Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  hevosten pitopaikkarekisteri

Lähettäjä: moks 
Päivämäärä:   17.8.19 20:59:03

Onko joku käyttänyt sähköistä pitopaikkailmoituskanavaa ruokaviraston sivuilla? Onko jossain jemmassa ohjetta ilmoituksen tekoon? Meillä on jo lampaita ja sitä kautta on pitopaikkatunnus, on myös ilmoitettu useissa paikoissa että on myös hevosia, mutta niitä ei ole missään vaiheessa kirjattu tuonne rekisteriin. Nyt en löydä ohjetta, miten saisin tänne samaan pitopaikkaan nuo hevoset. Kirjauduin tuonne sähköiseen palveluun, mutta sen sisällä ei ollut ainakaan käyttöohjetta. Juurikin max kapasiteetti ja muokkaanko vain eläimiä vai tuleeko tehdä kokonaan uusi pitopaikkailmoitus.

Viikonloppu, niin virastot ei vastaa, josko täällä joku tietäisi.

  Re: hevosten pitopaikkarekisteri

Lähettäjä: Aj 
Päivämäärä:   17.8.19 23:08:43

https://tinyurl.com/y675reux en nyt jaksa tarkemmin lukea että auttaako käyttöohje ongelmaasi mutta linkki siihen jos et ollut itse löytänyt ollenkaan

  Re: hevosten pitopaikkarekisteri

Lähettäjä: moks 
Päivämäärä:   18.8.19 07:44:16

Kiitos, tuota etsin. Ei osunut silmiin.

  Re: hevosten pitopaikkarekisteri

Lähettäjä: ponitäti 
Päivämäärä:   19.8.19 10:16:44

Joko aloittaja onnistui saamaan hevoset sinne? Mulla oli sama ongelma, ennestään oli vuohet siellä enkä meinannut tajuta miten hevoset laitetaan. Ei siis saanut tehdä uutta pitopaikkaa, vaan muokata sen olemassa olevan pitopaikan tietoja. Mulla oli siellä vuohien osalta epätäydelliset tiedot (ei max.kapasiteettia), ja piti täyttää ne ensiksi täydellisiksi ja sitten antoi lisätä siitä kapasiteetti-kohdasta uuden eläinlajin ja sen kapasiteetin. Ja vasta sen jälkeen pystyi ilmoittamaan sieltä toisesta kohdasta hevoset.

  Re: hevosten pitopaikkarekisteri

Lähettäjä: moks 
Päivämäärä:   20.8.19 09:10:09

Ponitäti: jäi kesken, kun lehmien osalta puuttui tuo max kapasiteetti ja piti sitä alkaa laskea. Enkä siis myöskään saanut hevosia lisättyä ilman tätä tietoa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.