Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   30.3.18 22:49:13

Pois 22.v ja ukko lähti 6 kk sitten. Miten ootte selvinneet? Työelämässä kyllä vielä ja elukoita on.
Pienempään asuntoon olen vaihtamassa mutta ystävät jääneet jonnekin..

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   31.3.18 19:17:20

Tsemppiä!

Meillä lapset käyvät kyllä usein, vaikka toinen asuukin ulkomailla, kotimaassa käydessään asuu vanhassa huoneessaan :)

Aluksi on vaikeaa, mutta koeta katsoa eteenpäin, ei taaksepäin. Nyt sinulla on mahdollisuus tehdä kaikkea, mitä olet aina halunnut!

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   31.3.18 19:22:58

Kiitos. Ehkä aloitan haaveeni vaelluksesta ym

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   1.4.18 18:22:16

Yksin oloonkin tottuu. Se vie jonkin aikaa.

Ja yksin jäävän pitää huolehtia ystävyys suhteista. Muuten kaverisuhteet tuppaavat katkeamaan.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: leila 
Päivämäärä:   3.4.18 12:25:57

Päinvastoin!

Kun lapsi aikuistuu, hän haluaa sitä omaa tilaa ja oman elämän ja suhde äitiin muuttuu kuitenkin. Mä olen tyttäreni kanssa paras ystävä, asutaan lähekkäin ja nähdään melkeinpä joka päivä, mutta annan hänelle omaa tilaa omine kavereineen. Mulla ei ole ystäviä, mutta tykkään tästä hiljaisuudesta yksinollessani. Käyn myös vaeltamassa ja patikoimassa yksin.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   18.4.18 18:05:00

Alkuun ikävä mutta suhde nuoreen jopa paranee näin meillä ainakin.. nyt nautin itsekkäästä ihanasta yksinäisestä elämästäni.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.4.18 21:24:22

Minun oli alussa tosi vaikeaa tehdä ruokaa vain itselleni ;). Tuntui ihan älyttömältä. Mutta yllättävän pian aloin nauttimaan siitä, kun miettii joka päivä mitähän söisi (saa aina valita mieleisensä). Minulla vei hirveästi aikaa pojan ollessa pieni oppia sitä ruoanlaittoa, kun on vähän poissaoloeva luonne ja siihen asti olin syönyt opiskelijakuppiloissa jne.
Nykyään tykkään. Poika on jo ollut 10 vuotta maailmalla.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   21.4.18 10:04:55

No joo. Kait tähän tottuu. Ekat päivät itkeskelin ja siivoilin. Ts pyörin ympyrää rätti kädessä enkä syönyt..

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   27.4.18 01:09:15

Kokisin lähinnä onnea ja helpotusta tuossa tilanteessa. Olen aina viihtynyt itsekseni tai ilman ihmisseuraa omien eläinystävien kanssa.
Hyvää jatkoa sinulle.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   27.4.18 01:09:49

Kokisin lähinnä onnea ja helpotusta tuossa tilanteessa. Olen aina viihtynyt itsekseni tai ilman ihmisseuraa omien eläinystävien kanssa.
Hyvää jatkoa sinulle.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   27.4.18 01:10:49

Ja anteeksi toisto, yhteys pätkii.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   30.4.18 21:48:21

Kiitos.. on tää kovin yksinäistä, ketään ei käy tai soita..

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.5.18 17:14:22

Mihin ystävät ovat jääneet? Ystävyyssuhteet vaativat ylläpitoa. Saisitko elvytettyä ystävyys/ sukulaissuhteita?

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.5.18 18:40:57

10.v 3 vuorotöitä joten jääneet kun ei ehdi tapaamaan. Nyt etsin asuntoa lähempää tuttuja. Nut on etäisyyttäkin yli 10 km.. Kyllä tää tästä. Onneksi lapsi käy tuomassa pyykkejä kerta vkoon.

  Re: Tyhjä koti. Lapsi muuttaa

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   1.5.18 21:39:35

Tuomassa pyykkejä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.