Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.12.18 20:16:21

Olen ostamassa varsaa (2v) joka tunnistettu ajallaan mutta maksut jäänyt. Tiedän että maksut ovat nyt suuremmat mutta saako varsa enää ravikilpailuoikeutta? Olen huomenna yhteydessä hevosjalostusliittoon.

  Re: Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.12.18 21:00:59

Ei saa, jos Hippos toimii omien ohjeidensa mukaan. Maksut pitää olla maksettu syntymävuosi loppuun mennessä ja tunnistettu seuraavan vuoden maaliskuun loppuun mennessä, jotta sh-varsa saa ravikilpailuoikeuden.

  Re: Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.12.18 21:21:23

Oriin maksut enemmän vuoden loppua tunnistus maaliskuun loppuun mennessä mutta maksusta ei puhuta mitään.

  Re: Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   9.12.18 22:01:52

Et puhunut aloitusviestissä tunnistuslaskusta vaan annoit ymmärtää että maksut orinomistajalle tms. on rästissä. Jos kaikki on muuten maksettu ajallaan mutta vain tunnistuslasku maksamatta niin pitäisi onnistua.

  Re: Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.12.18 22:11:55

Kiitos Mie, huomasin virheeni. Tällä tosiaan puuttuu tunnistusmaksu, eikä muuten väliä mutta tuntuu vaan olevan vauhtia joten olisi kiva kokeilla.

  Re: Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   13.12.18 02:14:23

Mites kävi?

  Re: Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.12.18 12:12:21

Ompa surullista, että kasvattajan rahat on loppuneet loppumetreillä. 100€:sta kuitenkin ”vain” kysymys.

  Re: Suomenhevosen ravikilpailuoikeus

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.12.18 21:08:03

Hevonen saa ravioikeuden kun tunnistus tehty ajallaan ja orimaksu hoidettu. Mulle tulee tunnistuslasku ja passimaksu niin saan asiat kuntoon, teurastuskielto tulee passiin kun jo 2v. Tärkeintä että saa kaikki oikeudet kun vaikuttaa siltä että koitetaan koelähtöön.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.