Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: qw 
Päivämäärä:   26.7.20 20:27:34

Ilmianna itsesi, jos olet tulossa ponikuninkuusraveihin kuskiksi! Ilmiantakaa myös muita, ketkä mahdollisesti tulossa ajelemaan Kaustiseen :) Laitan mahdollisesti yhteistietoja nyöhemmin esille.

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   26.7.20 22:14:48

Kaustiselle, ei Kaustiseen

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.20 22:33:47

Itekkin sanon kaustiseen.

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: Eerika Koskenvalta 
Päivämäärä:   26.7.20 22:52:11

Mä oon tulossa ponikunkkareihin ajamaan!:) Saa kysellä kuskiksi! Instagramissa @raviponitvauhdissa voi tulla esimerkiksi kyselemään. Tai sähköpostilla eerikakoskenvalta@gmail.com

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäKatariinaHonkaperä 
Päivämäärä:   27.7.20 10:23:01

Täällä myös innokas kuski tulossa ponikuninkuusraveihin! Mielelläni ajelen lainaponeilla aina kun on siihen mahdollisuus. Kilpaa olen ajanut 5-vuotta ja siihen mahtuu monenlaisia ajettavia poneja. Olen ajaessa napakka ja muut huomioon ottava. Voin ajaa myös b-ponien montessa, (oma satula löytyy). Yhteyttä voi ottaa sähköpostilla tai vaikka Facebookissa :)

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäNea Ahokas 
Päivämäärä:   27.7.20 18:16:42

Olen tulossa yhdellä omalla ponilla, ja jos on mahdollisuus, niin olen mielelläni kuskina! :) Lisää voi kysyä sähköpostissa tai Facebookissa

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: Minä! 
Päivämäärä:   27.7.20 19:37:21

Ilmiannan itseni. Laitan mahdollisesti myöhemmin yhteystietoja esille...

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäMimosa Heikkinen 
Päivämäärä:   2.8.20 23:59:08

Täällä yksi kuski jos lainaponi löytyy!

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäPinja Puustinen 
Päivämäärä:   3.8.20 18:51:05

Täältä löytyy innokas kuski ajamaan!

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäJulia Saarela 
Päivämäärä:   3.8.20 20:31:05

Minäkin pystyn tarvittaessa ajamaan. Oma valmennettava juoksee tammojen päälähdössä ja pari vakkarilainaa on sovittuna oheislähtöihin. Kerron mielelläni itsestäni lisää. :)

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäRonja grönman 
Päivämäärä:   3.8.20 21:21:27

Täällä on yksi innokas kuski! Olen itse tulossa ponikuninkuusraveihin ja voin ohjastaa kaikissa muissa lähdöissä pitsi en Pikkukunkku lähdössä. Minuun saa paremmin yhteyttä ig kautta (team_kailaantalli)

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: Olivia Tuomela 
Päivämäärä:   4.8.20 09:44:15

Täällä innokas kuski. Ajan mielelläni laina poneilla jos niitä vaan on tarjolla. Olen ajaessa napakka mutta rauhallinen. Olen ollut tekemisissä paljon erin laisten ponien kanssa.
Yhteystietoja voin antaa myöhemmin.

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäElina Herttua 
Päivämäärä:   4.8.20 22:32:34

Mä oon tulossa. Fb tai spostiin voi laittaa vaikka viestiä :)

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäMinä 
Päivämäärä:   5.8.20 01:22:14

Itse haluaisin kovin ajaa lainaponeilla, mutta en ehkä uskalla ilmoittautua... yksi oma poni juoksemassa siellä toisena pöivänö pari ponia

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: Neea Hartikainen 
Päivämäärä:   5.8.20 12:42:36

Täälläkin olisi yksi innokas ponikuski. Olen tulossa Kaustiselle. Omat ponit on molempina päivinä startissa, mutta mieluuusti ajan lainaponeja! Minuun saa yhteyttä parhaiten Instagramista @team_neea

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: Ida huhtala 
Päivämäärä:   6.8.20 18:45:31

Täällä yksi innokas b-poni kuski. Kokemusta kaiken näkösistä poneista ja erittäin innokkaasti ottaisin ajettavia vastaan

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäEmma Mäkinen 
Päivämäärä:   12.8.20 22:46:26

Täälläkin yksi innokas ponikuski vähän pohjoisempaa viimeistä vuotta ajamassa poneilla kilpaa tulossa kaustiselle päin :) Kokemusta löytyy monenlaisista poneista ja olen ajanut myös harkkareissa hevosella!

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   18.8.20 11:48:36

Ponkkarit on peruttu

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

LähettäjäJep 
Päivämäärä:   18.8.20 23:11:03

No niin on peruttu... ihme idioottimaista käyttäytymistä muilta ihmisiltä kun oli pakko päästä ulkomailla kun rajat avattiin....

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: Jup 
Päivämäärä:   20.8.20 08:37:17

Jep, näin on. Ihan vastuullinen teko järjestäjältä jossa ehkä työntekijäporukkaa ajateltiin. Se on ihan hyvä joskus ajatella omaa napaa kauemmas.

  Re: Ponikunkkareihin kuskeja?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.8.20 15:10:09

Mitä tekemistä ulkomaillakäynnin kanssa on ponkkareihin? Mein koko perhe oli käymässä Saksassa kesällä eikä meillä mitään tautia ollut.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.