Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei ole helppoa

Lähettäjä: miehelläkään 
Päivämäärä:   8.3.17 12:34:55

Löysin puolison takin taskusta lääkettä, joka on tarkoitettu estämään hiusten lähtöä.
Otin selvää lääkkeestä, ja sen tavallisin sivuvaikutus on impotenssi. No, tästäkin meillä on joitakin kokemuksia viime ajoilta. Ukkorukan pitää siis tehdä valinta tukkansa tai potenssin väliltä.
Haluaisin ottaa asian puheeksi, mutta molemmat ovat miehiselle itsetunnolle arvatenkin hyvin arkoja asioita ja tämä mies on tavallistakin herkempi tapaus. Haluaisin kyllä sanoa hänelle, että naista voi rakastaa muutenkin kuin p***malla, eikä tukkakaan yli viisikymppisellä niin tärkeä ole.
(Niin ja ei, meillä ei ole tapana penkoa toisten taskuja. Miehellä on kuitenkin tapanaan kuljettaa kasapäin kolikoita taskuissa, mistä olen saanut niitä ottaa esim. pesutuvan pyykkikonetta varten.)
Semmoinenkin mietityttää, että tämä valmiste on kai respetilääke, mutta paketista puuttui apteekin valkoinen kuitti, vai mikä toimituslappu se nyt on. Olisiko jostain hämäriltä markkinoilta lääkkeen hankkinut...

  Re: Ei ole helppoa

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   8.3.17 13:41:08

Tee reilusti niin, että kerroit etsineesi kolikoita ja törmäsit lääkkeeseen.

Kysy onko jo kauan käyttänyt ja muistaisiko mistä on hankkinut ja miksi.
Ystävälliseen sävyyn, kysy myös onko muita lääkkeitä, kun jos miehelle tapahtuisi jotain pitäisi tietää ne kertoa hoitavalle lääkärille jos mies ei itse pysty.

  Re: Ei ole helppoa

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.3.17 08:09:23

Eiköhän ton ikäselle voi jo keskustella aiheesta ihan suoraan.
Naisena sanoisin, että se impotenssi on isompi ongelma, kuin ne karvat päässä.

  Re: Ei ole helppoa

Lähettäjä: miehelläkään 
Päivämäärä:   11.3.17 14:20:21

Puhuttu on ja myönsi syöneensä lääkettä jo kauan, lääkärin reseptillä. Myönsi myös olevansa turhamainen, kun haluaa estää kaljuuntumista. Minut tilanne vetää kyllä mietteliääksi...

  Re: Ei ole helppoa

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   11.3.17 16:39:00

Raaskitko kertoa hänelle että ei ole oikeasti lääkettä iän mukanaan tuomaan hiustenlähtöön.
Nimittäin nuoruutta sillä vain yritetään säilyttää ja yleensä vain mielenkiintoa naisten osalta.
Käykö hän tansseissa tai onko ammatissa missä pitää näyttää houkuttelevalta naisten silmissä?

Meidänkin mies harmittelee kaljuuntumista, hällä on jo kunnon 'uimalakki', mut puheeksi tultua aina totean 'ettei timantti kasva sammalta'. ;)

Nyt kun kävi eilen avantouinnilla oli peilistä äkännyt että persuksensa on löystynyt ja roikkuu!
-Vähänkö olen hyväntahtoisesti päivitellyt hänelle, että kui olis niin hyviä peppuhaasteita tuolla netin syövereissä.. :D

  Re: Ei ole helppoa

Lähettäjä: miehelläkään 
Päivämäärä:   11.3.17 19:28:06

Hän on koko tuntemamme ajan, noin 35 vuotta, josta naimisissa lähes 30, ollut kaikkea muuta kuin ns. Naisten mies. Ei käy todellakaan tansseissa, vaan on ujo ja estynyt... Minähän tuota kultakimpaletta kosinkin. Itse olen simpsakka ja nuorekas viisikymppinen, joka toivoo ettei seksi nyt ihan vielä olisi loppunut. Mutta kieltämättä tuntuu, että hän on valinnut tuuhean tukan, eikä potenssia tietenkään paranna ylipaino ja sukurasitteena oleva verenpainetautikaan.

  Re: Ei ole helppoa

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   13.3.17 10:17:46

Mä aattelin jo et kuka mun kohtaloa surkuttelee, mutta asiahan olikin ihan muuta asiaa (sinällään täyttä asiaa). Vaikka ittelläni on (vielä) hiukset päässä ja miehisyys sillai kodiksessa, jottei se mua haittaa, niin tuo aloittajan kuvailema ongelma on kai aika tavallinen suomalaisilla miehillä. Ja joillekin se on tosi kova paikka. mutta oletan, että tästä porukasta aloittaja tuntee kyllä itse miehensä parhaiten ja hän osaa kyllä hoitaa asian ilman suurpemman konfliktin pelkoa. Tsemppiä molemmille.

  Re: Ei ole helppoa

Lähettäjä: Hemesti 
Päivämäärä:   13.3.17 12:53:48

Erittäin vahvahiuksinen eksäni alkoi kaljuuntumaan joskus nelikymppisenä. Hänelle hiusten katoaminen on ollut todella iso ongelma ja mies pitääkin lakkia päässään - ennen siis lippistä, nykyisin sellaista muodikkaampaa pienilippaista lakkia - usein sisätiloissakin.

En ole ikinä voinut ymmärtää, mikä tuossa on se ongelma. Hyvännäköinen mies ilman päälaen hiuksiakin. Nomutta, joku siinä nyt kuitenkin on eli sinänsä aloittajankin tilanne lienee suht normaali. Ja kun ujo ja estynyt mies on hänelläkin kyseessä, niin ei ihme, ettei ole jutellut lääkityksestäänkään.

Meillä eron jälkeen huomasin, että miehellä oli jotakin karpalopohjaista luontaislääkettä laatikossaan. Tiedän eli vahvasti oletan, että on hankkinut sitä eturauhasvaivoihinsa, mutta ei niistä todellakaan mielellään minulle jutellut. Eturauhasongelmathan aiheuttavat myös potenssihäiriöitä...

Koitetaan siis olla ymmärtäväisiä miesten "vaihdevuosivaivoja" kohtaan :)

  Re: Ei ole helppoa

Lähettäjä: miehelläkään 
Päivämäärä:   14.3.17 08:37:33

Toki, me mummot ollaan niin vanhoja ja viisaita, ettei heti "Lapikasta!"

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.