikamppeissa, mutta muuten ihan sama. Vaikka farkut ja huppari ja tennarit.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjäannil. 
Päivämäärä:   16.10.12 15:24:32

Farkut, maiharit ja joku lämmin neule. So simple!

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: n,c 
Päivämäärä:   16.10.12 15:26:16

Ajattelin tulla lauantaina, joten laitan samat vaatteet mitkä laittaisin baariinkin..menen suoraan siitä ratsastajien bileisiin...

Jotkut saappaat koroilla, hiletoppi tms., minihame, nahkatakki jne. :)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   16.10.12 15:28:44

Voi luoja :D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: lyc 
Päivämäärä:   16.10.12 15:30:06

oih n,c , näkyillääks? mä aion niiin laittaa pinkin tuubimekon, verkkosukkikset ja mahollisimman korkeet korot !

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: n,c 
Päivämäärä:   16.10.12 15:44:47

Eiku joo, mulla onkin tossa toi One Piece..laitankin sen ;)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   16.10.12 15:49:50

Kingsland toppaliivi
Kingsland huppari
Kingsland t-paita hupparin alle
Kingsland sukat
Kingsland otsapanta
Diesel skinny jeansit
UGG nilkkurit
Louis Vuitton laukku

Autona toimii Porsche Cayenne.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: n,c 
Päivämäärä:   16.10.12 15:51:57

U, otatko sen Porschen areenalle päällesi? Jos siellä on autopaikka minun Ferrarille, en laita mitään muuta päälle sillä siinä on tummennetut lasit ;)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: sonjja 
Päivämäärä:   16.10.12 16:03:53

iha perusvaatteet. Farkut, t-paita, ja huppari, tai pitkä hihainen.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.10.12 16:08:09

apua miettiikö joku et mitä laittaa tonne päällensä :o mä kelasin aamul vetää ne vaatteet mitkä lähimpänä eteen sattuu

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: joppu 
Päivämäärä:   16.10.12 16:11:41

no ei oo kyllä ennen tätä topaa tullu mieleenkää miettii tollasta:D
Ihan niinku joku siellä teitä kyylii ? Ja varsinkin sitä, että mitä ootte laittanu päällenne ? ::: DD
Ite tuun yömekossa ja tohveleissa, ne kun niin aikaseen aamulla alkaa, että suoraan sängystä hyppään bussiin ja areenalle ! see ya

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.10.12 16:31:13

Farkut, uggit, huppari, KL:n takki, mahd pipo päähän

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   16.10.12 16:38:41

U ja n,c onks teil lifestyle blogei? Teiän tyylit kuulostaa just silt et vois olla kivoi päivän asu-kuvii, jos on alan kyl heti seuraa!!! ;)););)
Xoxo

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: IhQ 
Päivämäärä:   16.10.12 16:43:23

Itse ainakin pukeudun parhaimpiin! Jätkäkaverille frakki tai vähintään smokki ja itse ajattelin pukea iltapuvun tai vähintään coctailmekon päälle + 10cm korkokengät. Ajattelin myös käydä teettämässä kampaajalla meikin ja kampauksen. Rakennekynnet on tietysti pakko myös ottaa !!!!!!!

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: cira 
Päivämäärä:   16.10.12 16:58:05

saaks areenalle tuoda koiria? Siis mun asukokonaisuus VAATII et mun fifi on laukussa asusteena!
Mitä mieltä ootte, hillityt kultakorut vai muchos timangos eli blingbling joka sokaisee kaikki hyppääjät?

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   16.10.12 17:01:04

Miksei sinne saisi pukeutua? Entäs jos kaikenmaailman maailman ratsastajahottikset kävelee vastaan ? Kyllä silloin aina toivoo että näyttäisi ihmiseltä...

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   16.10.12 17:04:06

Siistit vaatteet, en tarkoita mitään huippumerkkejä mutta siis tahrattomat. Sinne jääääääätyy, eli keroksittaain pukeutumista suosittelen =)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: pos 
Päivämäärä:   16.10.12 17:06:55

!: niitä ratsastaja hottiksia tuskin kiinnostaa sinä, mutta onhan se voi OMG kun miksu kävelee areenan hesburgerin edessä vastaan 0; iik! mitä sit voi tehä ? soittaa lissupissu kaverille ja itkee onnesta<3
Niin se vain on.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: amor 
Päivämäärä:   16.10.12 17:06:56

mä ainaski aijon panostaa meikkiin ja hiuksiin, pistää jotain siistiä päälle. ehkä joku ulkomaalanen ratsastaja bongaa mut... :)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: --,,-- 
Päivämäärä:   16.10.12 17:31:04

"Lähettäjä: pos
Päivämäärä: 16.10.12 17:06:55

!: niitä ratsastaja hottiksia tuskin kiinnostaa sinä, mutta onhan se voi OMG kun miksu kävelee areenan hesburgerin edessä vastaan 0; iik! mitä sit voi tehä ? soittaa lissupissu kaverille ja itkee onnesta<3
Niin se vain on."

Reps :'D HESBURGERIN edestä sen vois pongatakkin :D hAHAHHhhhaaaa *reps*

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: --,,-- 
Päivämäärä:   16.10.12 17:32:01

"Lähettäjä: amor
Päivämäärä: 16.10.12 17:06:56

mä ainaski aijon panostaa meikkiin ja hiuksiin, pistää jotain siistiä päälle. ehkä joku ulkomaalanen ratsastaja bongaa mut... :)"

Haluutko oikeesti, et joku tulee ja panee sua ja heittää pois? Ei ne muuta ne 40-50v ratsastajat halua, kun nuorta p*llua.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   16.10.12 17:45:17

Muistakaahan sitten pelata Kingsland-bingoa HIHSissä! Eli se joka bongaa ensimmäisenä kaikki Kingslandin vaatekappaleet (pipo, huivi, takki, huppari, liivi, housut, kengät, sukat, jnejne, ei tarvitse olla saman ihmisen päällä) huutaa kovaan ääneen KOKOVARTALOKINGSLAND!!!! ja voittaa.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjäirtsuu 
Päivämäärä:   16.10.12 18:22:56

Lähettäjä: :)
Päivämäärä: 16.10.12 17:45:17

Muistakaahan sitten pelata Kingsland-bingoa HIHSissä! Eli se joka bongaa ensimmäisenä kaikki Kingslandin vaatekappaleet (pipo, huivi, takki, huppari, liivi, housut, kengät, sukat, jnejne, ei tarvitse olla saman ihmisen päällä) huutaa kovaan ääneen KOKOVARTALOKINGSLAND!!!! ja voittaa.

XD ei helkkari täähän oli mahtava!

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: å 
Päivämäärä:   16.10.12 18:29:39

Pitääkö bingossa olla kaikki vaatekappaleen saman henkilön päällä? pitäiskö tulostaa joku yhteinen bingoruudukko :)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.10.12 18:52:49

SIIS KAI SÄ NYT AINAKI VALKOSET RATSARIT OOT PÄÄLLES VETÄMÄSSÄ? JA MIELELLÄÄN SAAPPAAT JA KANNUKSEN!

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   16.10.12 19:06:39

Lähettäjä: :)
Päivämäärä: 16.10.12 17:45:17

Muistakaahan sitten pelata Kingsland-bingoa HIHSissä! Eli se joka bongaa ensimmäisenä kaikki Kingslandin vaatekappaleet (pipo, huivi, takki, huppari, liivi, housut, kengät, sukat, jnejne, ei tarvitse olla saman ihmisen päällä) huutaa kovaan ääneen KOKOVARTALOKINGSLAND!!!! ja voittaa.

Päivän naurut. Sääli etten HIHSiin tänä vuonna pääse, olisin muuten ehdottomasti toteuttanut :'D

Mulla on aina ollut päällä tavalliset siistit vaatteet. Farkut, hyvät kengät, joku huppari ja takki/toppaliivi.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.10.12 20:01:26

ihan normivaatteet ku esim koulussa, siisti paita ja farkut esimerkiksi. tallialueen ja katsomon välillä pyöriessä tulee mega-kylmä joten mukana kans untuvatakki.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: muusa 
Päivämäärä:   16.10.12 20:24:09

me tullaan kavereitten kanssa jumpineissä :D koko päivä ollaan ni kivempi olla löysissä rennoissa vaatteissa :)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.10.12 20:31:21

Swarowski-koristeltu pitkä olkaimeton iltapuku, pitkät strutinsulilla koristellut käsineet ja viisi kiloinen timanttitiara, Pippa-stylellä ei tietenkään aluskousuja ettei rajat näy...

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: saana 
Päivämäärä:   16.10.12 20:46:18

Ei koiria kyl saa tuoda HIhsiin, luullakseni. Kyl vaan mäkin haluun näyttää
joltain sillä jos Miksu oikeesti kävelee vastaan,niin makeup pitää olla ok ja mielellään jotain makeeta.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: mi 
Päivämäärä:   16.10.12 20:51:37

mä nauran paskasesti kun tuut normi kollareissa ja hupparissa ilman meikkii ja miksu rakastuiski muhun ja muut kuolaa kun me suudellaan siinä hesburgerin edess

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.10.12 20:52:20

olin ajatellu nahkatakkia, farkkuja ja jotain siistiä paitaa

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.10.12 20:56:53

Kunhan on vaatteet!
Mitä väliä????

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.10.12 20:58:35

ratsastusvaatteet ja kypärä. Muista pitää vielä raippaa kädessä niin näytät ammattilaiselta.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: guru 
Päivämäärä:   16.10.12 21:04:37

Mustat nahkastringit, päälle valkoiset snadistilpinäkyvät vaaleet housut, havaijipaita joka on napaan asti auki, jotta mun nännilävärit näkyy.

Ei sukkia ja varvassandaalit. Perussetti.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   16.10.12 21:05:16

Siiis ihquu joku Miksu :D ihminen muiden joukossa... ei voi kyllä taas ku nauraa tälle keskustelulle

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: hemo 
Päivämäärä:   16.10.12 21:09:11

Panostan ns parempaa, koulussa aina lökärit ja sellai rennot vaatteet. Eli nyt farkut pitkähihanen, nahkatakki, kivat hyvät kävely kengät, kun ravaan sitä expo aluetta edestakaisin, niin ei mitään korkkareita. :D 'meikki nyt on perus ripsari linjaa, hiukset jotenkin kivasti, ei ole tavoitteena ketään mennä sinne iskee.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.10.12 21:12:24

tää keskustelu on parhautta!!! :----D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   16.10.12 21:21:07

Voi apua teidän kanssanne. Pakko pelata tuota Kingsland-bingoa! :D

Jos nyt yritän kuitenkin vastata asiallisesti aloittajan kysymykseen...

Itse pukeudun siististi mutta mukavasti. Katsomossa tulee kylmä, mutta toisaalta Helsinkiin matkatessa (autossa tai junassa) ja expoa kierrellessä on hyvä saada vähän takkia auki tai kokonaan pois.

Luultavasti laitan farkut ja jonkun kivan paidan, jonka päälle vielä neulepuseron + takin ja kaulahuivin. Piristän kokonaisuutta koruilla ja laitan hiukset jotenkin niin, etteivät ne häiritse vaikka sukeltaisin johonkin expo-alueen ale-koriin.
Kenkiä en ole edes ajatellut, mutta luultavasti turvaudun mukaviin kiilakorkonilkkureihin tai vähän tyttömäisempiin tennareihin.
Laukuksi valitsen sellaisen, jonka saa mukavasti olalle. Sinne säilön avaimet, kännykän, rahat ja muut tarpeelliset.

Ei HIHSiin tarvitse vetää mitään överiä kokovartalokingslandia, kuorrutettuna burberryllä ja louisvuittoneilla - paitsi tietenkin siinä tapauksessa, että tunnet olosi niissä kotoisaksi. Ihan tavalliset koulu-/kaupunkivaatteet riittävät. :)
Hyvät kengät sekä riittävät vaatekerrokset ovat pop.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: hoho kuolkaa 
Päivämäärä:   16.10.12 21:22:35

tuskin te mitää miksuu näette siellä, ei ees siel hesen eessä varmaa oo hampparii jonottamassa.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   16.10.12 21:23:44

Tuu nakuna

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   16.10.12 21:44:43

Ahhahhaaaaa hyvät naurut oon saanu täälä! :''D

Kollarit ja varmaa joku neule, huppari tms ja sitte joku kevyttoppatakki :) Normi vaatteet :D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: napsu 
Päivämäärä:   16.10.12 22:58:49

Lähettäjä: :)
Päivämäärä: 16.10.12 17:45:17

Muistakaahan sitten pelata Kingsland-bingoa HIHSissä! Eli se joka bongaa ensimmäisenä kaikki Kingslandin vaatekappaleet (pipo, huivi, takki, huppari, liivi, housut, kengät, sukat, jnejne, ei tarvitse olla saman ihmisen päällä) huutaa kovaan ääneen KOKOVARTALOKINGSLAND!!!! ja voittaa.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   16.10.12 23:31:36

Kingsland-bingo on ihan paras peli! Bimbo!!!

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.10.12 00:27:06

Lähettäjä: iitu
Päivämäärä: 16.10.12 14:58:49

Farkut, paita, pitkähihainen ja takki. Mä ainakin jäädyn aina katsomossa, joten lämmintä päälle ja mukaan ainakin :)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   17.10.12 00:51:45

Suosittelen mukavia kenkiä. Sen verran tulee expossa ravattua ees taas :D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.10.12 00:55:35

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...... :D:D:D::D:D:D:D:D:D :O

Ihan tälleen btw, mitä te ihkutatte miksua? :D Uuuuh, pitää näyttää vitun hyvältä jos miksu käveleeki mun ohi!!! ???? anteeks? :D

Miks mää oon nähny miksun useemman kerran (ja en siis laske nyt mukaan mitään kisoja tmv) ja jutellut sille !!!!!!!!!! miettikää! mää oon jutellut sille ja ei, en kisaa kansallisia, en tunne miksua, en oo mikään hölöttävä täti vaan teini. Ja joo olin just tullut ratsastamasta ja olin varmasti muutenkin ihan parhaimmillani (en), mutta mää en todellakaan miettinyt mitään tommosta :D

Mutta joo tulin kuitenkin ilmottamaan tänne, mutta vaan siksi että en tajua mitä te vaahtotte siitä miksusta :D Ja joo onnee vaan teille suutelee miksun kaa HIHSsis niinku joku sano tässä keskustelussa... xD

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: blöggääjä 
Päivämäärä:   17.10.12 06:25:50

Mä ajattelin pistää Rautian lippiksen, Guccin rintsikat, Tommi Hillfingerin pitkän samettihameen, Adidaksen sukat ja uudet Giorgio Armaanin kumpparit.
Sitten laitan vielä Gantin vyölaukun koska siinä on niin kätevää kuljettaa vaikka eväät (Hesburgerin paikat Areenalla on niin täynnä, että mielummin tilaan ruuan - laitan sen vyölaukkuun ja juoksen omalle paikalle syömään).
Luultavasti pistän myös konjakin väriset, kyynärpäihin ulottuvat silkkihanskat - jos vaikka pääsen kätteleen jotain julkkista niin niihin mahtuu kirjottaan nimmarin ja voin heti laittaa hanskan kotona kehyksiin...

I thought to put Rautia cap, Gucci bra, Tommi Hillfingerin long samettihameen, Adidas socks and new Giorgio Armaan wellies.
Then I put here Gant waist bag because it is so convenient to carry even lunch (Hesburger places Arena is so full that the state prefers food - I put it in my waist bag and run to the scene to eat).
Probably I will put the cognac-colored, elbows extend silkkihanskat - even if I get something shakes hands with a celebrity so they can hold an autograph embroidered, and I immediately put the glove in the frames ...

XOXOXOXOXOXO

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   17.10.12 09:34:51

Siis miksi ei hupparia, tennaria? Ei ne mitkään predentinlinnan itsenäisyyspäiväjuhlat ole :DD

Kyllä minä laitan ihan normaalivaatteet. Enkä edes mitään paitapuserosysteemiä, vaan varmaan juurikin hupparin, farkut ja tennarit ;)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: emmi 
Päivämäärä:   17.10.12 09:46:56

Totaalinen repeäminen blöggääjälle :D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: des 
Päivämäärä:   17.10.12 10:48:06

Ottakaa sellaiset vaatteet, ettei tule kylmä. Jos hevosten ovi on pidempään auki esim. roudauksen takia tulee hallissa äkkiä vilakka ja arkisin päivällä jos käytte niin katsomot on sen verta tyhjät nekin, ettei ihmismassa lämmitä isoa hallia.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: HIH :D 
Päivämäärä:   17.10.12 10:53:25

Ihana keskustelu, repesin blöggääjälle ja monelle muullekin.

Nähdään Areenalla ja vilkutellaan toisillemme Versacen, Guccin, Giorgio Armanin sun muissa vetimissä, puudelit ja asianmukaiset veskat mukana. Kampaajalla ja meikkaajalla käyneinä jne. Tulee kiire.... :DDDD

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   17.10.12 13:07:49

Itselläkin on kyllä käynyt mielessä tää pukeutumisongelma, mutta lähinnä se, että kuinka paljon oikein tuuppaisi vaatetta päälleen, että tarkenisin..

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: grau 
Päivämäärä:   17.10.12 13:18:21

toppatakki vai nahkatakki?

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   17.10.12 13:25:27

EHDOTTOMASTI kisavaatteet, valkoiset ratsastushousut jne. Sit joku voi luulla et oot kilpailija!!!

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.10.12 13:38:02

wuhuu Pop puhuu asiaa !!

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: hahahha 
Päivämäärä:   17.10.12 13:43:57

nimimerkillä viiva ei taida olla yhtään huumorintajua...

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: emmi 
Päivämäärä:   17.10.12 13:44:03

Itse kyllä vilukissana myös mietin - kuten joka vuosi! - että laittaakko toppatakki vai joku kevyempi. En edes muista paleliko viime vuonna, mutta eipä sen väliä kun en edes muista mitä takkia silloin käytin :D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.10.12 13:51:29

Luultavasti laitan tuon ihanan, uuden neuleen, farkut ja tennarit. Niiden päälle nahkatakki ja huivi :)

Lähettäjä: grau
Päivämäärä: 17.10.12 13:18:21

toppatakki vai nahkatakki?
--
Minä otan vuorellisen nahkatakin :)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: salli mun nauraa 
Päivämäärä:   17.10.12 14:16:04

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 17.10.12 00:55:35

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...... :D:D:D::D:D:D:D:D:D :O

Ihan tälleen btw, mitä te ihkutatte miksua? :D Uuuuh, pitää näyttää vitun hyvältä jos miksu käveleeki mun ohi!!! ???? anteeks? :D

Miks mää oon nähny miksun useemman kerran (ja en siis laske nyt mukaan mitään kisoja tmv) ja jutellut sille !!!!!!!!!! miettikää! mää oon jutellut sille ja ei, en kisaa kansallisia, en tunne miksua, en oo mikään hölöttävä täti vaan teini. Ja joo olin just tullut ratsastamasta ja olin varmasti muutenkin ihan parhaimmillani (en), mutta mää en todellakaan miettinyt mitään tommosta :D

Mutta joo tulin kuitenkin ilmottamaan tänne, mutta vaan siksi että en tajua mitä te vaahtotte siitä miksusta :D Ja joo onnee vaan teille suutelee miksun kaa HIHSsis niinku joku sano tässä keskustelussa... xD

Luuletko tosissaan että porukka on ihan tosissaan tällä noiden juttujensa kanssa?
Tämä sinun viestisi oli nii huvittava miksun piiloihkutus ettei mitään järkeä. xd

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: ellinaturelli 
Päivämäärä:   17.10.12 14:37:35

Laitan adidaksen sukat ja sandaalit. That's it.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: BTW 
Päivämäärä:   17.10.12 14:38:51

Asiasta moottorisahaan...
Jos Exposta löytää kivat ratsastushousut, niin pystyykö niitä sovittamaan? Onko näytteilleasettajilla sovituskoppeja vai miten...

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: noloa 
Päivämäärä:   17.10.12 14:41:39

harvemmin on koppeja. vessaan saattaa päästä sovittamaan jos piste sellaisen lähellä.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.12 14:43:35

osalla on myös pieni sovituskoppi standinsa yhteydessä.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   17.10.12 14:43:59

OMG, tästä seuraa uusi pukeutumisongelma. Pitää valkata päälle sellaiset alusvaatteet, että kehtaa koko kansan edessä sovitella pöksyjä ;)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   17.10.12 14:46:58

tai sitten panttaa esim kännykkänsä siksi aikaa kun käy esim vessassa sovittamassa

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   17.10.12 14:56:02

KUINKA kylmä sielä yleensä on? niinku asteissa? ekaa kertaa menossa..:)

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   17.10.12 17:34:10

En mä ole koskaan palellut, yleensä kyllä takki (joku villakangas tms. ollut yleensä) päällä istunut katsomossakin. Mutta veikkaisin ehkä 10-15 ei ole sattunut lämpömittaria mukaan.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   17.10.12 17:59:41

Kyllä mielestäni hihs on sen verran "hienompi" tapahtuma, ettei sinne nyt ihan lenkkari/huppari linjalla ole kiva lähteä, paitsi nyt ehkä teineille tietenkin ok.

Muutenkin julkisissa tilaisuuksissa on kiva näyttää edustavalta. Hiukset nätisti, hillitty meikki ja tyylikkäät perusvaatteet, vähän kuin töihin olisi menossa töihin tai konserttiin. Itse laitan varmaan siistimmät farkut, paitapuseron ja villakangastakin, matalakorkoiset korkkarit. Mieheni varmaan samansuuntaisesti, ehkä arkisen pikkutakin ja kauluspaidan. Meillä tosin ikää jo 30+, että ei ehkä ihan teinien makuun, mutta viinibaarissa tulisi kyllä tallihupparilla vähän orpo olo.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: lollero 
Päivämäärä:   17.10.12 22:10:34

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...... :D:D:D::D:D:D:D:D:D :O

Ihan tälleen btw, mitä te ihkutatte miksua? :D Uuuuh, pitää näyttää vitun hyvältä jos miksu käveleeki mun ohi!!! ???? anteeks? :D

Miks mää oon nähny miksun useemman kerran (ja en siis laske nyt mukaan mitään kisoja tmv) ja jutellut sille !!!!!!!!!! miettikää! mää oon jutellut sille ja ei, en kisaa kansallisia, en tunne miksua, en oo mikään hölöttävä täti vaan teini. Ja joo olin just tullut ratsastamasta ja olin varmasti muutenkin ihan parhaimmillani (en), mutta mää en todellakaan miettinyt mitään tommosta :D

Mutta joo tulin kuitenkin ilmottamaan tänne, mutta vaan siksi että en tajua mitä te vaahtotte siitä miksusta :D Ja joo onnee vaan teille suutelee miksun kaa HIHSsis niinku joku sano tässä keskustelussa... xD

ei helkkari, kukaan ei ollu tosissaan? :D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.10.12 22:14:10

Help me! Tää ei nyt liity mitenkään pukeutumiseen mutten viittinyt tehdä uutta topaa, joten
Missä on hihsin ns lähtölistat??

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: sonjja 
Päivämäärä:   17.10.12 22:23:28

.. // hihsin sivuilla siellä tulospalvelussa. Ainakin mulla näkyy nyt lähtölistat.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: hehu 
Päivämäärä:   17.10.12 22:24:35

Lähettäjä: :)
Päivämäärä: 16.10.12 15:28:44

Voi luoja :D

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: aaa 
Päivämäärä:   17.10.12 22:31:57

mä oon laittanu kisavaatteet aiempinakin vuosina, laitan nytkin. :DDD on mukavaa että mua luullaan kilpailijaks.

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: eeva 
Päivämäärä:   17.10.12 23:18:49

ratsastajien bileet, missä on lauantaina

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: Laura&Takku 
Päivämäärä:   17.10.12 23:20:46

Ja minä idiootti olen kisahoitajana kulkenut kaiken maailman ammattilaisten seassa ihan tavallisissa farkuissa, hupparissa ja tennareissa....

Ajatella... mikä häpeä.... menen laittamaan itseni narun jatkoksi....

*Oikeastiko joku miettii jotain tällaista?*

  Re: Mitkä vaatteet HIHSiin päälle? (katsojat)

Lähettäjä: Barone 
Päivämäärä:   18.10.12 00:25:32

Pukeutumisvinkki Amateur Touriin:
Areenalle verkka-alueelta johtavat ovet ovat melkein koko ajan auki. Verkka-alue on ulkona. Areenalla tulee olemaan vilposta ja todennäköisesti vetoinen. ELI vaatetta kunnolla päälle.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.