Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  tasa-arvo parisuhteessa

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   21.12.16 23:14:27

Mä olen ihan loppu tähän elämään miehen kanssa. Yhdessä 10.v. Mies 56.v ja it useasti ja töitä öisin 7. Pvää töitä 7 vp.. Ollaan sovittu pari vta sitten et hoidan elukat, rujat, siivoukset ym kun on yö vuoro vkoilla..mutta.. Nykyisin (vuoden) ei tee yhtään mitään, ei siivoo, tee ruokaa, ei hoida talon hommia. Olen tässä vetänyt raivarit useasti ja ehkä viikon jaksaa käyttää koiran ulkona ja imuroi kerran.
Vtu mä olen niin loppu.
Itse teen rankkaa 2. Vuorotöitä. Ei haluis erota kun lomilla on kivaa miehen omistamalla mökillä😊.. Ja lisäksi olen ruvennut ryyppäämään liikas.. Mietin miksi onko syy itsessä vai muualla, mietin jos en ole tyytyväinen tähän elämään ehkä juon sen takia?? Auttakaa!!

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   21.12.16 23:59:53

Lopeta ensin juominen ja sitten totuttele siihen että siistiä on vain kun itse sen teet.
Nauti lenkeistä koiran kanssa ne ovat terveellisiä.

Toisiin kohdistetut odotukset, raivareista puhumattakaan, vievät turhaan energiaa itseltä, koska voit muuttaa vain itseäsi.
Elä elämääsi ja unohda se toinen kokonaan, hän pärjätköön siinä sivussa jos ei mihinkään pysty. Voi toki olla masennuksen oireita, mut voipi olla ihan vaan vetelyyttäkin, mutta älä anna sellaisen pilata omaa elämääsi.

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   26.12.16 20:02:06

Nyt on taas vtutuskäyrä korkeella. Rankan työputken lisäksi hoidin jouluostokset, paistoin kinkun ja miehelle kalkkunan, katoin kauniisti. Tiskasin ym. Eilen sanoin että ansaitsenko kiitokset joulusta ja tää pirun mulkku totes että eihän siinä tarvinnut kun laatikot laittaa uuniin😂. Voi @!#$!!!

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

Lähettäjä: marty 
Päivämäärä:   26.12.16 21:43:58

Lakkaa hyysäämästä. Lopeta sinäkin siivoaminen, ruuanlaitto jne. Opettele nauttimaan elämästä!

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   26.12.16 21:58:21

Niin kau. Mun 2 lasta tuli joulun viettoon ja ukon sijaislikka. Siksi tein joulun. Nyt on illan istunut sohvalla tv.tä katsellen ja ihmetellyt miksi koira vinkuu. Sanoin olisko paska hätä, ei reagoi joten vein itse ulis.. Arggh

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   27.12.16 00:48:23

Elä sellaista elämää kuin tahtoisit, unohda jo se mies, aattele mitä haluat lastesi muistavan, laiskaa äijää tuijottavan kypsän eukon, vai elämästä, juhlasta ja lasten seurasta nauttivan iloisen emännän..
Mieliin jää niin paljon pikkujuttuja elämän varrelta, Sinä itse päätät mitä muistoja lähimmillesi jätät. :)

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

LähettäjäMiitta. 
Päivämäärä:   27.12.16 06:55:19

Jos sinä olet noin elämääsi kyllästynyt, niin tee asialle jotain hyvä ihminen!

Tee se sitten juovuksissa tai selvänä, tai siltä väliltä.
Ota sairauslomaa ja muuta muualle puoleksi vuodeksi. Samalla hoidat oman itsesi kuntoon.

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   30.12.16 14:36:13

Pitäskö sinun tosiaan olla tyytyväinen siihen, että saat pitää täysihoitolaa miehelle, jonka mökillä saat viettää lomaa? Arvatenkin myös "lomasi" miehen mökillä on sitä samaa työleiriä kuin kotonakin.

Miksi sinä et sanonut sohvalla röhnöttävälle miehelle " vie ulos tuo koira p**'skalle".
Ei miehet ymmärrä hienovaraisia vihjailuja, vaan komentojen on oltava selväkielisiä, armeijan malliin. Kokeile edes kerran!

Miksi ihmeessä sinä itse teet kaiken? Anna miehen itse lämmittää laatikkonsa. Kyllä se riittää hänelle, mitä sitä suotta muusta kiittelemään? Miksi sinä vei koiran ulos itse etkä ärähtänyt äijälle?

  Re: tasa-arvo parisuhteessa

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.1.17 18:24:54

Suottahan sinä toisen saamattomuudesta itseäsi kiihdytät. Annat olla vaan ja puuhaat oman halusi mukaan. Jos parisuhde ei toimi se on ihan itsestä kiinni haluaako sitä jatkaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.