Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  shettistamman astutus

Lähettäjä: tytti 
Päivämäärä:   4.3.17 15:48:45

Olen ajatellut astuttaa shettis tammani mietin että saakohan shettis oreja siirtona mistään? Kun meillä muutenkin muut tammat astutetaan kotona niin menisihän tuo shettiskin samalla

  Re: shettistamman astutus

Lähettäjä: Gds 
Päivämäärä:   4.3.17 19:17:27

No kuinka paljon olet valmis maksamaan siitä siirrosta. Ei she oreja tarjota siirtona koska tammoja ei ole tarpeeksi jotta saisi kulut katettua. Tamma autoon ja orille tai jätä tyhjäksi.

  Re: shettistamman astutus

Lähettäjä: tytti 
Päivämäärä:   5.3.17 13:03:09

Kyllä itse olisin valmis maksamaan 150-200e ihan saman verranhan maksetaan hevostenkin siirtomaksuja mutta niin se kai on että täytyy tamma orille viedä ikävä kyllä :/

  Re: shettistamman astutus

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   6.3.17 19:08:29

Kulut on paljon enemmän kun tuo 200€, tarvitaan monta tammaa että kulut kattaa kaiken. Pelkät bensakulut oriasemalle jo menee tuohon summaan.(ei nyt ehkä ihan) Sitten oriin Cem testit200€, lisenssimaksu 30€, oriaseman kulut yms. Ei ole halpaa. Ja poneilla harvoin on yli 4 tammaa edes vuotta kohti! Voisithan käydä orin luona etukäteen ja varmaan tutustua oriinpitäjään jotenkin, ennen kun "joudut" tammasi sinne viemään!:) Itselläni jäi kammo, kun en ottanut kunnolla aikanaan selvää minne tammani vein.. Mutta tiedän että enemmän on niitä hyviä paikkoja kun huonoja. Itse olen oriinpitäjä myös ja halunnut koko sydämmestä vakuuttaa tamman omistajat että neidoilla on kaikki hyvin :) Varmasti löydät luotettavan paikan tammallesi!!:)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.