Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Yli 50:n villitys? 
Päivämäärä:   15.2.19 18:46:45

En ole ikinä katsellut itseäni nuorempia miehiä. Kaksi vuotta nuorempi on nuorin, jonka kanssa olen seurustellut, ja silloinkin mietin koko ajan, että olenko liian vanha hänelle. Olin 24.

Nyt huomasin jo kahdesti katsovani itseäni huomattavasti nuorempia miehiä: Wau mikä ihana hymy, upea kroppa, komeat piirteet, ihanat silmät.

Onko kyse siitä, että oman ikäluokkani miehissä ei ole enää mitään katsottavaa ja ihailtavaa?

Tämänkö vuoksi miehet katselevat itseään nuorempia naisia ja menevät niiden kanssa parisuhteeseen... jätän julkkismiehet mainitsematta, kaikki heidän nimensä tietävät.

Olen koiraihminen, en halua olla puuma enkä mikään kissaeläin. Apua!

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   15.2.19 18:52:17

Hmm, voi jopa kieliä 'läheisyysvajauksesta', nuoremmissa on mahdollisuuksia, yli 50v miehet voivat olla mukavat varattuja, komeimmat huijareita ja 'renttuja' ja täydelliset edesmenneitä.. ;D

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   15.2.19 18:55:31

https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/normal_1351191056.jpg

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   15.2.19 19:35:45

Tjaa, minä olen aina työssäni nähnyt paljon vähäpukeisia ja hyväkroppaisia miehiä, palomiehiä, urheilijoita yms.mm.kuntotesteissä.

Eipä ole kolahtanut eikä sykähdyttänyt. Kyllä se on miehessä jotain muuta oltava, kuin ulkonäkö...

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   15.2.19 20:46:59

Päälle viiskymppinen olen itsekin ja ihmettelen miten nuorena luokitteli jotkut hyvännäköisiksi ja toiset ei niin hyvännäköisiksi. Nykyään nuoret ihmiset ovat kaikki niin kauniita.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Mie myös 
Päivämäärä:   17.2.19 22:48:44

Viiskyt ja risat täälläkin, ja toden totta, ihmisten ulkonäkö on menettänyt merkityksen. Jos pitäisi pistää unelmien miehet järjestykseen, listalle pääsisi vain keskustelutaitoiset, huumorintajuiset ja muuten mukavat, ulkonäöstä viis. Mutta ei taida tuollaistakaan puussa kasvaa, ei ainakaan meidän kulmilla.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   18.2.19 11:17:24

Nuorempana tapailin vain itseäni vähintään 5vuotta vanhempia miehiä. Jossain kolmenkympin korvilla alkoi iän arviointi mennä hankalammaksi :D Itse olen tähän mennessä mennyt 10vuotta nuoremmasta ja silloin kävi puhtaita vahinkoja ja arvioitiin ikä molempiin suuntiin väärin. Kolmekymppisenä treffailin siis 20v miehiä ja nyt nelikymppisenäkin on sellasia 26vuotiaita. Että en tiedä mikä mun päätä vaivaa, kun nään miehet 10vuotta vanhempina ja itseni 10vuotta nuorempana :D

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: IsoA 
Päivämäärä:   18.2.19 12:59:03

Kyl kelpaiski sellainen mukava puumaikäinen 50+ hevosnainen kutiteltavaksi ;)

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: kipsu 
Päivämäärä:   25.2.19 10:18:50

Itse olen viisikymppinen, enkä ole koskaan oikein osannut luokitella miesten kiinnostavuutta ikään perustuvaksi, vaan lähinnä minulle on merkinnyt kokonaisuus. Olen ollut ehkä jopa ikäkriittinen, ettei itseä nuorempaa ainakaan. Nyt olen huomannut muuttuneeni, eli tunnustan joskus katselevani nuorempia sillä silmällä :)

Olen selittänyt tätä sillä, että minulla on itseäni hieman vanhempi mies, joka ulkonäöllisesti on ikäisensä näköinen, kun taas itse olen ehkä hieman ikäistäni nuoremman oloinen ja näköinen. Lisäksi olen luonteeltani ulospäinsuuntautuvampi ja saan helposti huomiota - niiltä nuoremmiltakin miehiltä. Täytyy tunnustaa, että joskus kiusaus on suuri :(

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: hilima 
Päivämäärä:   25.2.19 12:42:37

Mulla alkoi puuma-vaihde nelikymppisenä.

Tapasin 31 vuotiaan komistuksen ja hullaannuin ihan totaalisesti. Nuoren miehen timmi vartalo, sileä iho ja innostuneisuus on kyllä jotain niin päihdyttävää. Tuon miehen jälkeen en osannut enää olla ikäisteni miesten kanssa. Roikkuva iho ja maha on vaan niin luotaantyöntäviä.

Nyt 55 vuotiaana mulla on 32 vuotias rakastaja. En enää halua seurustelusuhdetta.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   2.3.19 06:59:22

Naisen ikä sen tekee, että alkaa kiinnostumaan nuoremmista. Kun vertaa joihinkin omanikäisiinsä miehiin niin miehet näyttävät niin rupsahtaneilta ja vanhoilta.
Naiset pitävät itsensä kunnossa, värjää hiukset ja huolittelee ulkonäkönsä.
Miehet kulkee joissain työhaalareissa likasissa tietysti, maha retkottaa ja parta tursuaa, niin eipä se naisessa herätä mitään mielenkiintoa ainakaan.
On niitä 50+ miehiä jotka on pitäneet itsestään ja terveydestään huolta ja ne näyttävätkin ikäänsä nuoremmalta. Sellaisen kanssa kun vähän aikaa juttelet niin väkisin huomaat miten mielenkiintosi herää.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Hilmamummo 
Päivämäärä:   7.3.19 23:36:56

Pakko todeta, että leskeydyttyäni 8v itseäni nuoremmasta miehestä, omanikäiset tuntuvat niin "äijämäisiltä", että en kyllä pystyisi sellaisen kanssa uuteen suhteeseen. Varmasti poikkeuksiakin löytyy, mutta miksi pitää olla niin nuutunut, väsynyt, totinen ja aina vanhoja asioita muisteleva hikipallero t

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Jenna 
Päivämäärä:   25.3.19 13:59:44

Mä taas rupesin eroni jälkeen kattelemaan vähän vanhempia miehiä, enkä turhaan. Mulle ainakin löytyi hyvä mies, eronnut hänkin ja lapset aikuisia, niin jää aikaa yhteisiin asioihin enemmän.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Aukuinen 
Päivämäärä:   7.4.19 17:08:44

Kyllä täytyy sanoa, kun kattelee yli viiskymppisiä naisia niin he ovat yleensä ylipainoisia ja muutenki mummelin näköisiä.
Mistä johtunee kun lähes kaikilla paino ongelmia, ja sitten ollaan sillä ikuisella dietillä.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: kipsu 
Päivämäärä:   8.4.19 06:46:15

Niiin - THL:n mukaan Vuonna 2017 lähes kolme neljäsosaa miehistä ja kaksi kolmasosaa naisista oli ylipainoisia. Itse olen tässä iässä huomannut, että liikunnan ja etenkin syömisen kanssa saa olla tarkkana, hirveän helposti kertyy vyötärölle ja reisiin. Nuorena oli todella helppo pudottaa nopealla tahdilla 5 kg, nyt paino putoaa hitaammin. Itsellä on ollut onni löytää juuri itselle sopivat liikuntamuodot ja ruokailutottumukset.

Juuri juteltiin töissä, että ne mummelin näköiset isoäidit alkaa olla historiaa: ollaan aktiivisia, harrastetaan liikuntaa ja ylipäätään pidetään paremmin itsestään huolta. Meidän kaveripiirin mummoikäiset ajaa moottoripyörillä ja käy kuntosaleilla.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   12.4.19 16:25:00

Mua ei niin miehet kiinnosta kun oma hyvä on. Mutta mielellään katselen komeita poikia, onhan ne silmän ilo.

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: ;) 
Päivämäärä:   24.4.19 13:29:13

Mites puumien puutarhat? Pusikkoa vai sileitä? Kiinnostaa kun pitäs kesää kohti vähän kitkeä, pelkään että jos ottaa liikaa niin näyttää kaamealta ja sitte jos ei enää mitään kasvakkaan. Eihän tuo vallan rönsyilevä kyllä ole, mutta jotain tarttis tehä. Neuvoja?

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: pieni3 
Päivämäärä:   25.4.19 16:10:01

Tyttären perhe muuri asuntoalueelle jossa aidan takana iäkkäät naapurit. Naapurin rva kysyi minulta olenko lasten äidin sisko :)

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Grimman 
Päivämäärä:   2.5.19 21:21:46

Olen alkanut katsella 13 v nuorempaa työkaveria hasveillen joten ehkäpä kevät tekee tehtävänsä. Onko 44 v puuma jos toimii näin?

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.19 21:39:58

Ei kai siinä ole mitään vikaa. Jokainen saa olla kenen kanssa haluaa (kunhan molemmat täysi-ikäisiä) :)

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.5.19 08:44:22

Anna mennä vain!

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   9.5.19 12:45:15

Puuma on ihan hyvä :-)

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: Nuorimies 
Päivämäärä:   9.5.19 13:17:27

Ajakaa pusikot niin että ei jää mitään hampaankoloon mutta kananiho on lääst seasonia

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.5.19 22:14:48

Miksi et halua olla puuma? Pelkäätkö ulkopuolisten arvostelua?

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.5.19 09:43:15

Vähän puumailultahan tuo kuulostaa, mutta siinä ei ole mitään pahaa. Anna mennä vain :)

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.5.19 21:52:27

Jos sinä nuoren miehen saat, niin ehdottomasti anna palaa!!

  Re: Onko minusta tulossa puuma?

Lähettäjä: 777 
Päivämäärä:   15.5.19 19:25:58

"Juuri juteltiin töissä, että ne mummelin näköiset isoäidit alkaa olla historiaa: ollaan aktiivisia, harrastetaan liikuntaa ja ylipäätään pidetään paremmin itsestään huolta."

-- Ja lisäksi meidän ikäiset ihmiset ovat koko elämänsä mm. saaneet ravinteikasta ruokaa, hyvää perusterveydenhoitoa ja - ehkä tärkeintä - eivät yleisesti ottaen ole rikkoneet itseään esimerkiksi pientilalla ilman koneita töitä tehden. Yleinen elintason nousu näkyy myös ulkoisesti ihmisissä, samoin juuri varhaislapsuuden ja kouluajan parempi elintaso eli turvallisempi ja terveellisempi elämä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.