Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Desperado koppakärryt

Lähettäjä: Shettis 
Päivämäärä:   5.8.19 17:40:30

Koppakärryjä katellut tässä shettikselle ja huonosti on valikoimaa... Onko kokemusta nuista Desperado koppakärryistä kellään?
Saa vinkata muitakin toki, mutta esim. Hevarilla myydään "eioota" monen merkin kohdalla.

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   5.8.19 22:07:18

Meillä on kahdet chevit ja ollaan kyllä tykätty vaikka ovatkin "karvalakki malli" masterin tai royalin koppiksiin verrattuna.
Kovalla käytöllä ollut jo toiset yli 10vuotta, toiset on uudemmat ja hyvin ovat kestäneet kaikki metsissä köröttelytkin.

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   14.8.19 16:31:14

Desperadoilla ajettu muutama vuosi kahta ponia ja ei ole valittamista.

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.19 09:02:40

Meillä desperadin koppikset ja hyvät on. Ainut että yhtään pitemmälle kuskille vähän ahtaat, siis jalkatilasta. Eikä oo jousia, ne ois kyllä tosi hyvät kun ajelee enempi.. Muuten ei valittamista, perus hyvät jämäkät kärryt. Hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvät.

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.19 09:07:17

Jos panostaa tahtoo niin Royal Pony Rochard. On varmaan parhaat ponikoppikset mitä saatavilla on. Saa jousilla, helppo mennä kyytiin ja pois ja käypi isommallekin kuskille.

Myös IH-Kärry Kauhajoella tekee hyviä koppiksia mittojen mukaan, mutta kannattaa ottaa isoilla pyörillä, muuten tulee sellaset kapeat rihvelipyörät. Jälki on laadukasta, hinta aika edullinen ja saa omien toiveiden ja mittojen mukaiset. Suosittelen! Varmaan jousetkin saa halutessaan.

Finn-Tack koppiksetkin menettelee, mutta on vähän sellaiset rihvelit ja alkaa ruostua.

Desperadot hinta-laatusuhteeltaan pienehköille kuskeille, jos ei tarvi olla jousituksia.

Royalit, jos on varaa panostaa. On parasta mitä markkinoilla tarjolla, mutta tarvitsee tilata.

IH-Kärryltä hinta-laatusuhteeltaan hyvät, omilla mitoilla ja toiveilla. Tosi siisti jälki. Tilattavat.

Jos uudet ottaisin niin varmaan tilaisin IH:lta. Jos taas olisi rahaa laittaa toista tonnia niin Royalit.

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.8.19 09:17:34

Hevarilla myydään varmaan siksi ei-oota, koska suurin osa koppiksistakin on tilaustavaraa. Ei niitä välttämättä ole valmiina missään varastoissa. Niitä menee kuitenkin sen verran harvakseltaan. Royalit ainakin pitää tilata erikseen. Itse annan äänen IH-Kärrylle. Edulliset ja saa sellaiset, kun haluaa. Tai sitten Royalit jos on rahaa. Desperadotkin menettelee kyllä. Mastereita ei, eikä Finn-Tackeja. Chevytkin varmaan ok, vaan nekin pitää tilata. Kantsii muuten kysyä noista valjasautoista, onko tarjolla esittelykärryjä edullisemmin. Joskus saa "auton katolla kulkeneet" kärryt ihan sopuhintaan.

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   16.8.19 21:44:27

IH-kärryt, mulla todella hyvät ja jousitetut, 600 euroa maksoi. Todella hyvä hinta-laatusuhde!

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: pikkutalli 
Päivämäärä:   16.8.19 21:51:31

Ostin ponille käytetyt Chevit ja oon kyllä tykännyt. Kestäneet kovatkin kärryttelyt

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: Rontti 
Päivämäärä:   18.8.19 02:14:33

Meillä irtosi IH-kärryn koppiksista molemmat aisat hitseistään kahden vuoden käytön jälkeen. Korjaaja sanoi että huonosti hitsattu surkeaan materiaaliin. Ja ne ekat pikku pyörät kärryissä oli kamalat, heti piti vaihtaa pois!

  Re: Desperado koppakärryt

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   4.9.19 09:03:04

Desperadoilla ja Mastereilla treenattu monta vuotta, ei ongelmia.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.