Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot

Lähettäjä: Muita? 
Päivämäärä:   6.10.19 11:27:08

Onko täällä ketään muuta tarot-korteista kiinnostuneita ja niitä käyttäviä? Olisi kiva saada keskustelua aikaan. Esimerkiksi alkuun, mitä pakkaa käytätte ja miksi, tai onko useampiakin?

  Re: Tarot

Lähettäjä: Muita? 
Päivämäärä:   18.10.19 07:58:44

Jaaha, no näköjään ei ole kovin yleinen harrastus tämä. :D Onko millään muulla tavalla taroteista kiinnostuneita edes?

  Re: Tarot

Lähettäjä: Tirlittan 
Päivämäärä:   20.10.19 03:51:26

Minä olen kaikesta 'tietämisestä' kiinnostunut, mut jotenkin alan turhautua olemaan turha hörhö, jolle ei tapahdu mitään, joka ei opi mitään, eikä mikään oppikaan tunnu luotettavalta. :(

Tutkaelin kädestä ennustamis-kirjojakin, ostin huutiksesta kolme ja kaikki selittivät viivat eri tavalla, kokeilin heiluria, se pyöri minne sattuu, toivoin yksisarvisten olemassaolosta todisteita, en saanut, kuin mustaa filigraanisavua piirongin edessä, josta päättelin etten ole niidenkään arvoinen, kun en siivoa nurkkiani, pihaani ja elämääni tarpeeksi ja vaikka hinkusin niitä perinteisiä Tarot-korttejakin, niin ei sit ollut rahaa ja kaipa sekin turhaa olisi..
-Huomaatkos, täällä varsin kiinnostunut, mutta turha tyyppi? ;D

Ehkä myös pelottaa se vanha legenda merimiehestä, jolle pakka antoi vain kuoleman kortteja, kun hän 'toi' ruton tullessaan.
-Entäpä jos yhtäkkiä joutuisikin 'paljon vartijaksi' saatuaan kyvyn nähdä joko korttien tai vaikka vessapaperirullan kuvioista tulevaisuutta, osaisiko sitä tietoa sitten hallita, kestää tai käyttää oikein??

Olen tässä vuosien(vuosikymmenten) saatossa passivoitunut enenevässä määrin ja pikkuhiljaa alan ymmärtää ja uskoa ettei minusta ole tietäjäksi.
Niihin hommiin kaiketi päässee ne 'harvat ja valitut', joille se on elämäntehtävä.
-Pahuksen rankkaakin se varmaan heille on, kun se on sitten siinä ja valinnanmahkut loppuu siihen.

Entisten elämien katsoja kertoi minun olleen (tooosi)kauan sitten shamaanitietäjäparantaja ja ehkä shamanismi voisi nytkin liipata liki..
-No ok, kuulosti vieraalta tähän elämään ja nyt tulikin taas niiiiin sopivasti Henkisen kehityksen lehti, jossa shamaani kertoi touhuistaan ja niinpä niin, taas sekin kuvitteellinen mahdollisuus loittoni rummun paukutuksen mukana vuorten taa, en vaan ole tarpeeksi mitään mihinkään rajoja ylittävään.

Ehkäpä tekenen ihmeitä vaikka pihansiivouksessa, josko olen vaan hitsin hyvä haravoimaan lehtiä.. ;D

  Re: Tarot

Lähettäjä: Muita? 
Päivämäärä:   20.10.19 14:22:11

Haluaisitko, että nostan sinulle kortit? Korostaen että olen vasta aloittelija, mutta omalle kohdalle on jutut osuneet yllättävän hyvin. Takuita en siis anna että muitten kohdalla tajuan mistään mitään. Pitää ottaa vähän huumorilla. Ja näillähän ei sinänsä ennusteta mitä tapahtuu, koska vaihtoehdot ovat aina avoinna ja tulevaisuus muokkaantuu niitten mukana, mutta niillä voi peilata ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ja oppia itsestään uutta.

Pakassa (niitä on erilaisia) on myös kuolemaa kuvaava kortti, mutta se ei yleensä merkitse fyysistä kuolemaa. Vaan sitä, että jostain täytyy luopua lopullisesti, että jotain uutta voi tulla tilalle.

  Re: Tarot

Lähettäjä: Tirlittan 
Päivämäärä:   20.10.19 22:22:05

Teeppä ihmeessä niin, saapi nähdä mitä kertovat.. :)

Ihmisellä on aina Luojan suoma 'vapaa tahto', minkä takia tulevaisuutta ei voi tietää tarkalleen ei niin kokeneetkaan kuin aloittajatkaan, joten kaikki versiot ovat erittäin mielenkiintoisia. :)

  Re: Tarot

Lähettäjä: Muita? 
Päivämäärä:   21.10.19 08:58:47

Okei. Ensimmäisellä jaolla tuli, että sulla on meneillään sisäinen muutos. Tuntuu ongelmalliselta, arjen askareet ja kotipuuhat näkyy kahdessakin kortissa. Vähittäinen eteneminen oli keskeisessä roolissa, mutta tilanteesi on jotenkin jumittunut ja tarviisit ehkä jotain uutta näkökulmaa elämääsi että pääsisit jämähtäneisyydestä irti. Sulla on kuitenkin sisälläsi jotain arvokasta josta ei pitäisi päästää irti vastoinkäymisistä huolimatta.

Kysyin vielä tuosta jumittuneesta tilanteesta toisella jaolla. Olet tän mukaan menossa kohti uutta innostumista, vanhoista peloista ja ehdollistumisista irti päästämistä. Lääkkeeksi ehdotetaan sisäisen maailmasi kuuntelemista, etsimään totuutta ja omaa sisäistä valoasi. Hiljentymällä ja rauhoittumalla voit löytää oman sisäisen oppaasi. Tämä kortti tarkoittaa myös jonkinlaista omaan rauhaan vetäytymistä ja yksinoloa. Sieltä sisältäsi se pitäisi löytyä, uusi roihu ja intohimo elämään ja asioihin.

Tämmöinen tulkinta, ja kuten sanottu niin olen aloittelija enkä neuvo piittaamaan tai olemaan piittaamatta.

  Re: Tarot

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.10.19 23:23:16

Mullekin saa ennustaa

  Re: Tarot

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.10.19 23:24:34

Kiinnostaa eniten kuinka hevoseni voi ja tuleeko kestämään käyttöä ensi kaudella ja tiinehtyykö t

  Re: Tarot

Lähettäjä: ristisilmä 
Päivämäärä:   22.10.19 06:56:06

Minullekin saisi katsoa :)
Erityisesti kiinnostaa oman jaksamisen asiat.

  Re: Tarot

Lähettäjä: Tirlittan 
Päivämäärä:   26.10.19 21:50:23

Huomaatkos, kyllä alkaa kiinnostuneita löytyä, kun annat jotain erilaista. :)

Kiitos katsomisesta, jos olet lukenut 'Tirskun karsinoita', niin tiiätkin ettei muulle kuin muutokselle olekaan tilausta, kun kaikki onkin jo muuttunut radikaalisti viimeisen reilun vuoden aikana.

Tuo nyt hiukan taas antoi toivoa, kun kerroit sisältäni jotain olevan luvassa, olen jo hiukan skeptinen ollut senkin suhteen jo pitkään.
-Ehkä se 'jokin' sieltä sitten kaikkien hyödyksi jonain hetkenä jalostuu. :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.