Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: melkein mummo 
Päivämäärä:   19.12.17 08:13:13

Merkkipäivä lähestyy ja ahdistus on jo iskenyt. Sukua ei ole, ystävissäkin laatu korvaa määrän eikä perhe korvaansa lotkauta vihjailuilleni merkkipäiväni vietosta.
Mitä tässä nyt tekisi?
Karkaisiko yksin ulkomaille vai yrittäisikö tässä väsymyksen keskellä kuitenkin järjestää juhlat tälle pienelle porukalle? Mitä mummot on tehneet vastaavassa tilanteessa?

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   19.12.17 08:53:15

Vaikenin täysiä vuosia täyttäessäni. Ja kerroin että en järjestä juhlia.
Vahat luokkakaverit kävivät kahvilla. Siis pojat joiden kanssa aloitettiin eka luokka kauan sitten.

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: Firebird 
Päivämäärä:   19.12.17 10:18:53

Karkaa ihmeessä ulkomaille, niin minäkin tein! Kiva ratsastusreissu ihan muualla sai unohtamaan ikääntymisen!

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: melkein mummo 
Päivämäärä:   19.12.17 13:40:20

Tuntuu niin tuskastustavalta ja vieraalta alkaa väsäämään jonkunlaisia pönötysjuhlia eikä oikein mitään muita ideoitakaan ole.
Karkaaminen olisi siis helpoin ratkaisu, mutta takapiru sanoo että jos eläessään yhdet juhlat juhlisi. Olisiko mummoilla vinkkejä vaikka johonkin tälläiseen?

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   19.12.17 22:56:16

Pidä juhlat, kutsu kaikki ketä muistat, onko tuttavapiirissä soittajaa tai tiskijukkaa vaikka pienet tanssit pyöräyttää, tai jos tutuissa on vielä pitopalvelu, niin anna sellaisen hoitaa kaikki, jos asuisit Pirkanmaalla, miekin voisin tulla juhlimaan.. :D

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: ellu 
Päivämäärä:   22.12.17 09:24:11

Mulla on vielä muutama vuosi pyöreisiin ja ahdistaa vähän jo nyt. En haluaisi mitään juhlia, ahdistus jäänyt jotenkin jo omista rippijuhlista. Sen jälkeen ei ole tarvinnut juhliakaan, ei edes häitä vaikka naimisissa olen.
Matkalle lähtö olisi toki pätevä este, mutta kun en koskaan missään reissaa kun on kopukat omassa pihassa. Jos on vapaata töistä niin haluan vaan olla kotona omassa rauhassa. Ahdistaa sekin jos pitäis kotoa lähteä jonnekin kylpylään, saati sitten jotain ulkomaanreissua alkaa järjestämään.

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: Assi 
Päivämäärä:   25.12.17 14:47:38

Mitä turhia ahdistumaan tuollaisesta. Itse en viettänyt pyöreitä vuosia mitenkään. Matkan otin vähän myöhemmin, kun sattui sopiva ajankohta. En ole kenellekään selityksen velkaa, jokainen taaplaa tavallaan.

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: Ooo 
Päivämäärä:   28.12.17 01:19:23

Täytin 60v marraskuussa. Kesällä vielä mietin että järjestän juhlat mutta mieli muuttui. En kertonut kenellekään, oman perheen kanssa käytiin syömässä hyvin. Oli mukavaa ja se riitti.

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.12.17 08:39:32

50-kymppisiä en viettänyt, vaan karkasin ulkomille. 60-kymppiset vietin aika pienellä porukalla, oma poika, veljet perheineen ja ihan muutama ystävä. Pienimuotoisuudesta huolimatta ihan loistava päivä. Juhlan tekivät ne läheisimmät, lämmin tunnelma. Edelliset omat juhlat oli aikoinaan häät ja olen aina viierastanut ns. itselle tehtyjä juhlia. oli kuitenkin tosi kiva päivä, ei pönötystä, vaan rentoa rupattelua ja hyvää syötävää. Kannatti juhlia.

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: näin minä 
Päivämäärä:   19.1.18 19:06:00

Juhlin pyöreitä naisporukassa, omaltakin mieheltä kielletty tapahtuma. Siis kutsuttuina ne, joiden kanssa huokaillaan "olisipa kiva nähdä " ts. koulukaverit, vanhat työkaverit, ihmiset oman elämän varrelta. Porukkaa n. 40 hlöä. Vähän ohjelmaa, kiva paikka, hyvää syötävää ja juotavaa. Ja oli oikeasti mukavaa. Suosittelen !

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.2.18 20:32:50

Ei ahdista. Ostan kakun ja puoliso, omat vanhempani ja sisarus tulevat käymään. Muille en ole kertonut.

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: 50 
Päivämäärä:   10.2.18 17:25:37

50 täytän huomenna, mutta ei juhlita. Töissäkin ilmoitin hyvissä ajoin sihteerille, että en halua muistamista. Sain kuitenkin firman johdolta lahjan, joka annettiin salassa.
Kakkukahvit oli seuraavana päivänä, mutta ei puhuttu minun synttäreistä mitään.

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   10.2.18 19:17:36

Onnittelut 50. :)

  Re: Ahdistus merkkipäivästä

Lähettäjä: 50 
Päivämäärä:   11.2.18 22:19:38

Kiitos Tirlittan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.