Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: mistään? 
Päivämäärä:   25.7.18 08:03:24

Teen itse ihovoiteita ja olen yrittänyt etsiä puhdasta lanoliinia, mutta ei löydy. Ulkomaisilta nettimyyntisivustoilta löytyi, mutta suurinta osaa löytämistäni eivät toimittaneet suomeen :(

Tietääkö joku, saisiko kotimaasta jostain? Mielelläni ostaisin kotimaassa tuotettua. Valmiita voiteita kyllä löytyy mm. apteekista.

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   25.7.18 16:54:16

Ootko katsonut netistä? Google löytää haulla: lanoliini
Olisiko siellä mitään sopivaa?

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   25.7.18 19:18:12

Mites nuo villafarmarit, eikös se lampaankin villaa kyllästä?
Miul kanssa sit vinkki jos löytyy ja hinta? :)

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: löytyy 
Päivämäärä:   26.7.18 13:00:21

Iherb. Sieltä minä olen ostanut ja sekoittanut myös itse kun kokeillut naamarasvan tekoa.

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.18 18:11:43

Tilaa villarasvaa. Se on ihan samaa. En nyt muista,mistä olen saanut tilattua,mutta joku suomalainen nettikauppa se oli. Ehkä Puteli,tai sitten tilasin sieltä jotain muuta harvinaisempaa tavaraa. Purkki on vielä kaapissa,mutta siinä ei ollut toimittajan nimeä enkä nyt viitsi alkaa kaivamaan kuittia jostain menneen vuoden mapista.
Apteekistakin on joskus saanut.

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: Pieniä annoksia 
Päivämäärä:   6.8.18 18:57:09

Nännivoidetuubei saa ostettuu ne on puhdasta lanoliinia jos pienemmis erissä tarvii sitä kamaa. :)

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.8.18 16:45:17

^ Lansinoh-voide tuli munkin mieleen. Apteekista.

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   9.8.18 08:15:57

Apteekista pikkutuubissa ostettua lanoliini on paljon kalliimpaa kuin kilotavara. Kyllä harmitti, kun tulin ostaneeksi sellaisen ja vasta kotona katsoin tarkemmin, että samaa ainetta oli kuin se mitä oli puoli kiloa jääkaapissa.

Pitänee alkaa etsimään kirjanpidosta kuitit, mistä olen tilannut kun ei paketissa ole toimittajan nimeä eikä google löydä.

  Re: Saako puhdasta lanoliinia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.8.18 23:56:10

Mulle tuli just viime viikolla 300g purkki puhdasta lanoliinia iherbistä. Googlaapa iherb ja lanolin. Toimittaa suomeen, maksu visa electronilta helposti ja paketti tulee nopsasti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.