Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  syvälaskimotukos

Lähettäjä: turhautunut 
Päivämäärä:   27.6.17 14:01:04

Ette arvaakaan vitutuksen määrää,minkä tuo diagnoosi sai aikaan!!!!
Pidin ihan lihasperäsenä,takana kun oli riehakas reissu tyttöporukalla....mutta ketut!
Sehän sitten tarkoitti e-pillereitten lopettamista,joita syöny about 30 vuotta,kolme levyä aina putkeen,kun en piittais menkoista laisinkaan. Juuri olin viimevuoden aikaan kahella eri gynellä ja kummankin kanssa oli puhetta,että voin jatkaa samalla kaavalla niin kauan,kun tarttee(oon siis 46v).
Nonni,kukapa ny sitte tietää,kuinka hormoonit asettuu,vai asettuuko ollenkaa....nyt vuoto ollu,ku härän kurkusta viidettä päivää....ohennuslääke käytössä,vaikuttaako sekin jotain???!
Tukoksen "löytäny" lekuri oli pojankloppi,joka katto netistä kaiken mitä mulle sano...eli tiesin ite ihan yhtä paljon asiasta!
Nyt sitte rupesin kyselemään ehkäsyneuvolasta,että mitäs vaihtoehtoja ehkäsyyn on;tasan kaks,kuparikierukka ja kortsu. Otin sitte steriloinnin puheeks ni hyvä ettei neuvolan täti suuttunu! Tokas vaa että siihe on jono,eikä asiasta enempää....
Mites toi kupari,kun on nikkeliallergia? Ja vieläpä aika herkkäkin oon,hopee,valkokulta,messinki ja keltakulta(alle 18k) aiheuttaa ihottumaa!?
Ja sit sterilointi essure-menetelmällä,siellähän käytetään myös kuparipitosta "laitetta"??? Klipsimenetelmä varmaan sopis???
@!#$,täshän rupee pian ihan oikeesti masentamaan!
Voi kun jollain ilveellä sais otatettua koko kohdun pois,muttei taida onnistua ilman "oikeeta" vikaa????
Ei mulla muuta. Olis kiva kuulla kokemuksia ihan mistä vain edellämainituista,ei kai niin hyvää tuuria ookkaan,että jollain olis kaikki samat koettuna???!!!

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   3.7.17 08:31:56

On olemassa ohennuslääke johon on vastalääke jos vuotelis.

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: Hemesti 
Päivämäärä:   3.7.17 14:02:57

Siis syvälaskimotukos tullut verenohennuslääkkeidenkin aikana? Vai onko lääkitys saatu nyt tuon tukoksen takia??

Mites hormoonikierukka; miksei sitä ole ehdotettu? Itsellä oli aikoinaan runsaat vuodot, johon söin aikani Clopidogreliä, mutta sitten gyne ehdotti hormoonikierukkaa. Minulle oli tehty sterilisaatio, mutta kierukka siis vuotojen takia. Suostuin sen lopulta ottamaan ja kylläpä olikin ihanat 7 vuotta ilman minkäänlaisia vuotoja!

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: turhautunut 
Päivämäärä:   3.7.17 15:36:47

Eliques hyytymisen estolääke tuli tukosdiagnoosin jälkeen!!! Tähän lääkkeeseen ei ole ns.vastalääkettä,millä saa hyytymään!
Voiko hormoonikierukkaa käyttää,kun tukos johtuu pillereistä??? Eikö sillon kaikki hormoonijutut pannassa?

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   5.7.17 23:39:40

Timantti kierukka sitten?
Aikas sekavaa on juttu.

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: Pömpsis 
Päivämäärä:   18.7.17 21:44:17

Hormonikierukan hormonimäärä on paljon pillereitä pienempi.

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   19.7.17 14:33:55

Mulla aikoinaan tuli ihan kunnon veritulppa jalkaan, hormoninierukkakin sattui olemaan. Marevanit käyttöön, eikä menkkoja tullut, eli kierukka toimi :) ja tulppa suli.

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: Die Hexe 
Päivämäärä:   21.10.17 20:35:26

Kyllä minä jatkoin pillereiden syömistä laskimotukoksen jälkeenkin, eikä ole uutta tullut.

  Re: syvälaskimotukos

Lähettäjä: turhautunut 
Päivämäärä:   28.10.17 19:09:08

Tiistaina hyytymistekijätesti....keltarauhashormonit alotin kuumienaaltojen takia. Ehkäsyn tarvekkin on,vaikka fsh hormoni arvo 141,eli reilusti koholla,eli vaihdevuodet alkanu,mutta vuos pitää olla menkaton ennenkuin voi siinä asiassa relata...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.