Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Pompula 
Päivämäärä:   12.12.20 20:45:04

Kohta kolme vuotta olen ollut ihastunut työkaveriin. Varattuun semmoiseen. Alussa hän oli ehkä leikissä ns. mukanakin, mutta 'ryhdistäytyi' ja on nykyään vain älyttömän kannustava ja auttava työasioissa. Jopa siinä määrin, että saadaan kettuiluja kollegoilta. Se fiilis minkä siitä saan, on vaan niin mahtava, että en edes ole pyrkinyt aktiivisesti ihastustani kuolettamaan, tämmöisestä ei montaa kertaa elämänsä aikana saa nauttia! En tosin ole häneen aktiivisesti yhteyksissä, välillä kuukausiin, ihan vaan kunnioittaakseni hänen työtään ja yksityiselämäänsä.

Yleensähän näissä mahdottomissa ihastumisissa neuvotaan vain unohtamaan, mutta kun en halua! Energia ja oksitosiinit mitä tästä saan, on sitä elämän suolaa ja sinkku ihmisenä en käsittääkseni edes vahingoita ketään. Toki salaa toivon, että joko hän joskus vapautuu tai ihastun johonkin toiseen ihmiseen. Nyt kun tiedän sen olevan edes mahdollista.

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   12.12.20 20:59:07

Pidä vaan huoli ettet nolaa itseäsi toljottamalla 'rakastunut' ilme naamalla ja ettet vastedeskään aiheuta ihastumisellasi hälle tai muillekaan ongelmia.

kyllä ihminen saa pitää omaa salaista maailmaansa kunhan se ei häiritse ketään, parempikin että on mielenkiintoa työpäiviin. :)

Miksi hän niin sinua kiehtoo, mikä hänessä vetoaa?

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Pompula 
Päivämäärä:   12.12.20 21:15:40

En todellakaan toljota!

Mikä kiehtoo? Hän on älykäs ja kohtelias ja miehekäs ja komeakin. Auttaa ja tukee ja saa minut tuntemaan itseni erityiseksi ja saanut minut kasvamaan työssäni sellaiselle tasolle, mistä en edes osannut haaveilla. Jossain siellä pinnan alla on melankolisuutta, jota ymmärrän.

En tiedä, tuntuu että se erittää jotain feronomeja, jotka natsaa mun reseptoreihin ihan satasella.

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   13.12.20 00:33:49

Niinpä sitä sanotaan että 'rakkaus on vain kemiaa'. ;D

Oletko huomannut mainitsemiasi piirteitä muissa miehissä, vai koetko ne vain tähän mieheen ja työpaikkaan kuuluvaksi?

Eli kuuluuko tuttavapiiriisi vapaita miehiä, joilla voisi olla samoja ominaisuuksia, mutta et vain ole niitä huomannut kun ette ole työympäristössä?

Jos sellaisia olisi, niin siinä voisi kyteä etenemisenkin mahdollisuus.
-Usein ihastunut tapaa muuttua 'sokeaksi' muille kuin yhdelle ihmiselle.

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Pompula 
Päivämäärä:   13.12.20 08:52:10

Ei ole. Ja olen kokeillut myös tinderit ja baloot koko maailman haulla. Että olen yrittänyt siis löytää muuta ajateltavaa kyllä. Mutta ei.

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Nr 
Päivämäärä:   13.12.20 12:12:04

Hohhoijaa. Näinpä itsekin kuvittelin. Sitten "annoin palaa". Ja kun oikeasti tähän Herra Ainoaan tutustuin, ihastus meni ohi hetkessä, enkä voi tajuta, mitä hänessä näin. Ja miten monta vuotta kulutinkaan haaveilemalla tuosta mielikuvitusolennosta, jonka siis luulin tuntevani hyvin.

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Pompula 
Päivämäärä:   13.12.20 13:03:56

Olen kyllä varsin tietoinen, että tunnen vain hänen "työminänsä".

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: !?! 
Päivämäärä:   14.12.20 14:24:42

Eihän siitä mitään haittaakaan ole noissa olosuhteissa? Itse kuvittelin joskus muinaisina aikoina, että ihastus ei mene ohi. Kestihän se useamman vuoden (molemmat olimme tahoillamme naimisissa ja lapsiakin oli molemmilla, joten se ei johtanut mihinkään, vaikka oli molemminpuolista). Sitten vaan yhtenä päivänä huomasin, että aika oli ajanut tuon vaiheen ohi. Muistelen kuitenkin sitä aikaa mielelläni - etenkin, kun edelleen olemme ystäviä ja kaikki meni oikeastaan parhaalla mahdollisella tavalla. Olen edelleen naimisissa "ensimmäisellä kierroksella" eikä tämä taida tästä tämän kummemmaksi parisuhteen osalta tulla. Eikä ole tarvekaan (joo ja olen jo 60, että siinäkin mielessä ihan sama)

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Pompula 
Päivämäärä:   14.12.20 21:24:10

Niin minäkin ajattelen, että tämä on vain lahja universumilta, kun saa tämmöistä energiaa kokea. Kiva myös tietää, ettei ole sisältä kuollut, vaan pystyy tuntemaan näin hurjia tunteita myös viisikymppisenä.

Kyllä se molemmin puolinenkin ihastus vielä ehkä tulee, eikä sen loppu ole niin kaunis, kuin tämän saavuttamattoman rakkauden tulee olemaan. 😊

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   25.1.21 11:17:46

Kyllä vielä tulee sekin päivä kun huomaat yhtäkkiä siitä ihastumisesta että aika on ajanut sen ohi.

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: Pompula 
Päivämäärä:   26.1.21 12:51:30

Niin tulee! Poissa silmistä, poissa sydämestä.

  Re: Ihastus ei mene vaan ohi

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.1.21 19:36:46

Aika usein tämän tyyppiset miehet juuri janoavat naisten huomiota. Et ole ainoa, jolle hän jakaa erityishuomiota saadakseen sitä itse.
Arki on tylsää. Jos sinulla olisi oikea suhde hänen kanssaan, huomaisit että hänessä ei ollutkaan oikeastaan yhtään mitään ihmeellistä. Vetäydy seuraamaan sivusta, niin huomaat, että tilallesi tulee joku uusi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.