Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yöunet menneet

Lähettäjäjuuso 
Päivämäärä:   15.2.21 21:00:42

Oon ollut lomautettuna reilut 4 kuukautta. Olen kyllä töitä etsinyt mutta eihän niitä nyt vaan tahdo löytyä. Liiton rahoilla tässä yritetään tulla toimeen mutta vaikeaa tahtoo olla. Ei meinaa rahat riittää vaikka kuinka yrittää pihistää kaikesta mistä vaan pystyy. Nytkin pitäisi koira parille ostaa lääkkeitä, mutta en tiedä mistä nekin rahat kaivan esiin. Kyllä tässä on useita öitä valvottu ja mietitty tulevaisuutta. Ei hyvältä näytä. Asuntolainaa on jonkun verran jäljellä ja muitakin pakollisia menoja on. Tää nyt vähän auttoi kun sai tuoda ajatuksia julki. Tosin aika synkänpuoleista jorinaa tää on. Ehkä joskus vielä aurinko paistaa vaikka nyt on paksu pilvi auringon edessä

  Re: Yöunet menneet

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.2.21 21:34:37

Kurja tilanne! Onko sinulla mitään ylimääräistä, mitä voisit myydä? Tori ja facebook ovat hyviä myyntikanavia, kun niihin saa laitettua kuvia.
Itse olen myynyt mm. astioita, hevosvarusteita, lp-ja cd-levyjä ja kirjoja.
Joskus on täytynyt liittyä joihinkin ryhmiin löytääkseen tuotteista kiinnostuneen.
Kiertelen myös kirpputoreja. Kerran ostin laadukkaan hevostakin 15€ ja myin sen samana päivänä tuplahinnalla.
Ei noista jutuista suuria rahoja kääri, mutta pienistä puroista kasvaa kohtalainen potti. Vaivaa pitää kuitenkin nähdä paljon...

Tsemppiä!

  Re: Yöunet menneet

Lähettäjä: anis 
Päivämäärä:   15.2.21 21:39:37

Voi ei miten kurja tilanne. Uteliaisuuttani kyselen mikä koiraasi vaivaa ja onko lääkkeet siihen kalliit?

  Re: Yöunet menneet

Lähettäjäjuuso 
Päivämäärä:   28.2.21 21:10:45

Anis. Koirallani on sydänvika, ja tällä hetkellä syö neljää eri lääkettä. Kaksi on varsinaisia sydänlääkkeitä ja kaksi lääkettä nesteen poistoon. Lääkkeiden hinta on yhteensä n. 100 euroa. Että ei ihan pieni kuluerä. Ja niistä kun ei saa mistään korvauksia.

  Re: Yöunet menneet

Lähettäjä: oho 
Päivämäärä:   1.3.21 18:59:22

Siitä joutenolevien työtulosta saatan olla erimieltä. Nuorehkoja noin
kolmekymppisiä terveitä kaksi henkeä, asuivat yli kymmenen vuotta
meillä. Viimeiset kolme vuotta, ei missään töissä. Asunto halpa.

Halusivat muuttaa yhteiskunnan maksamaan asuntoon.Työttömyys , tai
jotain muuta tuloa kai saivat. Ei mitään rötöstelyjä.

  Re: Yöunet menneet

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.3.21 08:44:32

Oho, liittyi aloitukseen miten?

  Re: Yöunet menneet

Lähettäjä: hk 
Päivämäärä:   4.3.21 23:11:37

Harmi, kun ehdin juuri palauttaa 2,5 purkkia Cardalista apteekkiin lääkehävitykseen vanhan koirani nukuttua pois. Olisin mielelläni lahjoittanut lääkkeet sinulle Juuso, jos ne vain olisivat sopineet koirallesi.

Mutta täytyyhän koiran saada lääkkeet. Mistä voisit tinkiä, että saat säästettyä satasen? Tai voisiko asuntolainaan pyytää lyhennysvapaata tai sitten pienentää kuukausittaista erää?

Hyvää jatkoa sinulle ja koiraystävällesi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.