Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  puhukaa mulle järkeä

Lähettäjä: typerä 
Päivämäärä:   10.2.18 17:59:33

kävin lääkärissä torstaina. vältän sitä yleensä kuin ruttoa, mutta nyt ei käsi enää antanut periksi.
olen siis 48v. sinkkuna ollut kohta kolme v. ei lapsia ja pointti on nyt että kävin lääkärissä.
voi jee. ikinä ei ole vastaavaa ollut. hihitettiin ja vitsailtiin. nauroin pitkästä aikaa oikein makeasti.
mieli tekisi treffille pyytää, mutta eikös se ole asiatonta tässä yhteydessä, ihana ihminen joota haluaisin kiittää ja osoittaa kiinostuksen. ei taida tässä tilsanteessa olla mitään korrektia keinoa siihen? ahdistella en halua.

  Re: puhukaa mulle järkeä

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   10.2.18 19:16:56

Kysy suoraan niin sillä selviää, myös se onko 'mukavuus' rooli työtä varten tai onko varattu ja kerro kuinka kävi. :)

  Re: puhukaa mulle järkeä

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   10.2.18 20:53:40

Sinuna varaisin uuden ajan. Tutustuisin lisää, tunnustelisin. En suoraan kehtaisi kyllä vielä tässä vaiheessa kysellä. Mutta jos se ensi tapaamisen tunnelma jatkuisi, niin sittenhän tuntisit tyypin jo paremmin ja tietäisit, miten voisi ehkä edetä.

  Re: puhukaa mulle järkeä

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   11.2.18 20:35:28

Lääkäri luultavammin tehnyt työtään ja on luonteeltaan helposti lähestyttävä. Ehkä sait nyt hyvän kokemuksen lääkärikäynnistä, kyllä monikin lääkäri on aidosti kiinnostunut potilaistaan potilaana.

  Re: puhukaa mulle järkeä

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   11.2.18 20:56:34

Älä sekoita työroolia ja siviiliminää... meni ehkä mukaan sinun hihittelyysi...

  Re: puhukaa mulle järkeä

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   14.2.18 23:36:57

Mulla vastaava kokemus. Aivan mahtava tyyppi. Hekottelin vain kivusta huolimatta. Lateli faktat pöytään päin näköä, ja hekottelin sillekkin. Mutta edes nimeä en painanut mieleen, toki harmittaa.
Pokaileman en alkaisi, mutta toisenkin kerran kyllä menisin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.