Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haastava työkaveri

Lähettäjä: Väsyttää 
Päivämäärä:   26.10.22 20:45:50

Jospa saisin täältä vertaistukea. Työpaikalla teen töitä lähinnä yhden työkaverin kanssa. Hän myös nainen niinkuin minäkin. Hän on kertomansa mukaan elänyt koko aikuisikänsä pelkällä draamalla ja on taitava manipuloija. Tiedän että hän kertoo kaiken mitä puhun tai teen esimiehellemme niin, että saa minut näyttämään huonolta ja hankalalta. Kommunikoin hänen kanssaan minimit. Hän on erittäin huomionnhakuinen ja saakin nyt esimieheltä tukea ja tämä tietysti ruokkii hänen huomiontarvettaan lisää. Esiin esimiehelle että työterveys olisi hyvä ottaa avuksi. Ongelma on se etten voi kertoa miten kipeänä työkaverin toiminta näyttäytyy minulle. Onko kenelläkään vinkkejä miten toimia?

  Re: Haastava työkaveri

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   28.10.22 15:02:42

Koita oman itsesi takia ulkoistaa kaikki tunteet mitä työkaveri herättää, keskity vain tekemään oma työsi hyvin ja unohda muu.
Hymyile vain suosiollisesti kaikelle, äläkä päästä mitään ihon alle.
Työkaverisi ei varmaankaan ole niiiiin ihana ihminen, että Sinä hänen takiansa uhraisit mm. terveytesi..?
Laita asiat oikeaan järjestykseen ja jätä muut asiat muiden mietittäväksi.

  Re: Haastava työkaveri

Lähettäjä: Väsyttää 
Päivämäärä:   28.10.22 19:19:14

Kiitos näin yritän tehdä. Harmittaa välillä kovasti, tänäänkin esitteli esimiehelle minun tekemisiä ominaan. Taitaa olla paras ruveta etsimään uutta työmaata.

  Re: Haastava työkaveri

Lähettäjä: Tätsä 
Päivämäärä:   29.10.22 10:43:23

Mua taas rassaa uus kollega joka ei mistään muusta puhukaan kuin vaan lapsistaan.

  Re: Haastava työkaveri

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   30.10.22 08:26:06

Ei sitten päähäsi pälkähtänyt oikaista asiaa, kun sinun tekemisiäsi ominaan esimiehelle esitteli. Ihan noin tossu ei sentään sinunkaan tarvitse olla. Miksi ihmeessä sinä et kertonut esimiehelle hyvin yksityiskohtaisesti, jokainen työvaihe eriteltynä, miten SINÄ sen työn teit?

Tässä tulee neuvo kokemuksen syvällä rintaäänellä: tee itsellesi muistiinpanoja tärkeistä tapahtumista. Mitä, kuka, missä, milloin ja mitä siitä seurasi. Helpottaa omaa elämääsi ja tiukassa paikassa käy todisteena.

  Re: Haastava työkaveri

Lähettäjä: Väsyttää 
Päivämäärä:   30.10.22 11:24:41

Joo, inhoan riitaa ja en pidä mitään työpaikkaa riitelyn arvoisena. Uskon että työkaverini rauhoittuisi kun saisi terapiaa. Ja esimies on mennyt aivan halpaan jo monessa muussakin asiassa. Olen tosiaan koonnut jo dokumentteja tekemistäni.

  Re: Haastava työkaveri

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   30.10.22 19:49:37

Aivan sama tilanne meidän työpaikalla

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.