Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alanvaihtoa - miten?

Lähettäjä: Penny 
Päivämäärä:   28.10.19 09:54:31

Tein virheen, opiskelin hoitoalalle ja kadun.. Mikä olisi hyvä reitti pois, ikää yli 40 v.. Aiempi alakiinteistöjohtamista, mutta sitä olen tehnyt yli 10 v sitten.. Hakemuksia olen laittanut paljon erilaisiin toimistohommiin, mutta koska en ole tradenomi tms, ei ole tärpännyt..

  Re: Alanvaihtoa - miten?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.10.19 22:07:00

Yrittäjäksi? Ikärasistit hönkii niskaan monella alalla, kun naisen ikä saavuttaa neljänkympin.

  Re: Alanvaihtoa - miten?

Lähettäjä: joopajoo 
Päivämäärä:   30.10.19 13:25:43

Ikää 43-v ja valmistuin juuri talous- ja toimistopalveluiden merkonomiksi. Takana hoitajan hommia 20-vuotta.
Uusi työpaikka ja hommia piisaa, sillä en ole jäämässä äitiyslomalle enää ikinä (joo ei saisi vaikuttaa, mutta näin se vaan menee) Ei + 40 vuotiaan ole vaikea löytää töitä, jos koulutusta piisaa.

  Re: Alanvaihtoa - miten?

Lähettäjä: Penny 
Päivämäärä:   30.10.19 14:32:14

Joo.. mä kanssa mietin, että pitäisikö vaan opiskella vielä jotain, mutta kun tätä opiskelua tuli harjoitettua jo silloin, kun vaihdoin alaa sh:ksi viisi vuotta sitten...

  Re: Alanvaihtoa - miten?

Lähettäjä: Resku 
Päivämäärä:   31.10.19 08:40:23

Opiskelu kannattaa, niin ei tarvitse loppuikää painaa jotain pätkäpaskahommaa kitupalkalla.

  Re: Alanvaihtoa - miten?

Lähettäjä: kapo 
Päivämäärä:   4.11.19 06:04:50

Avoimia opintoja voi opiskella amk/kk sekä monissa paikoissa on ns monimuotototeutuksia. Aloita opiskelu niistä, tee avoimia työhakemuksia, katso eri rekryfirmojen sivut, päivitä linkedn profiilisi ym. Lääke-esittelijöille on usein rekryja, työ on toki reissuhommaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.