Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia sitoutumiskammoisesta miehestä?

Lähettäjä: mimmu 
Päivämäärä:   13.2.20 21:46:48

Mies 50+, rankka lapsuus ja nuoruus, yksinäinen aikuisuus. Hänkin haluaisi enemmän suhteeltamme ja jonkinlaista yhteistä tulevaisuutta, mutta jos asian yrittää millään tasolla ottaa puheeksi hän ahdistuu ja pakenee. Seuraavana päivänä kaikki on taas ok kunhan ei käsitellä asioita johon liittyy meistä jomman kumman tunneasioita, muuten pystyy puhumaan ihan mistä vaan maan ja taivaan välillä. Ei kuulemma halua luopua minusta, mutta ei vaan nyt pysty parempaan eikä osaa sanoa muuttuuko tilanne ja jos niin koska. En haluaisi antaa vielä periksikään, mutta loputtomiin en jaksa näinkään.
Mielipiteitä, vertaistukea?

  Re: Kokemuksia sitoutumiskammoisesta miehestä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.2.20 14:13:26

Jatka itsenäistä elämää ja katso alkaako miehen tarpeet muuttua. Anna tilaa itsellesi ja hänelle. Jos ei ala haluamaan samoja asioita kuin sinä, niin sitten sinun on parasta suunnata muualle.

  Re: Kokemuksia sitoutumiskammoisesta miehestä?

Lähettäjä: pilikku 
Päivämäärä:   17.2.20 10:16:22

Mä olen tuon miehen naispuolinen vastine.

Olen 55 vuotias, huonoista oloista lähtöisin, enkä pysty täysin sitoutumaan kehenkään. En ystäviin enkä miehiin.

Olen seurustellut nyt vajaan vuoden todella kiltin miehen kanssa. Mutta ahdistaa todellakin! Aina välillä niin paljon, että pelkkä tekstari saa mun ahdistumaan. Olen yrittänyt sanoa tämän, mies sanoo ymmärtävänsä, muttai kuitenkaan ymmärrä... Olen myös rehellisesti kertonut, etten koskaan tule muuttamaan saman katon alle ja pelkän viikonloppukyläilyn jälkeen olen omissa oloissani monta päivää.

En ole oikein varma, haluanko edes seurustella ollenkaan. Enkä usko itse muuttuvani koskaan.

  Re: Kokemuksia sitoutumiskammoisesta miehestä?

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   17.2.20 23:26:12

Sama täällä 55.v ja ahdistaa heti jos joku haluaa multa jotain.. takana avioliitto jossa sain siipeeni.. tapailla voin mutta en ns seurustella enkä ikinä halua enää saman katon alle.... tai sit ei ole se oikea.. tiedä häntä

  Re: Kokemuksia sitoutumiskammoisesta miehestä?

Lähettäjä: mimmu 
Päivämäärä:   18.2.20 16:55:02

Kiitos "pilikku" kommentistasi, hyvin samanlaiselta kuullostaa. Hänelläkään ei ole läheisiä kavereita vaikka sosiaalisesti kyvykäs onkin, ei vaan välitä kenestäkään. Skitsoidisen psoonallisuushäiriöt kriteerit sopisivat häneen hyvin ja tämä häiriö ei ilmeisesti ole kovinkaan helposti tässä iässä parannettavissa, varsinkaan kun kokemusta muunlaisen elämän tyydyttävyydestä ja siten halua muutokseen ei juurikaan ole. Joten, lienee viisainta jatkaa tätä kaveripohjalta ja miettiä suhdekuvioita ihan toisesta suunnasta.

  Re: Kokemuksia sitoutumiskammoisesta miehestä?

Lähettäjä: Huuma 
Päivämäärä:   6.5.20 23:34:56

No eipä ton ikäinen mies enää mihinkään muutu. Mitä tarkoitat sitoutumiskammoisella? Ei kai kukaan yli 50v enää haluakaan "muuttaa yhteen" leikkimään kotia kenenkään kanssa. Omat elämät ja kuviot ja tapailua silloin kun siltä tuntuu. Siinä on sitoutumista ihan tarpeeksi

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.