Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: :? 
Päivämäärä:   9.12.18 16:13:25

Varsamme isäoriin omistaja sekaantuu aivan kaikkeen mitä teemme varsan kanssa.
Sillä on ihan hätä melkein jos harrastamme väärää lajia hänen mielestään.
Asiasta on sanottu jo suoraan että, älä sekaannu ja ei kuulu sulle, mutta ei apua.
Miten toimia tässä tilanteessa kun tuo varsojen perässä roikkuminen on jo lähes sairauden mitat täyttävää?

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: eku 
Päivämäärä:   9.12.18 16:20:42

Mitä kautta hän sekaantuu? Estä puhelimet ja Facebookit, laita sähköpostit ohjautumaan roskaposteihin. Nauti hiljaisuudesta tai ilmoita kotirauhan häirinnästä, jos tulee sen jälkeen tontille paasaamaan.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.12.18 17:41:41

Tuttua... Tiedän myös että kakkaa puhutaan selän takana kun en juuri ole korvaani lotkauttanut hänen toiveilleen - enää.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.12.18 18:02:51

Ethän puhu pienhevosesta??

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Analyysi 
Päivämäärä:   10.12.18 03:30:02

Kai jokainen oriin omistaja toivoo saavansa jälkeläisnäyttöä omalle oriilleen, se on ymmärrettävää. Ihan samoin on ymmärrettävää, että kasvattajat toivovat näyttöjä kasvateiltaan. Päätösvalta on kuitenkin eläimen omistajalla eli älä välitä. Ole napakka ja muistuta oriin omistajaa siitä, että teet itse omalle rahapussillesi ja omiin intresseihin sopivat päätökset. Kiitä mielenkiinnosta, mutta sano, ettet tarvitse neuvoja.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Ori 
Päivämäärä:   10.12.18 08:29:54

Toivon tietysti ensisijaisesti hyvää kotia olisi kiva jos näytille tuotahaisi.
Kisaaminen suotavaa.
Kiva kuulla ja seurata ja joskus jonkun neuvonkin voimphi antaa mutta jokainen tekee omallaa mitä tekee.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Bonnie 
Päivämäärä:   10.12.18 12:13:45

Kokemusta myös minulla tästä aiheesta tältä kesältä. Orinomistaja sekaantuu joka asiaan, kaiken teen hänen mielestään väärin ja haukkuu minua ja tekemisiäni pitkin kyliä.

Olen kaikki maksut maksanut ajallaan, joten luulisi sen riittävän. Ei pitäisi välittää tuosta, mutta väkisinkin ärsyttää ja tulee huono mieli.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Rasu 
Päivämäärä:   10.12.18 12:25:02

Kummaa touhua. Mulle piisaa kun maksut maksettu, mutta noitahan on joille ei piisaa. Mat tammat menöö jatkos tarkoin valitulla tai omalla oriilla, viime kesäsen varsan isäki on oma, tamma tosin oli aiemmin toisella orilla, todettiin tyhjäks ja laitettii omalla, ja ton vieraan orin om väittää että hänen orinsa on isä vaikka faktat dna testeineen vastaan. Lähettänyt myös aiheettomia laskuja ja uhannut perintään laittavansa kunnes lätkäsin faktoja laskutuksesta pöytään.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   11.12.18 19:14:28

Sano seuraavaksi, että oma on, ja jos haluan, niin ammutaan aamunkoitteessa. Ei oo hällä paljoa narisemista siihenkään.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   12.12.18 14:05:08

Rasu, omituinen orinpitäjä, joka ei tajua, että kaikille syntyville varsoille tehdään dna isyystesti tunnistaessa. Taitaa olla joku vanhempi ihminen, että ei ymmärrä.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Jk 
Päivämäärä:   12.12.18 18:18:33

Ehkä orin omistaja haluaa vaan hyvää varsalle.
Kuuntele niinkuin kuuntelet muitakin hevosihmisiä ja teet justnii kun itse haluat.
Se voi olla kivakin olla tekemisissä. Meillä yhdelle varsalle isäorin omistaja on availlu sellaisia ovia, ettei itsellä olis ollu ikinä mahdollisuuksia.

  Re: Varsan isäoriin omistajan sekaantuminen

Lähettäjä: Action 
Päivämäärä:   13.12.18 22:10:57

Ravipuolella ainakin olisin toivonut että yhteydenpitoa ja kiinnostusta olisi enempikin .... mutta ei ....

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.