Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä vuorotteluvapaalla?

Lähettäjä: The queen 
Päivämäärä:   25.12.18 19:19:59

Mitä olette tehneet vuorotteluvapaalla?

Jään vapaalle kesäkuun loppuun. Nyt sitten mietityttääkin, miten saan ajan kulumaan. Kaksi hevosta on, joten laatuaikaa niiden kanssa tietysti. Joitain halpoja reissuja vois tehdä, jos sais hepoille hoitajan.

  Re: Mitä vuorotteluvapaalla?

Lähettäjä: peukaloinen 
Päivämäärä:   1.1.19 21:33:39

Toimin omaishoitajana, ja siinä se aika meni.

  Re: Mitä vuorotteluvapaalla?

Lähettäjä: Åpå 
Päivämäärä:   4.1.19 18:26:22

Olin vain 3 kk, aika meni koiranpennun kotiuttamiseen ja kouluttamiseen.

  Re: Mitä vuorotteluvapaalla?

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   10.1.19 09:57:35

Itse kun jäin töistä pois niin tekemistä oli niin paljon etten enää kerennyt töihin

  Re: Mitä vuorotteluvapaalla?

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   10.1.19 17:01:34

123 ihan paras! Olin vuoden vuorotteluvapaalla ja olisin helposti voinut jäädä lopullisesti. Ehtii liikkumaan, kuuntelemaan radiota, lukemaan, tekemään käsitöitä, opettelemaan asioita (kaikenhan oppii youtuben avulla:) Varsinkin nyt, kun muutin haja-asutusalueelle ehtis hyvin hoitaa kanoja, kesällä kasvattaa sitä sun tätä, tehdä polttopuihin liittyviä juttuja talvisin, kouluttaa koiria lisää, ratsastaa useammin, opetella eri soittimien soiton. Voi että ois tekemistä, mutta päivätyö haittaa!

  Re: Mitä vuorotteluvapaalla?

Lähettäjä: Am 
Päivämäärä:   11.1.19 11:26:27

Jään helmikuun alussa vuorotteluvapaalle. Suoritan opinnot loppuun, nautin kiireettömistä tallipäivistä, vietän aikaa lapsen lapsen kanssa, kaksi huonetta pitää tapetoida, omakotitalon pihatyöt huutaa tekijää.. puoli vuotta ja kesäloma päälle...jees!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.