Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syövän sairastaneet

Lähettäjä: Tutkimuksiin menos 
Päivämäärä:   21.7.20 08:47:51

Aloitin keskustelun täällä kohta neljä vuotta sitten. Olen juuri lähdössä kontrolliin niin tuli mieleen miten voitte kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet

  Re: Syövän sairastaneet

Lähettäjä: Liinukka 
Päivämäärä:   21.7.20 16:24:24

Kiitos kysymästä, minulla menee hyvin. Lymfooma ei ole uusinut, olen jo pitkään ollut mukana työelämässä ja muutenkin jaksan/pystyn tekemään juuri niitä asioita kuin haluankin. Toki otin syöpähoitojen jälkeen oikein asiakseni kuntouttaa itseäni "nousujohteisesti" liikunnan rasittavuutta vähitellen lisäämällä. Ainoa ikävä asia, mikä syövästä ja sen hoidoista jäi, on se että sytostaatit tulivat "kovettaneeksi" verisuonieni seinämät, joten nykyään verinäytteen ottaminen tekee kipeää välillä. Jotkut labrahoitajat ovat kyllä aika kovakouraisia...

  Re: Syövän sairastaneet

Lähettäjä: Tutkimuksiin menos 
Päivämäärä:   22.7.20 08:06:49

Mukava kuulla. Itse saìn ultrasta puhtaat tulokset. Vielä verikoe ja onkologin tapaaminen. Sitten voi taas hetkeksi hengähtää. Syöpäpeikko istuu kuitenkin olkapäällä. Triplanegatiivinen rintasyöpäni kun oli hyvin aggressiivinen.

  Re: Syövän sairastaneet

Lähettäjä: 135 
Päivämäärä:   5.9.20 19:30:53

Osaako joku sanoa onko sisäänvetäytynyt nänni aina oure syövästä?

  Re: Syövän sairastaneet

Lähettäjä: Semla 
Päivämäärä:   6.9.20 00:15:59

Voi johtua muustakin kuin pahanlaatuisista kasvaimista.
Jos huomaat muutoksia rinnoissasi hakeudu lääkäriin. Itse sain ohjeet varata vastaanotto heti kuukautisten jälkeen, jolloin kudosta voi olla helpompi tutkia.
Ihan oman mielenrauhasi takia soita heti maanantaina itsellesi aika. Ja kyllä ne terveydenhuollon ammattilaiset mieluummin on löytämättä mitään kuin löytää jotain saatika löytää pahanlaatuista.
Eli väärä hälytys on se hyvä hälytys!

  Re: Syövän sairastaneet

Lähettäjä: 135 
Päivämäärä:   6.9.20 10:02:30

Mistä muusta se voi johtua, Google antaa vain syövän.

  Re: Syövän sairastaneet

Lähettäjä: Syöpäläinen 
Päivämäärä:   6.9.20 18:18:12

Täällä edelleen kitkutetaan. Nyt on ollut tosi hyvä vuosi. En oo joutunut kertaakaan sairaalaan.
Syöpä leviää hitaasti, mutta varmasti. Sisäelin toisensa jälkeen jouduttu leikkaamaan. Nyt syöpä keuhkoissa ja leikkaus ei oo mahdollista. Mutta päivä kerrallaan eteen päin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.