Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   5.6.18 23:19:58

Hei ja kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu auttamaan. Tuntuu, että olen täysin tietämätön mitä täällä tapahtuu :D

Eli siis ensirakkauteni jonka kanssa en koskaan kyllä seurustellut (koska mies ei halunnut niin nuorena alkaa suhteeseen ja olimme todella läheisiä ystäviä), on kummitellut mielessäni kokoajan. Tiedän, että hänkin oli silloin ihastunut minuun. Hän oli myös täysin kokematon naisten suhteem ja epäilen olevan edelleen.

Nyt uskaltauduin talvella laittamaan hänelle taas viestiä useiden vuosien jälkeen ja tämä johtikin tapaamiseen. Nyt olemme tapailleet ihan vaan tupakalla käynnin merkeissä satunnaisesti.

Olen edelleen täysin rakastunut häneen ja olen näkevinäni sen saman kipinän hänen silmissään ja käytöksessäänkin. Hän myös laittelee minulle päin välillä viestiä ja ehdottaa tapaamisia.

MUTTA sitten se probleema. En mitenkään uskalla tehdä enää selkeää aloitetta, koska en ole varma onko hän oikeasti jälleen kiinnostunut vai haluaako vain lämmittää entisen ystävyytemme jälleen henkiin. Yritin myös aikanaan miltei tyrkyttää itseäni hänelle ja hän teki harvinaisen selväksi, että tunteita on, mutta halua suhteeseen ei.

Joten jos jollain on vastaavia kokemuksi tästä tilanteesta niin kertokaa ihmeessä mitä hän saattaisi ajattelella minusta ja kannattaako minun nyt toimia. Vai annanko vain sydämeni pakahtua kaipuuseen ja odottelen ehkä loputtomiin että uskaltaako/haluaako hän koskaan tehdä aloitetta.

Kiitos <3

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   6.6.18 11:23:51

Et voi tietää, ellet kysy/tee aloitetta.
Toisaalta voit pitää suhteen ystävyytenä ja katsoa ajan kuluessa, tuleeko muitakin tunteita mukaan.
Jos koet, ettet itse pysty tähän, niin olisiko parempi tehdä asiat kerralla selviksi molemmille osapuolille?

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: Tane vuan 
Päivämäärä:   7.6.18 01:38:30

En tiijä, mutta toimi. Mitään et menetä vaikka homma menee puihin. Mutta voit voittaa koko maailman jos natsaa.

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   8.6.18 19:14:36

Että tuo asia jaksaakin olla naiselle niin tärkeä.

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: Huoh. 
Päivämäärä:   9.6.18 11:35:09

No kysy että kiinnostaako sitä enempikin. Jos kerran haluat noin saamattoman ja passiivisen ukon riesoiksesi. Miksi se ei aikaisemmalla kierroksella halunnut suhdetta, jos tunteita kerran on?

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: Jope 
Päivämäärä:   26.6.18 09:11:11

Kuule sää oot liian tyrkky. Se ukko pelkää joutumista sun jyrän alle. Tai sitten sinussa ärsyttää jokin ulkoinen tekijä. Kaksoisleukaa tai oravanhampaat tai leveä pepa. Ja ei kannata kuitenkaan alkaa mihinkään vakavampaan. Koska te molemmat poltatte tupakkaa, niin jompi kumpi kuolee keuhkosyöpään. Joten ei kun murhetta tulevaisuudessa. Käykäätte vain päiväkahville ja pikapano silloin tällöin.

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   7.7.18 10:31:12

Eikö oo normaalia, että vanhat asiat muistuu mieleen. Ja jokaisella on muistoja.

Lapsuuden ja nuoruuden kavereita ( poikia ja tyttöjä ), tuttuja ihmisiä tulee muisteltua
vaikka heitä ei oon nähnyt vuosikymmeniin.

Ja muutama lyhyen ajan ihastuskin mahtuu useamman ihmisen muistoihin.

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   15.7.18 12:39:19

Siis treffaatte röökillä? Kerro enemmän niinkuin missä, kestääkö deitti röökin verran vai mitä?

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   16.7.18 20:59:37

Joo jokaisella on muistissa ihmisiä joista ei tullut pidettyä aikanaan kiinni. Tai älynnyt aloittaa lähempää tuttavuutta.

Nuo muistot palaavat välillä mieleen.

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   7.9.18 13:58:41

^Those were the days.... mummona on ihana muistella vanhoja :))

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.18 18:45:37

No miten aloittajalle kävi???

  Re: vanha rakkaus kummittelee mielessä

Lähettäjä: Jk 
Päivämäärä:   4.10.18 12:21:17

No mitäs tuota jännittelemään, mitä tuossa nyt voit hävitä. Enintään sen yhteisen tupakallakäynnin.
Itselläni on menneisyydessä yksi suhde jota joskus edelleen muistelen lämmöllä. Ne ovat hyviä muistoja. Joskus harvoin soitellaan ja kysellään kuulumisia mutta kumpikaan ei haikaile enempää. Pidän hänestä ihmisenä edelleen suuresti ja se riittää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.