Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaikki tuntuu vähän rankalta

Lähettäjä: Väsynyt 
Päivämäärä:   5.8.19 22:52:16

Olen 50+ nainen.
Tällä hetkellä kaikki tuntuu vähän raskaalta.
Olen koko ikäni tehnyt töitä ja yrittänyt mennä elämässä eteenpäin. Mieheni, jo 30 v, on melko raskas ihminen. Hänkin tosin ollut sina töissä mutta on sitä tyyppiä joka muualla hymyilee ja kotona tulee se kaikki kökkö niskaan.
Hän on muutenki sitä tyyppiä joka näyttää just mikä fiilis itsellään on ja muut tanssivat sen pillin mukaan. Eli toodella huonon kotikasvatuksen saanut tapaus. Eipä äitiään kyllä lapset kiinnostaneet sitten yhtään.
Minulle tärkeä lähimmäinen nukkui pois muutama vuosi sitten ja siihen jäi iso aukko elämässäni.
Elän tehden osuuteni ja ajatellen jo täysi-ikäisten lasteni hyvinvointia. He minulle tosi tärkeitä ja mikseivät olisikin kun ovat omia lapsiani.
Vastoinkäymiset , joita hepat kohtaavat elämässään ja satuttavat heitä, koskettavat myös minua kovasti enkä soisi heillekään niitä koska hekin rehellisesti yrittävät tässä elämässä mennä eteenpäin.
Vaan kun sekään ei aina riitä... tulee epärehellisiä heistä hyötyä hakevia puolisoita , ihmisiä jotka käyttävät hyväksi ja/ tai jyräävät alleen.
Sitten ovat erikseen nämä huijarit ja muut ketkut jotka päivät pitkät kieroilevat eteenpäin ja mennä porskuttavat tyytyväisinä ja menestyneitä.
Että aina ei vain jaksa....
ja kun tulee muutama pas...a päin naamaa niin että lävähtää, on siinä jaksaminen koetuksella...

  Re: Kaikki tuntuu vähän rankalta

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   6.8.19 08:41:35

Voimia väsyneelle!

Kirjoituksestasi saa vähän sekavan kuvan, ettet olisi lievästi masentunut? Onko sinulla työterveyshuoltoa, jonka puoleen voisit kääntyä?

  Re: Kaikki tuntuu vähän rankalta

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   6.8.19 11:17:26

Lapset kasvatetaan maailmaa varten, meillä on jokaisella ihan omiakin möykkyjä matkassa, joten turhaa ottaa vastuulleen muidenkin huolia.

Lapsiaan saa ja pitää opastaa ja ojentaa, mutta kukaan ei pysty toisen elämää elämään. Jos kehottaa harkitsemaan kun näkee jossain harkintaan syytä, niin jos lapsi ei harkitse, niin se on hänen valintansa, sit vaan katsotaan mitä tapahtuu. :)

Maailma on täynnä ns. k*settajia ja se vaan on fackta ja myös ihan normaali kuvio ihmisten elämässä, ei edes pitäisi ihmetellä, miulle ainakin jo äiti ja mummo opettivat varomaan kaikkia ja aina kun luotin, putosin korkealta.

Kaikille meille tullee se "viimeinen tuomio" ja jokaisesta teostaan joutuu ennemmin tai myöhemmin tilille ja vastuuseen.
Ei kantsi kadehtia huijareiden ja pyrkyreiden näennäistä pärjäämistä, kaikesta maksavat taatusti täyden hinnan, se niistä pitää oppia ettei itse, eikä omat lapset alennu moiseen.

  Re: Kaikki tuntuu vähän rankalta

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   6.8.19 12:11:01

Tutulta kuulosti..huolehtiminen ja huolissaan olo, porskuttajat myös..

  Re: Kaikki tuntuu vähän rankalta

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   6.8.19 16:11:42

Eiköhän ne ketkut sisimmässään kuitenkin tiedä, että kuinka on toisten kustannuksilla rynnitetty eteenpäin. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään vielä löytää. Niin se vain on.

Parasta elämässä on se, että on joskus oikeasti aikaa elää sitä, eikä vaan suorittaa ja juosta rahojen perässä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.