Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: huuhuu 
Päivämäärä:   15.10.17 21:47:52

Tiedän, että on monia yksin eläviä ihmisiä, jotka ovat tilanteeseen täysin tyytyväisiä. Itse en ole tyytyväinen yksinäisen osaani, mutta haluaisin olla, koska minulla ei ole mahdollisuutta uuteen parisuhteeseen. Miten te yksineläjät onnistutte elämään sellaista elämää, joka on teistä mukavaa ja hyvää?

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: pi 
Päivämäärä:   16.10.17 10:16:03

Mä päätin elää loppuelämäni yksin. Eron jälkeen tapasin muutamia miehiä, jotka osoittautuivat aivan paskoiksi. En enää aio murehtia tuollaisia, en enää jaksa luottaa tai toivoa ja sen jälkeen pettyä. Ja loppujenlopuksi mä viihdyn yksin kauheen hyvin. Piki kokeilla suhteita ihan vaan tajutakseen, ettei enää tota lajia kun pitkästä avioliitostakin pääsi eroon.

Mä teen nykyään niitä asioita, mistä mä pidän. Enkä edes ajattele, että niihin juttuihin tarvin seuraa. Matkustan, liikun paljon luonnossa ja kaupungissa, harrastan. On ihana tulla kotiin, mikä on aina siisti. Saa syödä mitä haluaa, pois on jääneet lihat ja makkarat, ex-tempore voin lähteä vaikka mihin! Saa vihdoinkin olla itsekäs.

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: XXX 
Päivämäärä:   16.10.17 12:04:47

Jos ei osaa elää yksin, ei pysty myöskää tasapainoiseen parisuhteeseen.

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: Hemesti 
Päivämäärä:   16.10.17 14:46:46

Täällä ilmoittautuu yksi 52 vee, joka ollut yli kolme vuotta itsekseen vanhassa rintamamiestalossa. Hyvin pärjään näinkin eli en todellakaan kaipaa/halua tuohon ketään. Aikaa ei tietysti enää ole niin paljon, kuin vielä silloin, kun ex-mies hoiteli kodin asioita (lämmitti uunit, ajoi nurmikon, teki lumityöt, lämmitti saunan), mutta nyt voin syyttää vain itseäni, jos joku asia on rempallaan ;).

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   21.10.17 10:55:41

"lämmitti uunit, ajoi nurmikon, teki lumityöt, lämmitti saunan"

Paljonkos näihin nyt viikkotasolla kuluu aikaa? Jos omakotitalossa puuhastelu rasittaa, ainahan voi muuttaa helpompaan asumismuotoon.

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: Liina 
Päivämäärä:   21.10.17 12:14:16

Jep, vuosikaudet jo yksin enkä usko asian enää muuttuvan. Töitä on omakotitalossa paljon, mutta selviäähän niistä.

  Re: ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   21.10.17 13:51:35

Mut jätettiin just ja todellakin aion elää yksin elukoiden kanssa loppuelämän. Kavereita tapaan ja koiran kanssa lenkkeilen. Haaveissa pienet vaellukset ja heppaystävä kunhan saan asiat kuntoon eli ukon pihalle.

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: Viisseiska 
Päivämäärä:   22.10.17 21:22:16

Minä olen elänyt runsaat kymmenen vuotta yksin ja olen tyytyväinen. Erinomaisen tyytyväinen.

En minä aikanani päättänyt olla yksin, vaan tajusin matkan varrella, että tämä on juuri se minun ratkaisuni, etten todellakaan enää halua jakaa yksityistä elämääni kenenkään toisen kanssa. Haluan tulla kotiin tarvitsematta huomioida ainuttakaan henkilöä kuin omaa itseäni.

Minä rakastan omaa rauhaani, omaa elämääni. Paremmaksi elämä tästä ei voi muuttua. Nytkin makoilen olkkarin soffalla tätä naputtelemassa. Viisi koiraa kuorsaa ympärillä. Kahdeksan kissaa on menneet nukkumaan. Hevoset ja lemmikkipossut on ruokittu ja hoivattu yöpuulle. Kaadoin itselleni snapsilasillisen valkoista rommia ja mietin, että haluaisinkohan jotain makeaa iltapalaa vai olisikohan se nyt sitten tässä.

En ole tavannut ainuttakaan ihmistä kolmeen päivään. Viimeiset tapasin lento-asemalla puolikuudelta torstaina. Sitten olen vain nauttinut omasta seurastani eläinpopulani kanssa. Naapuri laitteli tuolta metsän takaa viestiä eilen, että olisi porkkanasäkit tulleet. Laitoin viestin, että tulen kunhan ehdin. Porkkanamies ei halua tulla pihapiiriini koirieni vuoksi, joten naapuri vastaanottaa säkkini ja minä käyn sitten ne sieltä poimimassa. Olin ajatellut, että kävisin tänään ne hakemassa. Ihan kuten ajattelin eilen hakevani ne. Mutta kyllä ne nyt vaan jäävät huomiselle iltapäivälle, kun tulen kotiin. En vaan ole halunnut pilata vapaapäiviäni seurustelemalla kenenkään kanssa. En edes sen vertaa, että olisin käynyt ne säkit noutamassa.

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: MW 
Päivämäärä:   22.10.17 23:29:51

Olen ollut yksin 5 vuotta. Tämä aukeaa kokoajan enemmän ja tuntuu aina vaan paremmalle. Eron jälkeen luulin, että tarvitsen uuden miehen ja uuden suunnan elämälle. Kävin jossain isossa tapahtumassa ja tajusin kesken illan, että viimeinen asia mitä kaipaan maailmassa on mies. Sen jälkeen olen ollut töissä ja vapaat kotona koirien, kissojen ja hevosten kanssa. Joskus harvoin kaipaisin keskusteluseuraa, mutta en halua kuitenkaan lähteä ihmisten ilmoille kun mietin tarkemmin. Koen saavani paljon rakkautta eläimiltäni ja meillä on ihana elämä. Elämästä pitää nauttia nyt, kun nurkan taakse ei onneksi näe.

  Re: Tyytyväinen yksineläjä ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: ML 
Päivämäärä:   23.10.17 18:21:43

Olen pitkäaikaisessa avioliitossa eikä tällä hetkellä ole tarkoituskaan erota. Silti uskoisin viihtyväni ilman samassa taloudessa olevaa kumppania omine tapoineni eläinteni kanssa.

  Re: ilman parisuhdetta?

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   23.10.17 21:01:42

Ero meneillään. Äijä kiristää eikä suostu maksamaan mun sijoittamia rahoja autoon. Yrittää päästä antamalla mulle auton joka erittäin epäkäytännöllinen. Tytär tarvii auton että pääsee kouluuun.. Jos en suostu niin ottaa heti auton pois.. Ärsyttää miten ex rakkaasta tullut mulkku.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.