Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.10.20 21:05:14

Onko teillä tarhoissa lämmitettävät vesiastiat? Kuinka toimineet ja mikä merkki kyseessä?
Miten olette ne käytännössä asentaneet tarhoihin?

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   19.10.20 22:11:41



https://www.kotielaintarvike.fi/tuote/lammitettava-juomapalju-60l-24v-140w/GS1070/

Meillä on näitä kaksi käytössä (ollut jo useampia vuosia) ja olen ollut tyytyväinen,

Toisessa tarhassa on ihan irtona laattojen päällä, kun hevoset ovat todella rauhallisia.
Toisessa tarhassa tämä on ”upotettuna” vanerilaatikkoon, kun on hieman
raisumpia käyttäjiä.

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: HW 
Päivämäärä:   19.10.20 23:37:46

Meillä samanlainen kuin Mk:lla. :) Pidetty omatekoisen puukehikon sisällä. Toimii hyvin, paitsi että ensimmaisen astian oli joku suokeista saanut rikki - oli varmaan ollut rikkovinaan jäätä veden pinnalta, kun vähemmän vettä (vaikka siis tässä pysyy vesi hyvin sulana). Nostettiin systeemi parin pöllin päälle, (kehikko on kiinni aidassa) hieman korkeammalle niin on pysynyt ehjänä.

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: vesi 
Päivämäärä:   20.10.20 11:48:52

thermobar, kallis mutta äärimmäisen hyvä.

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   20.10.20 14:41:47

Onko kokemuksia Willabin tai Kellfrin lämmitettävistä kupeista?

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.10.20 16:21:31

Viekö Thermobar vähemmän sähköä vai miksi se niin äärimmäisen hyvä on? Ennen ei ollut muita, nykyisin on kilpailijoita.

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: Ihana 
Päivämäärä:   22.10.20 08:24:04

Meillä fogan pyöreät kuorma-auton renkaissa parin trukkilavan päällä. Toimii

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: Susalainen 
Päivämäärä:   23.10.20 13:35:06

Mulla on ollut 5 vuotta Willabin lämmitettävät 60-litraiset pyöreät saavit 2 kpl, Hevarilta ostetut eikä niissä ole pienintäkään vikaa. Kovilla pakkasilla lavojen+styroksin päällä ja jotain saattaa olla puoleksi kantena, lämpimimmillä ilmoilla vaan maassa ilman minkäänlaista kantta.

Meillä on ollut orivarsoja, nuoria vaikka ketä ja astiat ovat välillä saaneet kovaa kohtelua, mutta eivät ole menneet miksikään. Näissä on sekin hyvä puoli, että ei haittaa vaikka tyhjentyisivät, eivät hajoa. Joissakin muissa astioissa on tärkeää, että ei pääse tyhjentymään.

Vesi ei ole näissä ikinä jäätynyt, oli millainen pakkanen hyvänsä. Todellakin suosittelen.

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: Untuva 
Päivämäärä:   23.10.20 14:19:35

Oletteko kuulleet toimivasta systeemistä joka olisi akkukäyttöinen? Eli hakusessa yksityiskohtia kombosta akku-johto-lämmitettävä saavi/ämpäri. Joka toimisi myös pakkasella. Verkkovirtaa ei siis saatavilla vaan toimittava ladattavalla akulla. Vedet voidaan kantaa siis vaikka edellisenä iltana ja vesi säilyy seuraavaan iltaan sopivana.

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.10.20 14:43:19

Oli aikoinaan itsetehty akkukäyttöinen, toimi ihan hyvin, sisällä oli auton penkinlämmitin. Ohje oli netissä googlaten.

  Re: Lämmitettävät vesiastiat

Lähettäjä: vesi 
Päivämäärä:   25.10.20 20:13:52

Viekö Thermobar vähemmän sähköä vai miksi se niin äärimmäisen hyvä on? Ennen ei ollut muita, nykyisin on kilpailijoita.

-sähkönkulutuksesta en tiedä, luultavasti se on näissä pisara meressä.
mun vanhin thermobar on jo yli 15 vanha ja vieläkin hyrrää, sen jälkeen olen ostanut kaksi lisää, ei ikinä mitään moitetta, kaikki toimii ja on turvallinen, eikä ole mikään itse kyhätty tai sinne päin. kallis on,mutta näyttää kestävän.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.