Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vanheneminen

Lähettäjä: oili 
Päivämäärä:   17.1.17 21:16:53

Taas tuli tänään yksi vuosi lisää lähempänä kuolemaa. Ikäkriisiä tuppaa nyt.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   17.1.17 22:03:35

Toivottavasti pääset eroon kriisistä ja osaat nauttia tästä hetkestä! :)

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: :o 
Päivämäärä:   18.1.17 00:31:51

Milloinkaan ei naisella ole sellaista ikää eikä hetkeä, ettei joku kriisi painaisi päälle!

Ja jos joskus sekunnin murto-osan kaikki elämän osa-alueet ovat hyvin, niin kriisihän siitäkin tulee!

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: voih 
Päivämäärä:   18.1.17 12:33:08

:o: Höpöhöpö. Kannattaa viimeistään VANHETESSAAN opetella elämään niin että elämä ei ole pelkkää löysässä hirressä roikkumista. Se varmasti saa tuollaisia ajatuksia päähän.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: Täti M 
Päivämäärä:   18.1.17 16:32:11

^ ehkä tuo kommentti edellä oli sarkastinen. Onhan se totta että me naiset (tai ainakin jotkut meistä) tapaavat vähän kriiseillä milloin mistäkin ja kehittävät draamaa :D
En tiedä minkä ikäinen aloittaja on, minä olen jonkun matkaa yli 50, mutta elän kyllä, kuten ennenkin elämäni parasta aikaa. Neljänkymmenen nurkilla oli muista johtuvaa kriisiä ja se oli kovaa aikaa, mutta ei minulla silloinkaan iästä johtuvaa kriisiä ollut. Minulle ikä on vain numero ja sen huomaan töissäkin. Tapaan paljon ihmisiä ja voi kyllä sanoa, että ihmisen ikä on numero. Osa kolmekymppisistä näyttää viisikymppisiltä ja joku kuusikymppinen on kuin tytön hupakko. Se ero ehkä viidenkymmenen vuoden jälkeen tuli, että nykyään mun pitää jonkun kysyessä ikää se ihan päässä laskea - ennen tiesin heti. En tiedä liekö armoa itselleni vai dementiaa, mutta en välitä asiasta sen kummemmin.

  Re: Vanheneminen

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   18.1.17 17:21:07

Onnea oili synttärin johdosta. :)
Mie täytin sunnuntaina 50 ja mies vaan ihmettelee olisiko tullut nuorena mieleen että joskus pelehtii petissä ihan tyytyväisenä viiskymppisen tuhdin mummon kanssa.. ;D

Jokainen vuosi ja vuosikymmen on sitä parasta aikaa, jota elämäksi kutsutaan.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: oili 
Päivämäärä:   18.1.17 20:45:13

Kiitos Tirlittan täällä tuli jo 53V

  Re: Vanheneminen

Lähettäjäpepperoni 
Päivämäärä:   19.1.17 21:35:09

Minä ostin ekan hevosen, kun täytin 50.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: oili 
Päivämäärä:   19.1.17 22:43:06

Minäki haluaisin vielä hevosen ostaa.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   20.1.17 08:38:30

Toiset kriiseilee, toiset ei. On se kuitenkin tunnustettava, että tässä viidenkympin huonommalla puolella monet asiat menevät väistämättä enemmän tai vähemmän huonompaan suuntaan.

Vaikka mitä tekisi, ei kunto ja terveys paljonkaan parane ja on aivan täysi työ saada pidettyä ne edes entisellään.

  Re: Vanheneminen

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   20.1.17 15:04:49

Totta, pilkku, tuon kropan kanssa.
Pysyäkseen edes samassa kunnossa kuin kymmenen vuotta sitten pitäisi tehdä kaksinkertainen työ. :(

Eli jos on vanhana vielä hengissä, niin kaikki aika menee kunnon kohotukseen.
-Se siitä kulttuurista ja kirjojen lukemisesta, ehdit lukemaan vain nuorena. ;D

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: =( 
Päivämäärä:   1.2.17 14:21:58

täällä viikon päästä 56,kamalaa.....ei ehkä ne numerot niinkään mutta tää raihnastuminen....

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   1.2.17 15:21:02

Junnu Vainion sanoin "vanheneminen on taidetta". No, sitä osaa ottaa asiat asioina tässä iässä, turha hötkyily on jäänyt matkan varrelle.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: S. Helga 
Päivämäärä:   2.2.17 13:13:19

50-v tänä vuonna ja eniten harmittaa rapistuva kroppa. Nivelet tohjona, kilpirauhanen vaivaa (liikatoiminta), silmäleikkausta odottelen... Rypyt ei niinkään haittaa, vaan se, ettei pääse liikkumaan aiempaan tapaan. Kolmekymppiseksi tunnen silti itseni ainakin mieleltäni :)

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: leslie 
Päivämäärä:   3.2.17 16:42:57

millaista hiustyyliä mummot suosii?

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   3.2.17 17:38:35

Heh,mulla oli lyhyt tiukka ja siinä permis varmaan 30 vuotta...syynä ohuet ja hennot hiukset, jotka eivät pysyneet missään ryhdissä. En kuitenkaan kai ihan mummolta näyttänyt :)
Nyt kun olen oikeasti mummoikäinen ei ole enää permiksiä ja tukka on edelleen lyhyt.
Ilman muotoilevia tuotteita en lähde julkisille paikoille :)

  Re: Vanheneminen

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   3.2.17 18:05:09

Mie olen harvat haiveneni laittanut palmikolle, jonka parilla pinnillä kiinnitän niskasta lähtevänä päälaelle.
Hyvin harmaantuu. ;)

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: Karhu 
Päivämäärä:   3.2.17 21:31:33

Ainut asia, mikä todella haittaa, on korvien kasvaminen. Kyljellään nukkuminen on hankalaa. Pienet on murheet.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: muuli 
Päivämäärä:   4.2.17 11:06:54

Luulin nuorempana olleeni mies, nyt 85 v. vanha ruuna. Antoivat
autonajokortin vielä viideksi vuodeksi. En ole vielä sukulaisten
kiusaksi ajatellut kuolevan viiteentoista vuoteen.
On mukavaa, kun näkee viehättäviä naisia. Pitää vaan muistaa, että
ei naiset voi sietää vanhaa ruunaa.

  Re: Vanheneminen

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   4.2.17 20:00:15

Terveellä ruunalla on iästä huolimatta, hyvä asenne työhön, joten käyttöä varmaan jossakin löytyy.. ;)

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: muuli 
Päivämäärä:   5.2.17 13:19:04

Saisko muistella vanhenemisesta. Kiertelimme nuorempana raveissa,
välin ajettiin hevosillamme kilpaa, välin olimme turisteina europassa
ja muttaman kerran US. sa. Tuli välin manailtua omaa vanhenemista,
niin matkakumppani selvitti, että sitten on äijä vanha , kun ei se
huomaa ravihevosta ja viehättävää naista.

Matkoista vielä: Kyllä naiset osas äijiä juoksuttaa. Ei oltu tohvelisankareita.

  Re: Vanheneminen

Lähettäjä: 54 
Päivämäärä:   21.2.17 08:57:05

http://ernestineshepherd.net/?p=4 Tällä naisella on asennetta. Ja niin on minullakin; vaivoja ja sairauksia riittää, mutta lannistu en. Ernestinen kunnossa pyrin 8-kymppisenä olemaan. Niin kauan käyn salilla kuin salille pääsen, enkä todellakaan hinkuta siellä millään pikkupainoilla. Rakastan edelleen eläimiäni ja paria läheistä ihmistäni niin että pakahdun. Säilytän myöskin uteliaisuuden elämää kohtaan, lähden edelleen mukaan uusiin asioihin kyselemättä muiden mielipiteitä ja vanhenen kaikkea muuta kuin arvokkaasti. Jos naaman roikunta alkaa menoa haitata, kiristytän pläsini. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Minä teen näin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.